Inderdaad is een eeneiige tweeling ook mogelijk Dat kunnen er best 2 zijn. Bij m'n vorige zwangerschap had ik een follikel van 14,5 1 dag voor ik de pregnyl zette en nog een grotere. Ik was toen ook zwanger van een tweeling. Het kan dus nog alle kanten op. Een tweeling is dubbel zoveel geluk, dus ik zou het niet erg vinden. Ik vind het nog steeds jammer dat het tweeling broertje/zusje van m'n dochter het niet heeft gered. Het was heel bijzonder geweest. Dat het zwaarder is maakt me niks uit, elk wondertje is welkom Ik had nu ook weer 2 follikels, dus wie weet.
Vervelend shally.,. Hopelijk is het niks ergs! Vandaag ongesteldheid toch doorgebroken. Alleen heb echt last van me liezen/eierstokken dit keer. Hoop niet dat er cystes zitten. Morgen beginnen met puregon.
Aaah balen nlh!! De kansen waren zo groot! Morgen al stare met puregon? Dat is toch pas op CD3? Zou je niet eerst afspraak maken voor echo om te controleren of alles wel oke is? Shally, wat veselijk die onzekerheid.. Hoop dat je snel terecht kan voor echo om mogelijk meer duidelijkheid te krijgen! Hier ook erg last van linker eierstok, alleen was er gisteren nog niets te zien. Vraag me dan af waar de steke vandaan komen.. Mogelijk heeft ie gisteren iets teveel geroerd van binnen? Hahah nouja dinsdag terug en dsn zullen we het we zien!
Haha ja kun je na gaan.. Gewoon 6x kans en geen 1 is gelukt. Ben dan wel benieuwd hoe het allemaal gegaan is.. Qua bevruchting, innesteling etc. Ik was gister al wel ongesteld geworden maar nog niet zo erg als nu. ( sorry voor het vieze praat) heb veel slijm er bij Dus wil idd wel een echo maar het lijkt me zo gênant. Ga nu ook in de avond prikken i.p.v. In de ochtend. In de avond heb ik wat meer vet om in te prikken haha en dan kan ik na de echo nog ophogen. Ik heb ook wel eens last gehad van de echo. Maar kan natuurlijk ook dat je eierstok in actie gaat komen om een ei te laten groeien
Ik ben weer bijgelegen. Wat een onzekerheid en spanning allemaal, heel begrijpelijk! Uitgangsecho valt echt mee! Voor ons is het eerste keer en ongemakkelijk maar die artsen doen wekelijks uitgangsechos. Fijne koningsdag allemaal! Wij hebben niks geplant voor het eerst en t bevalt me nu prima! Morgen weer meting na een week wachten!
Ik moet een enkele keer een uitgangsecho. Het is inderdaad geen pretje hoor masr achteraf gezien valt het me altijd mee. Ik zou het wel doen hoor nlh want je had zoveel follikels. De kans is er nu dat er cystes zijn. En dan ben je veel verder van huis als je gewoon doorgaat zonder dat je het weet. (Kan, hoeft niet). Geen bloed verlies meer gehad dus hopelijk blijft het weg.
Nlh, nee he, wat ontzettend balen dat het toch door is gebroken. Je zou toch denken dat het nu raak moest zijn met zoveel eitjes. Zoals de andere meiden ook al zeggen lijkt het me wel verstandig een uitgangsecho te maken. De kans op cysten is vrij groot met zoveel eitjes. Ik krijg hem ook altijd en het valt altijd wel weer mee achteraf. Ik vind het alleen altijd een vies idee aangezien je nog ongi bent. Anne, hopelijk is de pijn die je voelt een goed teken. Succes vandaag met de echo. Het zou geweldig zijn als je nu eens goed nieuws te horen kreeg. Mofantje, success vandaag met de meting. Hopelijk heb je een of twee mooie follikels. Shally, wat spannend, dit zouden er inderdaad 2 kunnen worden. M'n man in er ook 1 van een tweeling, dus hij zou het zelf ook niet erg vinden om een tweeling te krijgen.
Ik heb vanmorgen al een bezoekje gebracht aan het ziekenhuis. Gisteravond had ik ineens helder bloed verlies dus we zaten allebei erg in de rats. Hebben heel wat gehuild. Ik heb me gisteravond nog ziek gemeld voor vandaag. Vanmorgen direct het ziekenhuis gebeld (oké een beetje overdreven) en we mochten langs komen voor een echo. Er was een vruchtzakje en vruchtje te zien, ze dacht zelfs al een hartslagje te zien. Het zat helemaal tegen de vruchtzak aan. In de baarmoeder was geen bloed te zien dus waar het goed verlies vandaan komt, geen idee. Het kan nu 2 kanten op..of het bloed verlies heeft niks te betekenen of het betekent dat het mis gaat. We moeten hoop blijven houden en volgende week donderdag weer een echo.
Begrijp je onzekerheid en angst zeker shally! Duimen dat het goed blijft gaan Ik heb meting gehad nouja viel weer niks te meten. Nu naar 125 en maandag terug. Is er dan niks te zien mag ik nog naar 150 voor een week en is er dan niks dan een afspraak bij arts voor vervolg maar dat word dan waarschijnlijk Leo. Ik heb echt geen vertrouwen in mijn lichaam meer voor deze ronde. Nog steeds geen ei!
Hoop dat het allemaal goed komt shally. Mofantje wat balen.. Snap dat je geen vertrouwen meer hebt.. Anne succes vandaag! Ik ben vandaag ook geweest. Idd cystes. Ga begin juni op vakantie dus ze wil het zo plannen dat ik kan prikken op vakantie en na de vakantie terug kan komen. Dus voor nu eerst helemaal niks. Maar nu is het dus niet zo gek dat het niet gelukt is want het is niet gesprongen.
Shally, wat vreselijk spannend. Gelukkig zag de echo er goed uit. Ik hoop heel hard dat er niks aan de hand is. Wat zal dat wachten tot volgende week nu wel heel lang voor je duren. Mofantje, ah nee, nog steeds niks. Wat balen. Hopelijk vinden ze snel een oplossing voor je. Mag je na de Leo behandeling wel snel weer beginnen? Nlh, ah vandaar dat het nu niet is gelukt. Aan de ene kant maar fijn. Ik zal namelijk zelf heel onzeker worden als het zelfs met 6 eitjes niet lukt. Nu weet je in ieder geval dat dat niet het geval is. Alleen balen dat je nu niet verder kan. Achteraf vond ik die verplichte maand rust best lekker. Even geen naalden, geen hormonen en geen rekening houden met het zwanger proberen te worden. Ga je nu ook over op andere medicijnen?
Dankjewel dames! Het is zeker spannend maar aan de ene kant heb ik er wel een goed gevoel over. Alleen die kwaaltjes he..nog nergens last van en ga dan googlen maar dat is niet slim ! Nlh, goed dat je voor een echo bent geweest. Er zijn er dsn toch wel enkele gesprongen want anders wordt Je toch ook niet ongesteld? Hopelijk slinken ze snel en kan je weer verder. Ga je in NLD op vakantie? Mofantje, balen dat er nog steeds niks is. Hoelang ben je nu al aan het spuiten? Sasiej, die hier ook meeschrijft heeft ook een Leo gehad en daardoor wel een cyclus op gang gekomen.
Rietje, ja ik werd er ook heel onzeker van! Had echt een goeie huilbui gehad. Ik ga over op puregon, dit omdat hier nog een extra tussen stapje tussen zit. Je kan dan bijv tussen 50 en 62,5 ook nog spuiten. Omdat ik zo heftig kan reageren als ik een stap hoger ga. Ik moet ook van aug tot en met november stoppen omdat ik anders op mijn bruiloft beval of net er voor haha. Maar soms is een verplichte pauze wel goed. Alleen dan heb ik als het wel gaat lukken om een ei te krijgen nog 2 kansen ongeveer ( eerste ei heeft ook 4,5 week geduurd namelijk) en dan hoop ik gewoon dat het lukt natuurlijk. Shally ik weet niet of er een paar zijn gesprongen want volgensmij word je na pregnyl toch altijd onesteld? Dacht ik hoor. Maar er zaten denk ik nog wel een stuk of 4. Ik ga wel naar het buitenland, maar daar hebben ze gelukkig ook een koelkast voor mijn medicijnen gelukkig heb je er wel een goed gevoel over, ik heb wel vaker gelezen dat vrouwen bloedingen hebben tijdens de zwangerschap. Ik ken zelfs iemand die het gewoon elke maand had waardoor ze niet eens wist dat ze zwanger was!
Zo even bijgelezen! Shally kan me zeker voorstellen dat het flink schrikken is geweest!! Is echt een kwestie van hoop houden en allemaal duimen voor je dat het wel blijft zitten!! Komt vaker voor dat vrouwen bloedverlies hebben en toch zwanger zijn en blijven! Nlh, goed dat je gegaan bent! Ondanks uitkomst dan... Maar nu weet je wel hoe of wat! En dan mogelijk 1 gesprongen door pregnyl waardoor je ook ongi bent geworden! Opzich fijn dat je nu even rust hebt!! Wanneer gaan jullie trouwen?? leuk vooruit zicht!! Mofantje, pfff wat een lange zicht moeten we soms hebben he? Wat vrvelend dat er nog steeds niets te sien is! Hoeveelste cyclusdag zit je nu op? Sterkte!! Hier vandaag weer geweest. nog steeds niets te meten... Blegh! Vond de verpleegkundige ook echt niet leuk! Ik was er al ruim op tijd en was haar eerste, roept ze mn naam en loopt gelijk naar haar kantoor.. Ik dus op afstand achter haar aan lopen. Ze was helemaal gehaast! Echt gee leuke sfeer! Lig je daar met je benen omhoog... Iets vriendelijker is toch niet teveel gevraagd? Nu moest ik voor vrijdag afspraak inplannen bij de gynaecoloog omdat ze "het niet meer weet". Wel stom natuurlijk op cyclusdag 14 al zo reageren...! Nouja dan vrijdag terug naar de gynaecoloog en hoop dat hij me wat meer heeft te vertellen en mogelijk vervolg traject!?
Anne, wat kunnen sommige gyneacologen ook gevoelloos zijn dan he?! Vind ik echt niet netjes.. Het is allemaal al zwaar genoeg. Dan ga je met een dubbel naar gevoel er vandaan! En het is idd cd 14 en nog geen cd30, hoe moeilijk het ook is blijf hoop houden. Je hebt wel een eisprong van puregon gekregen he! Waarom denken ze daar dan niet aan om die zelfde ronde te herhalen? Voor een mogelijk zelfde effect ? Of heb je dat al vaker gedaan en werkte het niet? Ik moet straks namelijk ook precies de ronde van de eisprong over doen. ( dan wel met puregon, maar ze zeggen dat het geen verschil is met GONAL). Heb jij de AMH wel eens laten prikken? Wij gaan volgendjaar juni trouwen