Nog meer meiden GONAL f aan het spuiten??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Never lose hope, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh das balen zeg! :(
    Fijn dat ze in ieder geval wel iets gaan voorschrijven wat eisprong/innesteling kan bevorderen

2. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Ik had dit keer geen ovitrell gekregen aangezien ik een positieve ovulatie test had. Alleen was de uitslag al twijfelachtig. Beetje jammer dat ze niet gelijk een bloedonderzoek hebben gedaan als ze het niet zeker wisten. Ik zal daar een volgende keer absoluut geen genoegen meenemen.

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja vreemd inderdaad! Toen er hier twijfel was is er meteen een bloedtest met spoed aangevraagd.

4. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    #64 Never lose hope, 24 feb 2015
    Laatst bewerkt: 24 feb 2015
    @mofantje, mooi dat het prikken goed gaat, die stemmingswisselingen ken ik ook wel:p misschien zit er vrijdag wel wat! Zou zo maar kunnen he;)

@rietje, he wat vervelend nou.... Vind het inderdaad ook gek dat ze voor de zekerheid geen bloed hebben geprikt! Nu heb je voor niks die dagen in de spanning gezeten.:( Maar het valt nu wel allemaal op zen plek.. Zo vroeg ongesteld worden vond ik al gek! Gelukkig krijg je ondersteuning na de iui!

@kzh, dus nog ongeveer 2 weekjes wachten voordat je mag prikken?

Wij waren al bezig voor een kindje toen hij mij ten huwelijk vroeg. Het lijkt mij ook wel leuk als ik dan me kindje er bij heb ( omdat wij het wel groot gaan aanpakken) alleen trouwen met een dikke buik niet haha.
    Mijn buik is wel aardig gevoelig.. En ben best bang voor de uitslag van morgen.

5. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Dat is erg balen rietje, bloedprikken had fijn geweest. Gelukkig volgende ronde wel hulp extra.

Ik kan me niet voorstellen dat er moment komt dat ze iets positiefs zijn, ben ook bang voor teleurstelling dus niet te veel hopen.

Succes morgen nlh spannend.

6. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Nou voor mij slecht nieuws.. Ik moet het afbreken want ik had aan beide kanten 4 grote follikels., volgende ronde moet ik starten met 62,5. Dus 3weken spuiten en 6 echo's voor niks..

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Gadver dat is balen zeg @nlh! :(
    Zoveel moeite en niet eens een kans, voelt zo rot he!

8. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Nlh, wat erg, al dat werk voor niks. Het verklaart wel de lijndienst je had. Moet je nu wachten tot je weer ongesteld wordt of neem je het risico op en meerling door zelf te klussen?

Mofantje, voel je al wat in je eierstokken? Nog even en je krijg je eerste echo. Spannend!

9. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Nee we hebben besloten dat dit risico te groot is om te nemen, ook omdat alle 8 al bijna rijp waren. Ik heb primolut gekregen en die moet ik 10 dagen slikken, daarna begin ik met 62,5 te spuiten en dan maar weer hopen dat dat wel zijn werk doet!

Ik baalde enorm en had het ook echt even moeilijk, maar ik heb me er inmiddels alweer over heen gezet! Lekker wijntje voor mij vanavond:)

10. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    8 rijpe follikels zijn inderdaad wel erg veel. Knap dat je je er zo snel overheen kan zetten. Mij lukt dat nog niet :( Wat is primolut als ik vragen mag? Is dat om je menstruatie op te wekken! Ik heb namelijk niks gekregen en moet wachten tot ik weer een keer ongesteld wordt.

11. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ nlh, dat is inderdaad wel een flink risico, 8 rijpe follikels :eek:

@rietje : ja, ok cyclus af te breken inderdaad.
    Zelfde als provera wat ik slik.
    Wat voor een cyclussen heb je? (Sorry, mijn geheugen is heel slecht :$)
    Anders kun je nog even bellen of je ook zo'n kuur mag? Dat slik je 10 dagen en dan wordt je binnen een week na de laatste pil ongesteld

12. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Dat is echt balen nlh! 8 eitjes is echt veel. Maar hopelijk weten ze nu je dosering weer beter en komen ze steeds stapje dichter bij 1 of 2 mooie eitjes.
    Ik denk af en toe wat te voelen in mijn eierstokken maar ben vooral bang voor morgen, eerste echo en ik kan me gewoon niet voorstellen dat er nu na 9 maanden voor het eerst iets van een folikel gaat groeien maar ik zou zo graag iets zien dat teleurstelling wel groot gaat zijn.

13. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Op welke CD zit je morgen?

14. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    @rietje, ja na elke teleurstelling lukt het me steeds beter om te denken van" oke het is heel vervelend maar je kan er niks aan doen, dus op naar de volgende ronde" maar er zal opgeven moment wel een dag komen dat ik dat niet meer kan. Ik had ook al een voorgevoel dat het te veel zouden zijn. Ja primolut dat zorgt er idd voor dat je ongesteld gaat worden( anders kan het heeel lang duren voordat dat komt) ik zou even bellen met de gyn en vragen of jij dat ook mag!

@mofantje, ja dat kan je ne bijna niet voorstellen dat je dan ineens een eitje ziet groeien, maar het kan toch!

15. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb op jullie verzoek de gyn gebeld, maar ik krijg voorlopig helemaal niks. Dit omdat ik net een bloeding heb gehad en ze niet zeker weten of dit een menstruatie was of een reactie op het stoppen van de hormonen. Ik mag nu pas over een paar weken terug komen mocht er nog niks gebeurt zijn in de tussentijd :(

Kzh, ik heb een cyclus van 21 a 22 dagen. In dit geval komt het uit dat het zo kort duurt :)

Mofantje, het is een goed teken dat je iets voelt bij je eirstokken, dan gebeurt er wat daar binnen. Ik kan me voorstellen dat het heel spannend is morgen met de echo. Je zult zien dat er 1 of 2 prachtige follikes zitten :)

16. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Maar kunnen ze dan niet op de echo kijken of het slijmvlies weg is? Wel balen.. Maar ik wacht met je mee haha:D vind het wel even lekker om geen spanning te voelen! En om geen vloeistof binnen te krijgen.

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ rietje : oke! Dan is zo'n korte cyclus fijn! Hopelijk snel een nieuwe ronde voor je.

18. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Van de week was dat niet goed te zien tijdens de echo. Je zag voornamelijk alleen de oude follikels die er mega groot uitzagen. Ik wacht het wel ven af. Op zich is even gen hormonen spuiten wel lekker. Nu heb ik tijd om de 1ste verjaardag van m'n dochter voor te bereiden. Zo kom ik de weken wel door :)

Gezellig, dan wachten we samen :) we gaan dan voor een kerstkindje!

19. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Haha dat zou mooi zijn rietje!!💋

20. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308