Nog meer meiden GONAL f aan het spuiten??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Never lose hope, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Anne en Kzh, veel success vandaag!

2. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Fijn dat echo's goed waren!

Normaal gesproken weegt bij mij angst en negativiteit toch zwaarder dan t positieve. Maar hoe hard ik me nu probeer te beschermen ik blijf me zo blij en positief voelen. Nu fijn maar toch bang dat klap over 2 weken zo hard aan komt. Hadden jullie bij iui dat gevoel ook?

3. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Mofantje, positief denken is nu alleen maar goed voor het proces! Ik snap dat je jezelf wilt beschermen maar dit is nu wel goed voor je:)

Ik ben vandaag ook langs de gyn geweest, even kijken of de cysten weg waren. Nou keek hij en zei gelijk, je baarmoeder is zich aan het klaar maken voor een eisprong. Dus ik zei huh dat kan niet want ik heb geen eisprong uit mezelf ( ik had een andere gyn) Mijn slijmvlies was 7 mm. Toen keek hij bij mijn linker eierstok en daar zat niks. Rechts zat 1 follikel of cyste van 17 mm. Hij kon niet zien of er een eitje in zat of dat het een leeg blaasje ( cyste ) was. Dus ik vroeg of het niet aan me bloed gezien kon worden, maar dat kon niet. Ik moest er niet raar van op kijken als ik niet ongesteld zou worden. En moet voordat ik de pillen zou gaan slikken even een test doen. Het was allemaal best wel vaag, want ik vroeg ook of ik ovulatie testen moest doen maar hij zei dat ik dat beter niet kon doen omdat je daar toch stres van kan krijgen en dat ik maar moest " vrijen" wanneer we zin hadden. Ik ga maar even een mailtje maken voor mijn eigen gyn, want wil wel even weten hoe nu verder.

Lang verhaal maar moest het even kwijt:)

4. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Woow wat een apart verhaal nlh!! Waar kon hij nu dan precies aan zien dat baarmoeder zich klaar aan het maken is?? Dat zou eat zijn! Haha

Bij mij helaas niet zo positief.. Eitje was nu 10,5mm.... :( maandag gaat ze overleggen met de gynaecoloog en dan smiddags hoor ik hoe of wat verder! Somber t weekend in helaas!

5. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja vond ik dus ook haha. Omdat mijn slijmvlies zo was gegroeid, daarom zei hij het maakt zicht klaar. Ik moet er maar niet te veel van uit gaan. Want lijkt me wel gek.. Jaar aan de hormonen en dan nu uit mezelf ?? Zal toch wel onwerkelijk zijn.

Wat sneu voor je:( ik hoop echt dat ze een oplossing voor je hebben! Ik weet dat het niet veel helpt maar " dikke knuffel"!!

6. AnnevdH

AnnevdH Bekend lid

26 okt 2013
    652
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid holland
    Steun van iedereen hier en de positieve verhalen helpen natuurlijk wel!! :)
    blijft flink zuur maar kan er nu toch niets aan doen!

Wanneer zou je nu ongesteld moeten worden? Enig idee? :p haha ben erg benieuwd voor je!

7. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Wat prut en balen Anne! Hoop dat je afleiding krijgt dit weekend.

Dat is vaag nlh bij mij prikken ze dan bloed. Snap dat je je eigen gynaecoloog ff wil spreken. Toch duim ik voor mooi wonder!

8. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Anne, uuuhm ik heb echt geen idee, die man was zo onduidelijk, echt zo van nou we zien wel. Maar "als" het een ei was, hij was 17 mm en ik heb geen idee wanneer hij dan zou springen. Want ik dacht nog van als het wel een ei is dan wil ik wel graag pregnyl. Daarom ga ik men eigen gyn even vragen over hoe en wat nu verder.

Mofantje, ja je kan het wel aan je bloed zien he? Dat dacht ik dus ook. Wat vreemd dt hij zei dat het niet kon. Hij moest er zelfs een beetje om lachen :(

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Nlh, wat een aparte wending! Hopelijk snel contact met je eigen gyn en wat duidelijkheid!

Anne, wat k*t zeg :( he bah!
    Hopelijk na t weekend een goed plan van de gyn

Mofantje, bij mij was dat positieve gevoel een goed teken! Hopelijk bij jou ook!!

Echo vanmorgen was helemaal goed! Voelt nu wat echter :D

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nlh, ik heb het ook een paar keer gehad dat ze stellig van overtuigd was dat er een eisprong aankwam. Bleek gewoon een cyste te zijn. En je bms is wel dik. Spannend. Moet je nu gewoon afwachten!

Maar het kan wel hoor..ik heb vorig jaar zomer ineens een eisprong uit mezelf gehad. Ben er toen ziek van geweest, zo'n buikpijn had ik.

Fijn kzh, een goede echo!

11. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik lees al n tijdje met jullie en breek nu even in 😃. Hoop dat jullie dat niet erg vinden ☺️.

Nhl, ik heb Pcos en de menstruaties in mijn hele leven zijn op 1 hand te tellen. Toch ben ik op m'n 21ste spontaan zwanger geraakt. Het kan dus zomaar dat je lijf ineens spontaan een ovulatie heeft.
    Daarnaast, in 2013 heb ik 2 rondes clomid gehad en 1 ronde puregon. De clomid deed niets bij mij, maar heeft wel mijn eierstokken enigszins wakker geschut. Gevolg was dat de puregon direct aansloeg. Nu zijn wij voor de tweede bezig en de puregon deed in het begin niets. Ook hier moesten mijn eierstokken eerst wakker worden. Het kan dus best dat, doordat je al een haar hormonen slikt, je lijf nu ineens een spontane eisprong maakt. Wil niet zeggen dat het probleem opgelost is en dat je de mmm niet nodig hebt. Het kan ook inderdaad een cyste zijn of een lege follikel. Maar wie weet?

Gisteren was de follikel 17mm, en in de laatste fase groeien ze gemiddeld 2 mm per dag. Dus, je zal in de loop van vandaag of morgen een eisprong hebben, als het inderdaad een spontane follikel is. Ik zou dus zeker kaarsjes aansteken en extra genieten van Moederdag! Baat het niet, dan schaadt het ook niet, toch?

Succes!

12. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Shally had je toen ook een verdikt slijmvlies ?

Manonmama, ik vind het helemaal niet erg dat je inbreekt hoor! Bedankt voor je berichtje, ik hoop ook echt dat het wel een follikel is. Maar ik ben wel bang van niet. Ik moet er ook maar niet te veel op hopen. Het blijft wel te veel in mijn hoofd zitten:) en ik wil idd mijn kans niet missen mocht het zo zijn! De kaarsjes liggen klaar! Hahaha:D Mijn moeder heeft ook pco en is van de 2e en 3e ook spontaan zwanger geraakt. Maar het enige wat ik nu kan doen is afwachten. ( ga ook maar niet te veel googelen want dan word ik gek) ! Ben benieuwd wat mijn eigen gyn zegt.

Ik zie dat je de pregnyl morgen mag zetten! Spannend hoor, voor jou gaan de kaarsjes dus ook aan :)

13. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Uhh volgens mij was mijn bms wel iets verdikt, weet ik eigenlijk niet meer. Maar zo balen dat je het niet zeker weet he..is weer 2 weken in onzekerheid.

14. gipskruid

gipskruid Lid

11 mrt 2015
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    Never lose hope: ik hoop het ook voor je!

AnnevdH: balen!

Hier ongesteld geworden. Morgen, op CD3, ga ik voor het eerste spuiten. Op CD6 heb ik al mijn eerste echo. Ik hoop zo dat dit wel gaat aanslaan.

15. gipskruid

gipskruid Lid

11 mrt 2015
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    Jolein8: hoe is het bloedprikken bij jou afgelopen? Zwanger?

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Succes met spuiten gipskruid!
    Hopelijk valt het je mee, en geeft het snel een mooi ei!

17. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Inbreken mag altijd manon.

Succes gipskruid gaat zeker lukken. Als t niet op dag 6al resultaat geeft de hoop niet verliezen maar hoop op groei natuurlijk.

22mei duurt nog zo lang! Pffff

18. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja heb je wel goede afleiding mofantje??:)

Gipskruid succes met spuiten!

19. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Ik heb niet elke dag en elke minuut afleiding, probeer dat wel te zoeken maar net nu het vakantie is is het rustiger op het werk. Vakantie rooster dus werk ik iets minder. Dat is fijn maar ook weer niet.

Ik wil volgend jaar ook Moederdag. Wij allemaal gaan voor moederdag 2016!

20. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    Hcg was gestegen naar 1600. Ik ben zwanger!
    Kan het nauwelijks geloven.

Maar heb wel 8 dagen bloedverlies gehad. 20 mei krijg ik de eerste echo,dan kunnen ze zien of het evt een bbz is of een hematoom of waar die bloedingen misschien vandaan kwamen. Ze zijn nu al een paar dagen voorbij, maar ben er dus niet helemaal gerust op dat alles goed is.

Als de echo goed is, ga ik me aanmelden bij moeders voor moeders.
    Ik heb de spuit pregnyl hier nu ongebruikt in de koelkast liggen. Die mogen ze niet meer terugnemen en aan iemand anders geven.
    Dus is wel het minse wat ik terug kan doen vind ik.

Succes met spuiten Gipskruid.

Nlh, ik duim voor je dat het een goed eiblaasje was.

Deel Deze Pagina