Nog meer meiden GONAL f aan het spuiten??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Never lose hope, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gipskruid

gipskruid Lid

11 mrt 2015
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    Vandaag op CD6 was mijn bms 5 mm en er was rechts niets te zien en links enkele kleine follikels. Zo klein dat ze niet zijn opgemeten. Nu hoef ik pas weer op CD11 terug te komen voor een echo en ik moet 50 blijven spuiten.

Ik krijg geen IUI, omdat het sperma van mijn man niets mis mee is. Maar zal het slagingspercentage toenemen als wij wel IUI zouden doen? Weet iemand dat hier?

2. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Cd 6 is gelukkig nog vroeg! Het kan nog komen. Ik heb hetzelfde, mijn vriend zijn sperma is ook goed. Doe daarom ook geen iui. Bij mij in het zk zeiden ze dat ik meer kans had om zelf te vrijen dan een iui omdat we het dan vaker kunnen doen. Maar ik twijfel ook wel een beetje.

Mijn eierstokken waren vandaag rustig, dus het waren waarschijnlijk toch cysten( hb ook geen positieve ovulatietesten gehad) bms was wel gegroeid, was nu 9.2 mm:( Ze zei dat me lichaam gewoon in de war is. 6 juni begin ik weer met spuiten.. Jeej dan maak ik eindelijk weer kans:p

3. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Gipskruid, cd 6 is nog vroeg, er kan dus nog van alles gaan groeien. Het kan per dag vrij hard gaan, dus hopelijk heb je over 5 dagen een mooie follikel/follikels :)

Nlh, wat gek dat je bms gegroeid is. Je lichaam zal zeker in de war zijn. Wel jammer dat het toch geen follikel was maar een cyste. Wat kan een maand verplicht wachten toch lang duren.

Bij mij in het zh werd juist gezegd dat iui een grote kans van slagen heeft dan zelf klussen, ondanks dat bij mijn man alles ook perfect is. Waarschijnlijk heeft elk zh hier andere ervaringen mee. Je kan inderdaad wel vaker aan de slag als je geen iui hebt om de kans te vergroten.

4. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Dan ga ik het voor de volgende keer( als die hopelijk komt) vragen of ik ook iui mag!

5. gipskruid

gipskruid Lid

11 mrt 2015
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    nlh: jammer dat het toch cystes waren. Ik ben benieuwd hoe je bms zich ontwikkeld en of je lichaam dat in de war is zichzelf weer hersteld.

Hier bij mij in het ziekenhuis wordt door de assistentes en echoscopistes iedere keer nadrukkelijk bij mij navraag gedaan of ik aan hormoonstimulatie ben zonder IUI, of dat wel klopt. Ik krijg hierdoor het idee dat wij een uitzondering zijn met alleen medicatie zonder IUI. Ik ga het misschien ook de volgende keer aan de gyn vragen. Natuurlijk, omdat ik graag optimaal de kansen wil benutten. Maar ook omdat we het dan zelf gewoon weer helemaal kunnen doen zonder dat er een 'doel' van zwanger worden aan vast zit. Dat vind ik namelijk wel vervelend worden na zo een lange tijd.

Ik hoop dat mijn volgende echo wel wat te zien is. Jullie berichten dat het echt nog kan komen geven mij wel weer positiviteit.

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hier ook geen IUI bij de medicatie, is ook nooit over gesproken.
    lastig al die verschillende protocollen, maakt je soms onzeker he.

Ennuh, hier zwanger door een eisprong op dag 27, en bij de eerste zw.schap op cd25, dus zelfs dat kan :p

7. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja gipskruid daar heb je echt gelijk in. Ik vind het ook vervelend als het. " moet" gebeuren. In het begin had ik er ook geen moeite mee. Niet dat ik zoveel kansen heb gehad maar je denkt nu wel van oh stel dat.. Dus het moet wel even. Dat vind ik het enige positieve aan de pauze, niks moet:p:)

Ja dag 6 controleren ze bij ons nog niet eens. En ik had mijn eerste eisprong ook op cd 34. Omdat ik toen wel een eisprong heb gehad willen ze voor straks die ronde weer gaan herhalen dus dan weet ik van te voren al dat ik zo lang moet spuiten. Maar ik hoop natuurlijk op een wondertje:p ook omdat ik nu puregon ga spuiten ipv gonal. Maar je hoeft je dus geen zorgen te maken hoor!:)

8. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Dag 6 is indd nog vroeg ik had uit t niets een ei op dag 29 en iui op 31 dacht ik.
    Nog een week wachten!

Voel nu wel met vlagen van alles. Net heel misselijk en met hoofdpijn thuis gekomen, ben gaan liggen, het zakte en net ineens trek en tosti gegeten. Raar lijf heb ik.

Het moeten werkt voor ons ook niet hoor lijkt me niet zo gek.

9. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wij hebben ook iui mogen doen terwijl dr zwemmers van mn vriend goed zijn. Al moet ik wl zeggen dat we nu ruim 2,5 jaar verder zijn hoor. Eerst clomid en oi.

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Hoe gaat het dames?

Mofantje, nog tot woensdag wachten las ik in een ander topic? Spannend hoor.

Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en mag donderdag nog een keer langs voor een echo.

11. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Toch maar gebeld shally. Groot gelijk heb je als je het eng vindt om nog zo lang te wachten. Ik heb gelukkig dinsdag weer en echo. Ik vind het toch wel heel spannend. Vooral omdat je bij andere meiden leest dat een 2de echo niet altijd goed is. Zelf heb ik dat helaas ook al eens meegemaakt. Niet te veel bij nadenken n afwachten maar. Tot die tijd lekker veel "knuffelen" met de wc ;)

12. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Ben je zo misselijk rietje?

Ja shally woensdag ga ik testje wagen mega spannend
    Goed dat je gebeld hebt hoor!

13. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    het is ook spannend rietje.. een goede echo geeft geen garantie voor een volgende goede echo. Maar idd niet teveel over nadenken.

Ik heb goede en slechte dagen. Vanmorgen erg misselijk maar gelukkig niet overgeven. Dat probeer ik ook wel tegen te houden want kan moeilijk overgeven.

14. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Wat een stilte hier.

Ik heb een dip ochtend vandaag. Denk dat het niet gelukt is. Ben wel alles even moe. Wil vakantie (hebben we over 3 weken) maar als ik einde van de week niet positief test betekend dat da w maand stil liggen met behandelingen en net nu ik een ei hebgehad wil je door.
    Alle kleine dingen die ik voel zijn niet duidelijk genoeg voor mezelf ofzo dus mijn lichaam zal me wel neppen.

Hoe gaat het met jullie?

15. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wat spannend Mofantje, nog maar een paar dagen. Dat wordt duimen draaien tot die tijd :)

Shally, je hebt dus toch wat last van kwaaltjes gekregen. Gelukkig dat je alles nog binnen kan houden. Af en toe wil ik juist dat het er uit komt, dat lucht dan even op. Het doet alleen best veel pijn om te spugen :( Eerlijk gezegd ben ik elke dag weer blij als ik die dag overleefd heb. Ongeveer een half uur na dat ik opsta begin ik misselijk te worden en dat blijf ik tot ik ga slapen. Gelukkig heb ik er 's nachts geen last van. Niks geen ochtendmisselijkheid dus :(

16. gipskruid

gipskruid Lid

11 mrt 2015
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    spannend mofantje! Ik begrijp dat als het nu niet raak is, je het vervelend vindt om niet gelijk door te kunnen gaan, net nu je een eisprong hebt gehad. Je hoopt immers dat die goede lijn door doorzet.

Hier op CD11 met bms weer maar 5mm, Lei 7mm, Rei 5mm. Helemaal niets dus. Moest vanaf vanavond 75 gaan spuiten. De eerste ophoging dus. Pfff... als het maar gaat werken! Zit er vandaag even doorheen, ben moe en vind alles te veel. Moet CD14 weer voor een echo.

17. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Ik duim voor je gipskruid ik weet hoe rot t voelt als je lichaam nog niet reageerd op de injecties. 1 E ronde na 6 weken gestopt en 2 e ronde bij laatste meting ineens follikel van 19.3 dus hoop houden meis!

Ik word nu echt gek van t wachten, morgen ga ik het doen ben alleen zo bang voor de teleurstelling en weet niet welke test ik kiet gebruiken. Heb nog een kruidvat een action en een Etos.

18. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Balen Gipskruid. Ik snap je teleurstelling. Dat is ook helemaal niet erg, maar probeer zo snel mogelijk weer moed te krijgen, want er is echt nog alle hoop. Wie weet wat de verhoging wel niet doet de komende dagen.

Mofantje, erg he die laatste dagen. Ik ken het, ik moest en zou op een gegeven moment ook een test doen, ondanks dat ik van te voren zei dat ik zou wachten tot dag 16 :) Die vroege zwangerschapstesten van het kruidvat zijn wel heel goed. De Etos vind ik zelf iets minder en action heb ik geen ervaring mee. Ik ben benieuwd. Ik zal in ieder geval voor je duimen morgen ochtend.

19. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Rietje wanneer heb je de echo vandaag?

20. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Die had ik vanochtend vroeg al. De echo is heel goed gegaan. Hij bewoog heel veel en het hartje klopte goed. Hij was zelfs wat groter dan zou moeten. Het kwam overeen met 9 weken ipv de 8.4 weken die ik eigenlijk ben. Waarschijnlijk was de innestelling snel, maar we houden de 8.4 weken aan. Over 2 weken mag ik weer voor de termijnecho. Ik kijk er nu al naar uit.

Deel Deze Pagina