Nog meer meiden GONAL f aan het spuiten??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Never lose hope, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ow wat fijn zeg rietje!!

Ik mag donderdag weer en ben nu alweer zenuwachtig. Net is MvM langs geweest en vreesde er al voor, de test is super licht.
    Ik had al in het topic gelezen dat er meer dames zijn die een lichte test hadden rond de 8 weken.

2. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Dat is fijn nieuws rietje!

Ik moet meestal snacks ook plassen zou dat het meest geconcentreerd zijn? Of kan ik paar uurtjes later dan ook goed testen?

3. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Shally, ik heb inderdaad bij andere ook al gehoord dat de test licht was. Maar daar was verder niks aan de hand. Ik hoop echt voor je dat het ook voor jou geldt. Gelukkig mag je donderdag weer voor een echo.

Mofantje, ik denk dat het afhangt of je nog veel drinkt voor je gaat slapen. Zo ja, dan zou ik niet 's nachts testen maar 's ochtends vroeg. Dan is je urine in ieder geval niet verdunt door het geen wat je hebt gedronken. Ik ben wel heel erg benieuwd. Spannend!!

4. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Test is spierwit!
    Maakt me erg verdrietig ookal had ik het aan zien komen. Het idee dat ik nu periode miet wachten en dan weer opnieuw spuiten, weer iui en weer 2 weken wachten dat idee maakt me nu nog het verdrietigst. Ik weet niet of ik dit nog 6x ( ofzo) kan.

5. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Ah nee he Mofantje. Wat verschikkelijk balen. De hoop was behoorlijk groot dit keer. Logisch dat je er tegenop ziet om weer van voor af aan te moeten beginnen. Hopelijk heb je dit keer sneller een ei en is de volgende ronde gewoon raak.

6. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Wat jammer mofantje.., ik hoop idd ook dat je snel weer je ei hebt! Hoeveel dagen na ei zit je nu?

7. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Gister 14 dagen na iui en eisprong is ook die ochtend geweest. Had afgelopen ronde na 29 dagen prikken pas een ei bij de laatste meting voordat ze wilde afbreken.
    Weet niet os ze nu willen dat ik door ga naar Leo of toch weer spuiten. Dat wil ik graag weten voordat we vakantie hebben. Morgen nog x testen en Zh bellen

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Balen mofantje! Maar zolang je niet ongesteld bent kan het nog natuurlijk, dus ik duim nog even door!

Wat wil je zelf? Spuiten of LEO?

9. gipskruid

gipskruid Lid

11 mrt 2015
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    Balen Mofantje!!! Ik begrijp dat je er verdrietig over bent.

Hier nu CD14 en echo gehad. Nu bms 5.7mm, Lei 1 x 11mm, Rei niets. Nu moet ik ophogen naar gonal 100, heb de nieuwe dosis vanavond al gespoten. Op CD17 weer echo. Ik heb nu wel weer een beetje hoop nu er iets groeit. Alleen blijft naar mijn idee mijn bms een beetje smal.

10. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Fijn gipskruid. Bms kan nog mooi doorgoeien hoor, je ei is 11 en moet dus nog een stukje doorgroeien. Heb gehoord dat als dat doorgoeid je bms ook mee groeid. En vooral nu je hoger gaat spuiten toch! Duimpjes draaien voor je ;)

Ik heb vandaag de primolut opgehaald. Begin maandag aan een kuur van 10 dagen. Daarna ben ik weer in de raceee jeej. Heb genoeg gewacht haha. Ben benieuwd of de puregon ook anders werkt dan de pregnyl.

Hoe gaat het met de zwangeren?? En mofantje ben je ongesteld geworden of is er nog hoop?

11. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Laat dat ei maar groeien gipskruid.

Ik zie best op tegen het moeten wachten na een Leo en denk dat ik dus voor spuiten zou kiezen.

Witte test vanmorgen dus niet zwanger. Door gebruik van utro wor dik niet ongesteld maar daar zal ik vandaag wel mee moeten stoppen.

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Frustrerend zeg mofantje, zeker omdat je zo lang hebt moeten spuiten :(
    Hopelijk gaat het komende ronde wat sneller

13. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wat fijn Gipskruid dat er een ei zit. Laat hem de komende dagen maar goed groeien :)

Mofantje, wat jammer dat je weer een negatieve test heb. Het lijkt me een moeilijke keus, Leo of doorgaan met spuiten. Wat zeggen de artsen?

Nlh, wat fijn dat het wachten er bijna op zit. Hopelijk heb je dit keer snel 2 of 3 mooie follikels hebt.

Hier gaat het z'n gangetje. Nog steeds misselijk en moe, maar hopelijk wordt dat nu snel minder. Over een maand ga ik op vakantie, dus dan hoop ik echt dat ik me beter voel.

14. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Artsen gaan voor injecties en starten op 100 deze keer.
    Vraag is alleen wanneer.
    Ze hopen dat ik nu toch ongesteld word dit weekend als ik nu stopt met utro.
    Dinsdag weer bellen over wanneer prikken en of ik anders na vakantie alsnog aan primolut moet wat ik niet hoop.

15. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    @mofantje, misschien heb je bij 100 wel sneller een ei! Je word toch altijd na een ei ongesteld? Hoop ook niet dat je aan de primolut moet!

16. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Mofantje, hopelijk wordt je vanzelf ongi en hoef je geen primolut. Hopelijk heb je met een hogere dosis sneller een ei zodat je niet weer zolang hoeft te wachten.

17. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ben je al ongi geworden mofantje? Hoe gaat het hier met iedereen?

18. gipskruid

gipskruid Lid

11 mrt 2015
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    Uiteindelijk opgehoogd op CD14 naar 100. Op CD17 links één ei van 17 mm en die dag niets gespoten. Op CD18 heb ik 's morgens een spuit Ovitrelle gezet. Vandaag zit ik op CD21. Op CD26 moet ik laten prikken op progesteron. Mijn bms was op CD17 slechts 6.7 mm, maar de gyn gaf aan dat dat voldoende moet zijn. Ik heb daar zelf mijn twijfels over en vind het dus wel spannend. Ergens geloof ik niet dat ik met zo'n dunne bms zwanger zou kunnen worden. We zijn er dus wel voor gegaan, maar ik durf na zo'n lange tijd iedere maand teleurstellingen eigenlijk niet te hopen op een positieve zwangerschapstest. Ik zit de komende 2 weken dus op het wachtbankje.

19. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Gipskruid wat fijn dat je toch vrij snel een mooi ei had. Ik heb geen idee of je bms voldoende is, maar als de gyn er vertrouwen in heeft, zal het wel goed zitten. Hopelijk heb je over 2 weken een positieve test, maar ik snap heel goed dat je terughoudend bent vanwege de teleurstelling. Spannend de komende weken.

20. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Stil hier, hoe gaat t met iedereen?!

Ik ben ongesteld geweest maar nu weer aan de primolut voor nog 9 dagen want dan word ik precies na mijn vakantie ongesteld en kunnen we de volgende ronde in met hopelijk nog iui voordat de poli 2 weken dicht gaat.

Deel Deze Pagina