Nog meer meiden GONAL f aan het spuiten??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Never lose hope, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Leuk! Hier ook druk bezig met voorbereidingen voor dochtertjes (2e) verjaardag. Moet me echt inhouden :eek: haha zo leuk

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Nog 3 proveraatjes.
    Dus verwacht over 5 dagen ongesteld te worden.
    Begin t wel spannend te vinden nu, maarhet komt vast goed met spuiten.

3. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Dat snap ik, maar komt zeker goed!

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Hallo dames, mag ik hier ook mee kletsen?

Ik praat al ergens anders mee maar vind het fijn om ook hier mee te kletsen over het wel en wee wat ik mee maak met dames die in hetzelfde schuitje zitten.

5. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Natuurlijk en welkom!

6. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Komt zeker goed kzh, souiten valt erg mee alleen de emoties die ik afgelopen 2 dagen heb Pff hoop, angst, huilbui, geïrriteerd doen tegen manlief, alles komt voorbij.
    Ik zal van iDEAL iets van me laten horen
    Welkom shally

7. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Kzh, ja leuk he die voorbereidingen. Zo'n 2de verjaardag is nog leuker, nu snapt ze zelf ook beter wat er aan de hand is.

Mofantje, heel herkenbaar die emoties. Je man zal er ook niet altijd blij mee zijn, maar aangezien hij verder niet veel hoeft te doen tijdens de behandelingen mag hij er ook niet over klagen :)

Welkom Shally!

8. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Manlief klaag ook echt niet. Alleen hij weet vaak niet zo goed hoe te reageren. Of hij glimlacht en dat schiet dan bij mij verkeerd Achja we geven de schuld aan de hormonen maar.

Vanmorgen in het ziekenhuis was er nog niets aan groei te zien. De arts vertelde dat dit normaal is. Omdat ze toch geen ronde willen aankijken maar meteen iui willen doen willen ze de dosering heel voorzichtig aanpakken 1 of 2 eitjes mag nog met iui bij 3 doen ze het niet.
    Ze vertelde ook dat mijn emotionele wisselingen heel normaal zijn en dat stellen met pcos zelden kinderloos blijven maar dat we moeten beschikken over een lange adem. Dat was erg geruststellend.

Dinsdag weer terug eventueel gaat dan dosering omhoog

9. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    @mofantje, ik heb het zelfde met ml.. Blij dat ik niet de enige ben! Soms denk ik dan ook dat hij het er veel makkelijker mee heeft(wat natuurlijk niet zo is) maar hij uit zich niet zo als mij. Ik voel me nu ook echt even veel lekkerder zonder die hormonen.(nu weet ik dus zeker dat het door de hormonen komt, ik word er heel down van)

Gelukkig doen ze de dosering langzaam omhoog! Kijk naar mij, te snel verhogen heeft helemaal geen zin!

Goed om te horen dat mensen met pcos zelden kinderloos blijven( vraag me namelijk wel eens af of het überhaupt gaat lukken)

Ik vind echt veel steun aan een praatgroepje !

10. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Mofantje, wat fijn dat de gyn dit heeft gezegd. Dat motiveert echt om door te gaan. Het gaat je ook zeker lukken. Dat er nu nog niks is gegroeid is jammer maar je hebt gelukkig ook geen overstimulatie. Zoals Nlh ook al aangaf kan het even duren voor je de juiste dosering te pakken hebt. Bij mij is het ook nog niet helemaal goed afgesteld.

Die emoties horen er inderdaad gewoon bij. Nu ik al 2 weken niks heb gespoten ben ik mezelf weer. Zo merk je dat het niet niks is wat je allemaal in je spuit.

Nlh, helemaal met je eens, ik ben ook heel blij met alle steun. Ik heb een hoop steun om me heen, maar als je dit niet zelf mee hebt gemaakt snap je ook niet hoe het voelt. Jullie gelukkig wel :)

11. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
  12. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Ik vind het forum ook echt heel fijn. Erover typen en ervaringen delen doet mij ook goed

13. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Gaat het prikken een beetje goed mofantje?

14. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Lief dat je het vraagt nlh, ja gaat prima, wel wat beurse plekjes en dat is bij t sporten minder fijn tijdens jumping jacks bijvoorbeeld maar verder gaat t prima.
    En hoe is t nu bij jou?

15. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja wel vervelend is dat he! Prik je alleen in je buik? Anders zou je eventueel ook in je boven benen kunnen prikken, doe ik ook;)

Jaa gaat wel goed hoor, voel me in ieder geval goed. Vind het alleen moeilijk dat ik nu geen kansen heb maargoed dat komt wel weer! Nog 6 daagjes primolut en dan hoop ik snel ongesteld te worden.

Hoe gaat het met de rest? Shally, rietje en kzh?

16. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Hallo dames, hier een berichtje van mij. Was even druk met m'n hobby haken dus geen tijd ;)!

Ik schrijf ook in een ander topic mee maar daar ben ik nog over samen met 1 dame, de rest is zwanger. Heel fijn voor ze en gun het ze van harte want we moeten er allemaal veel voor doen en laten. Maar ik kreeg een soort van déjà vu. Heb eerder ergens meegeschreven op een ander forum en was daar ook als enige over gebleven.. En hoewel het maar een topic is, deed me toch best pijn.

Ik heb in twijfel gestaan of ik er helemaal mee zou stoppen maar dat kan ik (nog) niet want vind het wel erg fijn om met dames te praten die hetzelfde mee maken.

Ik zal even kort vertellen over mezelf.. Ik ben 30 maar en in 2011 gestopt met de pil. Pas in 2012 naar de huisarts gegaan en direct doorgestuurd naar het ziekenhuis. Na onderzoek kwam uit dat ik Pcos heb maar ook een te traag werkende schildklier. Helaas had deze geen goede waarde dus het duurde nog eens een half jaar voordat we van start kon gaan in de mmm. In februari 2013 begonnen met clomid. Dit sloeg niet aan,werd er resistent van... Achteraf gezien hebben ze me te lang aan laten modderen met clomid. Vanwege zomerstop van het ziekenhuis en zelf op vakantie gaan pas in september begonnen met spuiten, met menopur. De eerste ronde direct raak, zwanger!! Helaas werd dit met 7 weken een miskraam. Daarna sloeg de menopur niet meer aan en begonnen met gonal. Dit werkt goed, ik zit al die rondes op 150. In maart vorig jaar weer zwanger maar dit werd ook weer een miskraam. En eind december, afgelopen jaar weer een miskraam, dit keer na een paar dagen nadat ik positief getest had.
    We hebben alle onderzoeken gehad die ze in Nederland uitvoeren na herhaalde miskramen maar alles is goed. Als laatste 2 weken terug een laparoscopie en hysteroscopie gehad maar dat was ook allemaal goed. Dus 3x pech? Ik geloof er niet in. Maar we zullen zien. Nu wachten tot ik ongesteld ga worden (heb ineens een eisprong gehad uit mezelf) en dan weer starten met hormonen icm IUI.

Sorry voor het lange verhaal maar dan weten jullie m'n geschiedenis een beetje.

17. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Heftig verhaal shally, begrijpelijk dat je er moeite mee hebt dat andere van fora allemaal zwanger zijn en je over bent gebleven.

Vervelend dat je gevoel niet goed is betreft miskramen ik heb nog nooit een miskraam gehad maar het lijkt me heel erg verdrietig en dan ook nog 3 x zonder aantoonbare oorzaak.
    Heel veel succes met de iui poging die gaat komen en ik duim dat we allemaal op roze gaan!

18. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Als ik dan zo lees zijn er genoeg die 3 of meer miskramen hebben gehad en dan uiteindelijk toch nog een goede zwangerschap hebben gehad. Dus die kans is natuurlijk wel aanwezig. Alleen kan ik gewoon niet meer positief blijven. Ook omdat ik weet dat er nog zoveel onderzocht kan worden en wat ze dus in Nederland niet doen.

Het enige wat nog nagekeken kan worden is b12. Ik heb komende vrijdag een telefonische afspraak met m'n internist dus zal er dan ook naar vragen.

Jij bent pas met gonal begonnen mofantje? Spannend allemaal!! Hopelijk kunnen we inderdaad allemaal snel goed nieuws vertellen.

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    #99 kzh, 1 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2015
    Shally ; Wat zijn je schildklier waardes nu? Want schildklier kan natuurlijk ook een rol spelen bij miskramen..

Hier laatste tabletje provera genomen vanochtend, hopelijk snel ongesteld, en gaat deze ronde een betere ronde zijn met minder bijwerkingen en een mooie kans!

iedereen een leuk weekend gehad?

Ik gooi er even een lijstje in, wel zo makkelijk (met gatenkaasgeheugen)!

20. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Naam / Leeftijd / Ronde / Medicatie&behandeling / status cyclus / NOD

Kzh -- 29jaar -- #9 (oktober '13) -- Gonal-F 50 & ovitrelle -- afbreken met provera -- nvt

Deel Deze Pagina