Hoop ook dat je een goeie ronde krijgt( en hopelijk je laatste)Ik word het meestal binnen 2-3 dagen. Maar ik moet nog 5 dagen nemen. Ja hoor, jij ook?
Oh, ja dan zit je zelfs aan de hoge kant. (Ik heb graves, was flink hyper, toen radioactieve slok, en hypo ennu aan de thyrax. Maar ik wil volgende maand even laten prikken omdat ik denk dat ie bij mij iets hoger mag. @nlh : fijn! Ja hier ook heerlijk sushi gegeten, ben echt zo verslaafd aan sushi
Shally, wat heftig allemaal. Ik snap dat het pijnlijk is m iedereen om je heen zwanger te zien worden. Helaas blijft da zo. Misschien heb je er wat aan dat ik ook veel miskramen heb gehad en toch n dochter heb gekregen. B12 kan je zo bij de drogist halen. Het scheelt dat alles wat je te vel binnen krijgt je ook weer uitplast. Ik heb het oom lang geslikt (voor epilepsie) maar ik slikte het ook in de periode da ik zwange ben geworden van m'n dochter. Of dat met elkaar te maken heeft weet ik niet. Kzh, het weekend is weer vel te snel voorbij gegaan. Op naar het volgend weekend Naam / Leeftijd / Ronde / Medicatie&behandeling / status cyclus / NOD Kzh -- 29jaar -- #9 (oktober '13) -- Gonal-F 50 & ovitrelle -- afbreken met provera -- nvt Rietje -- 30 jaar -- #3 (totaal 5) -- gonal f 87,5/75 & ovitrelle -- verplicht een cyclus geen behandeling -- geen idee
Oh rietje, jij ook epilepsie? Vond dat voordat ik zwanger werd zo spannend, bang dat ik aanvallen zou krijgen of dat dat de baby afwijkingen had. En met bv gedoe gehad, fout advies en dus niet kunnen geven. Jij last gehad tijdens je zw.schap?
Haha lekker sushi eten nu het nog kan!! Gaan er natuurlijk voor dat dat al gauw niet meer mag Zat vanavond moordvrouw te kijken met tranen in men ogen ( bevalling) beetje last van hormonen/primolut denk ik, heb namelijk ook super pijnlijke (grotere) borsten
Khz, is dat geen probleem dan dat ik te hoog zit? Ik heb er nu na 3 jaar nog steeds geen verstand van. Rietje, fijn om te lezen dat je toch na de miskramen een dochter heb gekregen!! Geeft me toch weer hoop. Is er bij jou een oorzaak gevonden van je miskramen? Ik weet dat b12 bij de drogist te halen is maar ik weet niet of dat zomaar kan omdat ik ook thyrax slik voor mn schildklier..ik weet niet of het elkaar tegen gaat werken.
B12 mag je er zo bij slikken, heb dat laatst nog gecheckt met mijn internist. Ieder doet het goed op andere waardes, ik was op ft4 20 best hyper. Kon slecht slapen, onrustig gevoel, hartkloppingen. Maar ala je je verder goed voelt, is het geen probleem. Wanneer heb je laatste controle gehad?
Nou moet zeggen dat ik ook slecht kon slapen. Bij de laatste controle dus aangegeven en moest minderen met een pilletje thyrax. En nu slaap ik beter. De laatste is in december geweest en komende vrijdag heb ik weer een afspraak.
ben benieuwd hoe je waardes nu zijn! Meestal merk je zelf wel of het goed zit, goed naar je lichaam luisteren
Ik dacht altijd dat tsh belangrijker was dan ft4. Maar dat is dus niet zo. We zullen het zien vrijdag hoe ze nu zijn. Heb jij wel ooit geprikt op b12 of ben je gelijk met de tabletten gestart? Je leest toch ook op internet dat het niet verstandig is om zomaar met b12 te beginnen, omdat er een wisselwerking kan ontstaan tussen verschillende vitamines. En daarom ben ik daar een beetje huiverig voor.
De internist die ik nu heb kijkt maar beiden, omdat "de tsh achter de ft4 aanhobbelt" Ik zou het vrijdag even bespreken dan, dan weet je zeker of het kan of niet. Mijn b12 is goed, ik had alleen bedacht er extra bij te slikken omdat ik zo moe ben, maar schijnbaar heeft dat geen zin, het verbeterd dan niet ofzo. Dus ben uiteindelijk geen b12 bij gaan slikken.
Naam / Leeftijd / Ronde / Medicatie&behandeling / status cyclus / NOD Kzh -- 29jaar -- #9 (oktober '13) -- Gonal-F 50 & ovitrelle -- afbreken met provera -- nvt Rietje -- 30 jaar -- #3 (totaal 5) -- gonal f 87,5/75 & ovitrelle -- verplicht een cyclus geen behandeling -- geen idee never lose hope -- (leeftijd) -- (ronde) -- (medicatie&behandeling) -- (status cyclus) -- (nod) Shally -- (leeftijd) -- (ronde) -- (behandeling&medicatie) -- (status cyclus) -- (nod) mofantje -- (leeftijd) -- (ronde) -- (behandeling&medicatie) -- (status cyclus) -- (nod) Als jullie even gegevens geven, pas ik het lijstje aan Of je mag het zelf doen (quote, aanpassen, 'quote-command' verwijderen)
ShallY, 30 jaar, geen idee hoeveelste ronde, gonal f 150IE en pregnyl + start IUI, nu wachtend op menstruatie na spontane eisprong.
-Nlh -24 jaar(pco) -7rondes(4clomid,3gonalf) -GONAL f 62,5 & pregnyl 5000 -nog 4 dagen primolut -waarschijnlijk over 6-7 dagen
Kzh, wat toevallig dat jij ook epilepsie hebt. Ik was voor m'n zwangerschap aanval vrij zolang ik m'n medicijnen goed slikte. Met 12 weken kreeg ik toch weer en aanval waardoor ik m'n medicijnen moest verhogen. De rest van m'n zwangerschap had ik alleen af en toe een absance, dus dat viel mee. Ik was heel bang voor afwijkingen en ook voor de bevalling. Ik was namelijk zwanger van een tweeling en 1 daarvan is met 11 weken gestorven. Gelukkig was alles goed me m'n dochter en heb ik geen last gehad bij de bevalling. Pas na de bevalling volgde de aanvallen elkaar op en heb ik met spoed m'n medicijnen drastisch moeten verhogen aangezien ik m'n dochter niet mee vast durfde te houden. Gelukkig was het snel weer onder controle. Borstvoeding was verder geen probleem doordat ik alles heb gekolft. Dat kwam omdat m'n dochter niet uit de borst kon drinken. Shally, vandaar. Logisch dat je geen wisselwerking wil riskeren. ven afwachten wat de dokter zegt.
Wat k*t dat je weer aanvallen kreeg door zwangerschap, dat was echt mijn angst. Welke medicatie heb jij? Nu dus weer aanvalvrij?