Ik ben inderdaad ook erg geschokken en gelijk weer naar het ziekenhuis gegaan voor een echo. Die angst is niet meer weggegaan de rest van m'n zwangerschap. Op dit moment heb ik een hogere dosis dan in principe nodig is, maar dit alvast ter voorbereiding op een eventuele nieuwe zwangerschap. Hierdoor ben ik wel goed aanval vrij Ik gebruik Carbamazepine. En jij? Wat gebruik jij en ben je aanval vrij? Mofantje, hoe was de meting?
Dat kan ik me voorstellen! Die heb ik hiervoor gebruikt, ben eind 2010 overgegaan op lamotrigine, omdat mijn arts dat het beste middel vond voor zw.schap. En daar reageer ik eigenlijk ook beter op. Ben wat "levendiger"
Naam / Leeftijd / Ronde / Medicatie&behandeling / status cyclus / NOD Kzh -- 29jaar -- #10 (oktober '13) -- Gonal-F 50 & ovitrelle -- 3/3 CD1 -- nvt Rietje -- 30 jaar -- #3 (totaal 5) -- gonal f 87,5/75 & ovitrelle -- verplicht een cyclus geen behandeling -- nvt never lose hope -- 24 -- #7 -- gonal f 62,5 & pregnyl 5000 -- eindigen cyclus primolut -- nvt Shally -- 30 -- #? -- gonal f 150 & pregnyl, IUI -- wachten op menstr.. -- nvt mofantje -- 24 -- 1e ronde gonal f -- primolut - gonal F 50 en IUI. -- injecties -- nvt
Vervelend mofantje, maar misschien is deze dosering wel goed genoeg om iets te laten groeien! Hoelang prik je nu? Knuffel
Wat jammer nou Mofantje. Misschien groeit er met deze dosering wel wat. Laten we het hopen. Kzh, ik heb deze medicijnen juist gekregen voor een zwangerschap. Ik gebruikte hiervoor Keppra, maar dat heeft voor een miskraam gezorgt. Helaas kenden ze de bijwerkingen nog niet toen ik daar jaren geleden mee begon. Was jij ook zo vaak moe? Ik heb al vaker aangegeven dat ik het idee heb dat dit aan de medicijnen liggen, maar volgens m'n neuroloog kan dat niet.
Wat naar dat ze de bijwerkingen. Nog niet wisten rietje. Ik zit vandaag op cyclus dag 15 en prikdag 13 nlh
Ik was destijds ook heel moe inderdaad, en wat afgevlakt.. Dat is echt wel een bijwerking. Maar alle medicatie voor epilepsie hebben natuurlijk wel bijwerkingen.
Dat is zo, alles geeft bijwerkingen. Al hoewel ik van de keppra weinig merkte. Ik zou ze zo weer nemen als ze gen miskramen op zouden wekken. Ik zal de volgende keer toch weer over de vermoeidheid beginnen. Wie weet geloofd hij me nu wel Mofantje, voel je al wat nu de dosis is opgehoogd?
Wat verdrietig rietje dat je een kindje bent verloren. En heftig dat je epilepsie hebt. Gelukkig helpen de medicijnen goed! Mofantje, balen dat er niks was te zien. Succes vrijdag! Khz, gelukkig is de eerste spuit meegevallen. Ik heb het misschien niet goed gelezen hoor, dat je er al ergens geschreven had, maar is dit de eerste keer dat je moet spuiten? Of heb je dat ook sl moeten doen voor je eerste kindje? Met mij gaat het goed!! Ik heb nog nooit zo met smart gewacht op een menstruatie als nu, haha! Ik wil zo graag weer beginnen. En dan duurt wachten zo lang.
Hoi dames. Ik meld me ook gezellig in dit clubje. Morgen mag ik weer starten met het spuiten van gonal f. Ons 1e kindje hebben wij ook dmv gekregen en dan gelijk na de 2e ronde. Dus goede ervaringen hier Mag ik vragen in welk ziekenhuis of kliniek jullie lopen Wij zijn onder behandeling bij nij geertgen
Kzh, gelukkig viel het mee! Nou mag het zijn werk gaan doen haha Shally, weet je ook wanneer je ongeveer ongesteld moet worden? Anoniempje, gezellig, welkom! dat is zeker een positief verhaal! Hier: echt gevoelige buik/eierstok.. Gelukkig morgen me laatste pilletjes, weten jullie of je eitjes weggaan als je ongesteld word? Of zijn die nu al weg( ivm de pijn)
Ik vermoed zo tussen zondag en woensdag. Als ik het ga worden want geloof er nog steeds niks van dat ik een eisprong heb
Gelukkig viel t mee kHz. Snap dat je weer wilt beginnen dus kom maar op met die menstruatie indd! Shally wij gaan naar fertiliteit in flevoziekenhuis. Fijn zo'n positief verhaal anoniemPje. Ik heb soort rommelende buikpijn links,darmen doen aan die kant beetje vreemd geen idee waarom.
@ shally : eerste keer spuiten inderdaad. Voorheen, en ook bij L. clomid gebruikt. Hopelijk word je snel ongesteld @ anoniempje : welkom! Ik ben gewoon onder behandeling van een streekziekenhuis. Wel zo fijn met alle metingen, hoop dag het hier ook gewoon weer gaat lukken. @ mofantje : misschien door de hormonen die op je darmen werken? Ik heb altijd last gehad van mijn darmen tijdens de clomid. En vanmiddag (eerste spuitdag) ook weer last. @nlh: vervelend! Als ze springen, anders kunnen ze niet weg toch? Denk ik.. Dus dan zouden ze al weg zijn. Meiden, hoe zit dat bij jullie. Heb het eigenlijk niet met de gyn besproken, maar mag je gewoon seks hebben tijdens de behandeling of moet je wachten totdat er een duidelijk beeld is van de eitjes ivm overstimulatie? of is de kans op overstimulatie niet groter (dan bij clomid bijv)?
Kzh, dat gijn dat hè mee viel Ik heb het eerlijk gezegd ook nooit gevraagd, maar wij houden wel (misschien onbewust) rekening met de iui. Een paar dagen ervoor en ena hebben we geen seks. Ik ben ook niet bang voor overstimulatie, een 2de follikel erbij krijgen is al moeilijk genoeg Shally, dat wachten is inderdaad niks. Je zult waarschijnlijk nog nooit zo blij zijn geweest dat je ongesteld gaat worden 😃 Amoniempje, welkom! Zulke positieve verhalen hoor ik graag. Ik ben onder behandeling in Utrecht, lekker dicht bij huis. Mofanje, er zit van alles daar wat je kan voelen. Ik zou me als ik jou was geen zorgen over maken. Nlh, als de eitjes niet meer gestimuleerd worden krimpen ze langzaam. Normaal gesproken zijn ze weer weg als je ongesteld wordt. Bij mij was dat afgelopen keer niet het geval aangezien ik al zo snel ongesteld werd. Vandaar dat ik nu moet wachten op en nieuwe menstruatie voor ik verder mag met de behandeling.
Ze doen in dit ziekenhuis geen voor controle voordat je gaat prikken, maar gezien de pijn lijkt me het toch wel verstandig om te doen? Denk dat ik morgen maar even ga bellen. Zo irritant dat je zelf niet gewoon zo echo apparaat hebt haha Bij ons hebben ze het er nog nooit over gehad kzh, wij houden er dus geen rekening mee als ik overstimulatie heb dan krijg ik toch pillen om ongesteld te worden
Even voor de kenner onder ons.. ben net gebeld door de internist. Tsh is 1,25 en ft4 13,8. Mag zo doorgaam met medicijnen. En hij laat me prikken op b12.