Hallo allemaal, Ik ben al anderhalf jaar gestopt met de pil. Vanwege de heftige bijwerkingen die ik hiervan al jaren had. Ben vroeger begonnen aan de pil wegens heftige menstruatie, twee dagen niet kunnen lopen etc. Acht maanden had mijn lichaam nodig om te ontpellen en daarna begin de ellende. Enorm pijn rond mijn ovulatie en daarbij ook onwijs veel waterige afscheiding. Dit werd met de maand erger. Sinds febr 2015 begonnen met klussen voor een prachtig wondertje. Maar wegens de pijn rond mijn ovulatie toch eerder (mei) naar de huisarts gegaan vanwege mijn klachten. Inwendige echo en onderzoek gehad en de gynaecoloog vertelde mij dat ik endometriose heb. Hoe ernstig het is is nog onbekend. Ik moet 10 juni ongesteld worden. Laten we hopen dat dit niet gebeurd, al heb ik tot vandaag nog geen klachten. Als ik ongesteld word krijg ik 12 juni een mri. Dan gaan ze kijken waar de endometriose zit en zal er een kijkoperatie moeten komen. Nu vroeg ik mij af zijn hier vrouwen met endometriose, die hun symptomen en hun verhaal kunnen vertellen? Alvast bedankt