Aangezien ons vorige topic is gesloten ivm het behalen van de 5000 berichten, hier deel 2. Op naar de volgende 5000
Hey meiden, Ik moest ook even zoeken. Je topic doet het goed Truus. Ik vind het ook een fijn groepje zo!
Mooi dat jullie het gevonden hebben. Zat eerst nog er over te denken om iedereen een PB'tje te sturen @Mirtjuh, goed dat je aan de groene thee bent, dat had ik afgelopen ronde ook de hele cyclus gedronken en het was hier raak! Dus moet bij jou dan ook gewoon zo zijn Jessie is het ook aan het proberen geloof ik
Ja, dat wilde ik vragen Truus ... Ik heb nu groene thee gewoon uit de supermarkt van Lipton, omdat ik dat toevallig in huis had, maar ik kan zeker beter bij een reformhuis of iets groene thee gaan halen, of maakt dat niet uit? Ik hoop het ook dat het deze ronde raak gaat zijn ... juli is toch eigenlijk wel mijn maand om zwanger te worden. Bij de meiden ben ik beide in juli zwanger geraakt, zou toch wel heel speciaal zijn. We wachten rustig af.
Ik had de groene thee ook gewoon uit de supermarkt hoor, van Pickwick. En daarna een keer van C1000 eigen merk. Denk dat het qua kwaliteit niet veel uitmaakt, qua prijs wel Zou wel heel bijzonder zijn als je nu in Juli zwanger zou raken! Maar dat zou betekennen dat je dan 3 kindjes straks in 1 maand jarig hebt, lijkt mij best onhandig. Of niet, kunnen ze mooi samen hun verjaardagen vieren
Ja, ik heb daar inderdaad over nagedacht ... Maar weet je mijn 2 kindjes zijn al gewend om samen hun verjaardag te vieren, want de oudste is 4 april jarig, de jongste 8 april (en papa 12 april). Zij weten eigenlijk niet beter. Ik weet niet, voor mijn gevoel vind ik het zo ondankbaar om de keuze te maken om dan er in juli maar niet er voor te gaan. Dus mocht het zo zijn dat ik in juli zwanger raak, dan maken we er in april inderdaad 1 groot feest van met 3 mooie taarten. Gelukkig hebben we een hele grote familie, dus dat komt best wel op
Ja of dat je 2 kindjes of 3 kindjes + papa hebt, dat maakt dan ook niet meer uit. Voor de kinderen eigenlijk net zo leuk lijkt mij eigenlijk wel, die 2 die je nu al hebt weten toch niet beter en nummer 3 straks ook niet. En ach, ik denk dat als ik in jou schoenen had gestaan ik ook geen maandje had overgeslagen.
oh deel 2 al ... Meiden zie mijn temperatuur...... wt betekend dit? Ik moet vandaag bloedprikken. Ene kant fijn, andere kant eng/triest.. omdat het mijn enalaatste onderzoek is. Het is toch wel behoorlijk confronterend...
Wendy, je temp klimt toch omhoog heh. Misschien dat toch je eitje is geweest. Wat denk je zelf? Ik hoop het voor je meid, dat is in ieder een stap in de goede richting.
goedemorgen, mirtjuh: vind een maand overslaan ook niets hoor. het is al zo'n wonder als het lukt zwanger te worden dat het me uit maakt welke dag het wordt. Was bij Nathan 29 december uitgerekend. hoeveel opmerkingen ik daar niet over gekrgen heb Ach en hij kwam gewoon 5 januari dus niets aan het handje wendy: als je temp nu door blijft stijgen zou het je ei wel eens kunnen wezen. al was je temp aan het begin van je cyclus ook nog redelijk hoog. hoe hoog is je temp na je ei meestal?? Bij mij ligt die altijd rond de 36,9/ 37,0
Hey meiden, Had niets door gekregen, dus had ook een topic gemaakt. Die kan mooi weer gesloten worden 5000 berichten al.. wat een kletskousen zijn we toch haha! Gister had ik vette - ovulatietest en gisterochtned had ik last van mn zij, dus zal mn ei wel geweest zijn. Vandaag echter mn temp nog niet heel erg omhoog.. Zal komende dagen wel gebeuren! @ Wendy: Je ei kan het best zijn.. even komende dagen afwachten! xx
Dan zou mijn ei toch gister/eergister moeten zijn geweest denk ik meiden? ( ik ben een temperatuur maagd haha) Ik hoop dat hij hoog blijft! Ik heb vannochtend bloed geprikt, voorlopig voor de laatste keer. Valt me behoorlijk zwaar! Dit is officieel mijn ena laatste onderzoek... 27 juli nog een inwendige echo
aaah gevonden! wendy misschien is je temp toch geweest (op dag 17) maar vind het moeilijk om het af te lezen. Gelukkig mag je bloed prikken dan weet je het zeker!
Wendy, ik zat ook te denken aan dag 17, maar vind het moeilijk hoor om dat precies af te lezen. Ben benieuwd wat FF doet de komende dagen. Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest? Mamatien, fijn waarschijnlijk een ei! Ondanks dat je cyclus aan de lange kant is, is deze toch redelijk constant dan met 38 - 40 dagen, als ik even snel reken. Juffie, lijkt me best wel leuk eigenlijk ,een kerstkindje of een nieuwjaarskindje ... breekt een beetje de stijve verplichtingen waar ik eigenlijk niet zo dol op ben.
Goeiemorgen! Bah, hier gisteren met hoofdpijn naar bed gegaan en er vanochtend weer lekker mee opgestaan.. Meestal is het wel over met een nachtje slapen, maar mooi niet dus nu. @Wendy, zou best kunnen dat je ei is geweest! Maar dat is even afwachten wat je temp de komende dagen doet. @Mamatien, jou temp is toch wel eens eerder zo langzaam gestegen? Denk dat ie gisteren is gesprongen en dat je temp nu de komende dagen wel omhoog gaat.
Hi Meiden.. ik moest ook even zoeken naar jullie, maar gevonden!! Mijn eitje is weer geweest, maar inderdaad ook pas laat deze maand op dag 25 (vanmorgen heeft de ff mijn eisprong veranderd naar dag 25, eerst stond hij op dag 20.. wat ik zelf ook een beetje raar vond eigenlijk). Deze maand ook een lange cyclus van zo'n bijna 40dagen. Ik ben al lang blij dat ik voor mijn vakantie nog ongi ga worden en dus niet tijdens.. jeh!!! Hoe is het verder met iedereen??? En met de zwanger meiden ook alles goed?? Goede echo's las ik de laatste keer.. mooi hoor.
Lientje, je ei is zeker geweest op dag 25! Vond het al zo raar dat FF dag 20 aangaf. Fijn dat je dan voor je vakantie de ongi gehad hebt! Daar heb je inderdaad geen zin in in de vakantie. Waar ga je naar toe op vakantie?
Ik vond dat ook raar ja, dat mijn eisprong op die datum werd aangegeven (dit is logischer, qua temp dan). We gaan een aantal daagjes naar Londen, verder gewoon lekker thuis vakantie vieren (ik ben 3weken vrij.. maar eens nog even 2weekjes werken). Jij nog vakantie plannen?? En hoe is het met je baan, al verteld van je zwangerschap.. of wacht je tot de 12weken???