Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 2!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Truus21, Jul 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ummie

ummie Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Jessie! Het zag er zo mooi uit.

2. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Balen Jessie...

Hier vandaag nog een keertje slijm met bloed (1x en de rest van de dag geen afscheiding). Ik ben ook nog steeds misselijk, zo'n naar gevoel in mijn buik. Nou ik ga vanaf morgen een aantal dagen naar Londen, dus ik laat na die tijd wel weten of het toch mijn ei was.. Ik ga gewoon tempen daar, althans als ik het niet vergeet...

@ Truus, thanx en mijn tijd komt nog wel, dat weet ik zeker!!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Veel plezier in Londen Lientje! Wanneer kom je weer terug?

4. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Dat gaat wel lukken, bedankt.. zaterdagavond ben ik weer terug!!

5. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lientjelove wat vreemd... kan inderdaad gewoon van je ei zijn!

jessie balen meid, ziet er inderdaad niet mooi uit meer :(

6. mamatien

mamatien Niet meer actief

Snap dat dit niet lullig bedoeld is hoor! :) Ik ben ook gewoon een rare! Maar heb liever dat ik het dan weet, dan dat ik me hele avond voor niets in hou :)
    Scheelt wel een hoop geld als je gwoon tot na je NOD wacht met testen :)

Jammer dat je temp zo gezakt is :( Gaan we WEER samen door naar de volgende ronde :(

Hoe is het verder met de zwangere hier?
    lavendel, wanneer kom je terug?

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Whoei wij gaan lekker babyshoppen morgen! Ben benieuwd of we iets gaan vinden naar onze smaak, zal vast wel.

Ja Lavendel, wanneer kom je terug? Je bent nu lang genoeg weggeweest vind ik :p

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Hihi, enorm raar ben je :p
    Maaruh voor allebei ronde 6.. dat moet 'm worden, toch?

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Truus veel plezier met shoppen morgen!

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Thanks! :)

11. mamatien

@ Jessie: Ik zit nu in ronde 7, had mn handtekening nog niet bijgewerkt!

Wat ik niet helemaal begrijp...
    Jij bent 30 nov gestopt met de pil, en dat is bij jou 242 dagen geleden. Ik ben 2 nov. gestopt met de pil, en als ik al mijn cyclussen optel kom ik op 229 dagen.

Als ik vanaf 2 november de dagen reken, is het 271 dagen. Er klopt dus iets niet bij mijn telling.. Of zien jullie het anders?

12. mamatien

Fout gevonden! Had vorige cyclus ook nog niet in mijn handtekening gezet!! Nu klopt ie weer:) Zit ik ineens in ronde 8, haha dat gaat dan snel ineens :(

13. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja het is 271 dagen. Ik denk dat je ergens een cyclus bent vergeten...

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Shoppen is gelukt hier! Kamertje, box en kinderwagen zijn besteld. Wel aardig vroeg, aangezien ik pas 11w2d ben, maar vind het wel een fijn idee zo. Over 9 a 10 weken word het geleverd.

15. mamatien

Sodeju Truus, jij bent er zeker snel bij!! HAHA staat alles gewoon al 20 weken te vroeg bij jouw! Gek dat je bent haha. Maar goed, dan ben je er wel helemaal klaar voor!
    Leuke spulletjes neem ik aan?! :)

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha ja ik weet het, maar ik wil eigenlijk alles gewoon zo snel mogelijk geregeld hebben. En we waren toch in de winkel, om dan te zeggen ik kom over een paar weken terug, dat doe je ook niet.

Inderdaad leuke spulletjes! We hebben witte meubels voor het kamertje uitgezocht, dat vonden we allebei mooi. En de box is zwart, dat komt omdat ons huis zwart/zilver/paars is, dus dat staat er het mooiste bij. Kinderwagen ook gewoon zwart, ik vond de andere kleuren niet zo mooi. En zwart is neutraal dus kan straks bij een tweede ook nog prima. Oh het ik kan niet wachten tot we de geslachtsbepaling hebben, zodat we ook kleertjes kunnen gaan shoppen! Die zijn zo vreselijk schattig :)

17. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus wij hadden de babykamer van Emma al met 6 weken gekocht (marktplaats) en de kinderwagen en autostoel ook rond 12 weken. Maar hij kwam wel pas met een week of 30 hier...

Tot nu toe heb ik alleen een wiegje (cosleeper) gekocht, maar ik ben wel bezig met mijn dochter dr peuterkamertje ontwerpen...

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh dan ben ik niet de enige die er zo vroeg bij is, dat scheelt weer haha :p Ik heb geen geduld hoor, om zo lang te wachten. Vind het al erg genoeg dat ik nog geen kleertjes enzo kan kopen.

Zo'n cosleeper, heb ik ook aan zitten denken.. Is wel handig met borstvoeding of niet?

19. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus het lijkt mij super handig.
    Ik had bij mijn dochter een hele grote celine wieg (dat is zo een grote paasei mand...) ik vond hem super mooi maar hij was veel te groot en stond ik de weg naast mijn bed.
    En met borstvoeding komen bepaalde hormonen vrij waar je slaperig van wordt. Ik viel steeds in slaap met mijn dochter naast me en dat vond ik toch wel eng. Met zo een co sleeper ga ik gewoon daartegenaan liggen en dan hebben we dat probleem niet... plus dat je dan niet "helemaal" wakker hoeft te worden...

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hmm daar ga ik toch een serieus over nadenken dan. Klinkt wel ontzettend handig. Misschien kan ik er via marktplaats een op de kop tikken, voor een paar centen.

Share This Page