Jep, maar wist het al door de lage temp van maandag en gisteren.. dus niet te erg verdrietig vanochtend. Gelukkig lekker dagje sauna gehad, jongste zusje ook op de hoogte gebracht van kinderwens (zij heeft al een zoontje).
Ja je temp zag er al niet meer veel belovend uit.. Maar het blijft toch klote. Lekker hoor dagje sauna. Hoe reageerde je zusje, heeft zij misschien ook van die lange onregelmatige cyclussen gehad?
Nope, zij had meteen nette cycli van 28 dagen.. in de 7e ronde ovu-testen gebruikt en toen meteen zwanger. Moet bij gezegd worden dat de eerste 3 rondes hun woonomstandigheden dusdanig waren dat het klussen er niet echt van kwam (zijn haar eigen woorden).. maar officieel 7 rondes dus. Andere zus heeft wel wat langere cycli, maar niet zo raar onregelmatig en lang als die van mij.. gelukkig!
Dan ben jij dus de pechvogel. Ik heb dan geen zussen, maar ik heb het wel aan mijn moeder gevraagt hoe haar cyclussen altijd waren, maar die waren gewoon normaal. Soms hoor je dat er in een gezin meerdere er last van hebben, dus dacht misschien is dat bij jou ook wel zo. Nou dit moet je geluksronde worden, bij mij was het ook ronde 6 maand 9 raak!
Pff wat is het hier stil zeg.. Nou dan kom ik maar weer eens wat lullen: Ik ben net aangereden toen ik braaf mijn kratje van Moeders voor Moeders weg ging brengen Oude mevrouw had mij niet gezien zegt ze. Nu een mooi deuk in mijn rechterdeur zitten.. Ach ja, we zijn beide met de schrik vrij gekomen, dat is het belangrijkste
Zo dat is balen truus! En schrikken ook nog! Heb je alle papieren ingevuld voor de verzekering? Moet jij die kratten zelf wegbrengen? Hier worden ze voor de deur opgehaald...
Nee geen papieren ingevuld. Mevrouw wil het graag zo regelen, dus ik ga morgen na de garage en laat ze even schatten voor hoeveel euro schade ik heb en dat wil ze dan zo betalen. Ach ik vind het prima. Ze belde me net ook nog op om te vragen hoe het ging, ze is er erg van geschrokken.
Lekker Jessie, een weekje vakantie! Ga je nog wat leuks doen? @Ummie, geniet van je weekend! Zeg.. Had Lavendel al niet lang en breed terug moeten zijn? Die ging toch 3 weken op vakantie? Ze is 11 Juli voor het laatst online geweest, dat is bijna een maand geleden.. Oh en ik zie op de afsprakenlijst bij de Februari mama's staan dat ze gisteren haar 2de echo zou hebben en controle bij de vk.
Niet iets bijzonders.. kozijnen schilderen beetje rondom het huis rommelen. Zondag bbq met vrienden en volgend weekend paar daagjes Delft voor een bruiloft! Over Lavendel, nu je het zegt.. inderdaad.. ik hoop dat er niets gebeurd is!
Oh bah, kozijnen schilderen.. Maar ja, moet natuurlijk ook gebeuren! Maar voor de rest een lekker weekje dus! Ja ik hoop ook dat er niks gebeurd is met Lavendel of met beeb ofzo.. Vind het toch wel raar dat ze zo lang niks van zich laat horen.
Hmmm, wel gek inderdaad. Ik weet niet zo goed hoe dat werkt hoor, maar je kunt dus zien wanneer iemand voor het laatst op zp is geweest? Anders misschien een pb'tje sturen als het te lang duurt... Hier verder heerlijk aan het genieten van het weekend! Ik vind het eigenlijk wel lekker die regen. Mooi excuus om thuis te blijven en helemaal niets te doen.
yoehoeee!! ben er weer... @ All, ben weer terug van weggeweest. Dacht dat jullie mij vergeten waren maar ik zie dat jullie toch nog wel aan mij denken. Lief! Woensdagavond laat teruggekomen van 3,5 weekje lekker frankrijk. Donderdag alles opgeruimd, en gister boodschappen gedaan, schoonouders kwamen onverwachts en eind vd middag onze beste vrienden met hun kleine...vandaag ook druk druk. En nu tijd om de pc aan te doen. Gister bij vk geweest, alles goed. Hele mooie echo, nu echt duidelijk een (druk) kindje. Hartje gehoord....vk was tevreden, bloeduitslagen van 1e bezoek waren ook allemaal goed. En ben nu paar dagen verder gezet, uitgerekende datum is nu 9 februari. @ All, en hoest bij jullie?? Ik heb geprobeerd wat te lezen...maar het is erg veel! Probeer wel ff iedereen persoonlijk hoi te zeggen. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en er geen vervelende dingen zijn gebeurd. @ Truus, jammer van je werk! Wel stom van ze, maar dan misschien maar goed dat je nu weet wat je aan ze hebt. Ben je wel wat anders aant zoeken of geniet je thuis? Hoest verder?? @ Deb, hoe gaat het met het niet roken?? En hoe gaat het verder? @ Chebu, leuk een jongen! Fijn dat alles goed was. Je gaat snel zeg! @ Chai welkom sorry meiden...het is toch wat te veel het bij lezen en reageren. Ik houd het hierbij. Dikke knuf voor de meiden die weer nieuwe ronde zijn ingegaan. HCG HCG HCG HCG HCG komt nu naar jullie toe
Hey Lavendel is weer terug! Gezellig dat er je er weer bent. Wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. En helemaal fijn dat alles goed is met de baby. Leuk hoor, dat het nu echt al een kindje begint te worden!
lavendel: jeah je bent weer terug! roken? wat is dat? Heb al 6 weken niet gerookt... en ook geen behoefte meer aan, vind het zelfs vies als mijn man heeft gerookt... *trots*
@ Ummie, zeker fijn allemaal. Maar hoest met jou? Ik denk dat ik wel wat heb gemist want zie in je handtekening dat je paar afspraken in aug hebt.