Lavendel! Haai Gezellie dat je weer terug bent Dus, leuke vakantie gehad? Ook mooi weer gehad? Wat fijn dat met de beeb alles goed is! Leuk he, zo'n spartelend kindje op de echo? Toen ik dat zag was ik zo verliefd, haha.. Tja wat betreft mijn werk, ik vind het niet zo erg. Ik vermaak mij prima thuis Verder alles wel goed, veel last van rugpijn dus ik ga daar van de week even mee naar de HA. En hoe is het met jou?
Jippie, she is back! Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad.. En dat alles goed is met de kleine beeb! Graait even flink wat HCG mee.. dankjewel!
Hi meiden, zwaai zwaai ... Ik ben weer terug van weggeweest ... Hoe gaat het hier? Er is weer zoveel geschreven, we zitten alweer op pagina 20 ... heb ik iets belangrijks gemist?
Zwaait terug naar Mirtjuh! Hoe is het.. jij hebt een spannende dip in temp?! Hoe voel je je? Al testdrang? Hier aan het einde van ongi.. dus weinig spannends te melden. Nog steeds twijfel over of na deze ronde (wanneer niet raak) naar ha te gaan.. zal een beetje van lengte afhangen denk ik..
Mirtjuh is ook weer terug, jeej Hoe was je vakantie, leuk gehad? Volgens mij heb je niet zo veel gemist hier.. Je hebt een mooie temp zeg! Mooie dip er ook in en met het klussen is het zo te zien ook nog aardig goed gekomen! Spannend
Jessie, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om de stap te zetten om naar de ha te gaan, misschien kijk je aan het eind van deze cyclus er wel weer anders tegenaan. Bedenk wel wanneer je deze stap neemt, je misschien het laatste zetje krijgt wat tot een zwangerschap kan leiden. Duim voor je dat het allemaal niet nodig hoeft te zijn. hahhah, nee nog geen testdrangdrang. Mijn LF ligt op 15 a 16 dagen, ik heb me voorgenomen wanneer ik 17 dpo niet ongi word ik 18 dpo gaat testen, als ik dat volhou LOL. Truus, met klussen is het inderdaad goed gekomen. Ik had me er zo druk om gemaakt. De kleine meid vond zichzelf groot genoeg om bij haar grote zus in de erker van de voortent te slapen, dus wij hadden de caravan voor ons zelf en konden toch voorzichtig klussen. Meiden, er zit wel een een mooie dip in inderdaad in mijn temp, maar ik heb vaker een dip in mijn cyclus, dus verwacht er maar niet zoveel van. Ik vind wel het tempverschil tussen voor en na mijn ei erg groot, maar ik ben sinds mijn ei al grieperig, dus dat zou de oorzaak misschien kunnen zijn.
Hier gaat het nu redelijk. Ik heb wel even een dip gehad. Bij de vorige afspraak met de gyn hebben wij te horen gekregen dat de kans op een zwangerschap klein is. Mijn baarmoederslijmvlies is aan de dunne kant, dus de kans op een goede innesteling is niet groot. Aanstaande vrijdag heb ik een kijkoperatie om te kijken of ze iets bijzonders kunnen zien in mijn baarmoeder. En dan de 23e weer een gesprek met de gyn. Een optie kan zijn dat ze mijn cyclus gaan overnemen, dus hormonen spuiten, en dan hopen dat de opbouw van baarmoederslijmvlies beter gaat. Maar goed, eerst vrijdag en dan zien wij verder...
Hi Meiden.. ik ben ook weer terug, een paar daagjes in londen geweest. Ik heb gewoon netjes getemperatuurd. Ik heb wel een dipje gehad, maar volgens mij geen ei gehad. Ik ben echt alleen al dagen super misselijk en het gaat maar niet over.. Ja af en toe is het wel weg, maar het komt elke keer terug. Echt heel irritant (was in Londen ook wel erg vervelend, maar ja)!!! @ meiden: hoe is het hier?? Fijne vakanties gehad, iedereen?? Ik heb lekker nog 2weken vakantie.. heerlijk!! @ Ummie, alvast veel sterkte vrijdag, hopelijk is er niets aan de hand...
hoi mirtjuh en lientjelove! lientjelove ik zie ook nog geen ei voor jou... misselijk de hele tijd? Ben je ook moe? Zo moe dat je niks meer kan? Ik wil niet te veel blijven doorzeuren ofzo, maar misschien eens een test doen? sommige vrouwen worden ook ongie tijdens hun zwangerschap... en anders eens langs de huisarts??? ummie, de operatie is vrijdag al, ben je heel bang???
Debby, lief dat je het vraagt. Tot nu toe valt het nog wel mee, maar mezelf kennende kan dat zomaar ineens veranderen... Llientjelove, thanks meid! En wat vervelend dat je nog zo misselijk bent.
Lientje ook weer terug! Was het leuk in Londen? Wat raar dat je steeds zo misselijk bent zeg.. Kan trouwens ook nog geen ei op maken uit je temp. Word dus zo te zien weer een wat langere ronde..
@ Debbie.. Ik ben nu al 8dagen misselijk (af en aan), maar zou dat door een zwangerschap kunnen zijn??? Ik had begrepen dat als je zwanger bent je temp hoog is en die van mij is gewoon en zelf heel laag geweest. Het zou wel verklaren waarom mijn broeken nog maar amper dicht gaan.. hihi, al dacht ik zelf dat ik gewoon wat dikker was geworden. Nou ik wacht het nog even af.. ik was de laatste keer wel gewoon heel heftig ongesteld, dus kan me haast niet voorstellen! Ik ben ook wel moe trouwens, maar goed net 5dagen door londen gelopen.. is ook best vermoeiend en daar wat slechter geslapen dan thuis!! Ik ben verder al maanden geen test meer gedaan, misschien voor de zekerheid maar weer eens controleren. Trouwens nog even een 'stomme' vraag: kan je door een bepaald standje (met de seks) bloedverlies krijgen?? Ik heb de laatste keer elke keer na het vrijen bloedverlies...
@ Truus.. ja londen was leuk, helaas wat het weer wel wisselvallig net als hier. En vorige maand ook pas mijn ei op dag 25 en toch een redelijke maand. We gaan alleen eind aug nog een weekendje weg, althans een nacht en hoop zo dat ik dan niet ongi ben.. vind dat altijd erg vervelend als je niet thuis bent.. Hoe is het verder met jou en hoe voel je je en hoe is het met de beeb???
Nee hoop ook voor je dat je dan niet ongi bent. Als je dan eens even een keer er tussen uit bent heb je daar meestal geen zin in. Vorige maand was inderdaad niet zo'n hele slechte maand. Wel moest je lang wachten op je ei, maar je lf was redelijk kort. Met mij gaat het wel, kan beter. Volgens mij is met de beeb alles wel goed, buikje groeit lekker dus dat is wel leuk. Je begint het nu ook echt wel goed te zien. Vriendin van mij is 20 weken zwanger en baalt ervan dat mijn buik dikker is als die van haar
@ All, hoe kan het dat ik gister op alle pagina's kon internetten behalve die van zwpagina :x...en jullie blijkbaar wel gezien de geplaatste berichten?! nou moe zeg... @ Truus, we hebben een heerlijk vakantie gehad, mooi weer. Die echo was inderdaad super. Nu ik ook weet dat alles goed is ga ik ook wat meer van genieten. Durfde het in frankrijk nog niet zo heel goed. Nu ook steeds meer mensen die we het vertellen, reacties zijn erg leuk. Woensdag ga ik met mijn ma shoppen voor kleren. Balen zeg van je rug, hoe komt dat? Ik voel mij verder eigenlijk goed ,veel beter dan in het begin! Zie in je handtekening dat je eind aug weet of het een boy of girl is? @ Debby, ik dacht vraag het toch ff Ja, gaat inderdaad snel. En hoest met jou verder dan? En met je dochter? @ Jessie, ik ga heel erg mijn best doen voor je en de anderen. Was je nu al begonnen met die ovutesten? Hoe bevalt dat? Lees ook dat je misschien naar ha gaat. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik was in aug09 gestopt met pil, en dacht in juni ook naar de ha te gaan. Omdat cyclussen steeds langer werden, en terwijl we op het punt stonden om afspraak te maken kwamen we erachter dat ik zwanger was. Ik heb eerst ook paar rondes getwijfeld, wel of niet gaan. Doe waar je je goed bij voelt! En neem je vent mee, ga niet alleen. Maar hoop voor je dat het niet nodig zal zijn. @ Mirtjuh, op vakantie geweest?wast lekker? jij hebt een dip zeg in je temp. Spannend!! @ Ummie, tjonge dat ik wel even moeilijk zeg! Kan me voorstellen dat je dip hebt gehad. Wel fijn dat ze je nu gaan helpen, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Zie je tegen vrijdag op? @ Lientje, was het leuk in Londen? Vervelend van je misselijkheid!
Volgens mij was het alleen gisteren ochtend/middag even dat je er niet op kon. Daarna wel weer. Leuk dat je woensdag kleren gaat shoppen! Voor jezelf of ook al voor de beeb? Ik vind dat er voor de beebs echt super leuke kleertjes zijn, maar voor ons vind ik het zwaar teggen vallen. Vooral qua truitjes enzo. Tja wat betreft mijn rug, het is echt klote. Net als vandaag, heb ik alleen maar gestofzuigd(!!) en ik kan nu dus alweer plat omdat ik bijna niet meer kan lopen. Op de een of andere manier schiet het gelijk mijn bil en been ook in. Ik vermoed dat het bekkenpijn is, aangezien er een paar jaar geleden al geconstateerd is dat ik speling tussen die gewrichten heb zitten en de pijn precies op diezelfde plek begint. Maar ik mag woensdag naar de dokter (met veel pijn en moeite, assistente vond het niet nodig ), dus dan weet ik hopelijk meer. Oh ja, over 2 en een halve week weten we inderdaad wat het word! Heb een afspraak gemaakt voor een pretecho aangezien ik niet kan en wil wachten tot de 20 weken
truus pijn in bil en been is idd bekkenpijn... ik zou direct de vk bellen en een afspraak met een fysiotherapeut maken. Misschien kan je het nog enigszins beperken. Bekkeninstabiliteit kan heel erg worden... lavendel: ik kan er gisteren ook even niet op. Met mij en mijn dochter gaat het goed. Dochter kan sinds 3 weken los lopen, zo schattig *trots*. Wij hebben morgen de 12 weken echo (dat is combinatietest en termijnecho in een). Heb echt de dagen afgeteld dus ben blij dat het bijna zo ver is. Ik heb wel een beetje last van menstruatiepijn, hebben de zwangere dames dat hier ook?
zeg truus weet jij met 15 weken al wat het wordt? Wij moeten wachten tot 16 weken... er is hier wel iemand die het met 14 weken doet maar ik vond dat niet heel erg betrouwbaar omdat ik hoorde dat het vanaf 16 weken pas zeker kan, maar dat is dus onzin?
@ Lavendel.. leuk vakantie gehad?? Londen was leuk... @ Truus wat vervelend van je bekken... kan je er geen pijnstiller tegen innemen of helpt dat niet of is het niet goed voor de beeb?? Ik ben vandaag voor het eerst niet misselijk, dus zal wel door de drukte en alles gekomen zijn!! Ik zat me ook te bedenken dat we vorige maand ook geen seks hebben gehad rond de vruchtbare dagen, omdat vriendlief in het buitenland was. Een zwangerschap is dus ongemogelijk.. daarnaast beginnen de maanden ook voorbij te gaan en moeten zijn zaadcellen inmiddels ook wel op zijn.. Hij moest deze vrijdag of volgende week naar de dokter om het na te laten kijken!!