Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Joehoe! Dat is fijn.. lekker klussen dus en dan hopen op mooie streepjes over 2 weken!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mamatien: jeeej nu al een positieve ovutest!

heb de foto;s laten maken zet ze er zo op.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oke hier is mijn blote buikje..

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    en nog 1 met shirt aan:D

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wauw Juffie! Dat gaat ook hard bij jou hoor!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja best wel.. Mijn ouders en zusje waren hier vanmiddag en zeiden het ook al.

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha leuk toch, lekker van genieten!

Ben ook benieuwd naar de buiken van Lavendel en Debby, dus foto? *Kijkt lief* :)

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja ben ook errug benieuwd. Meiden showen maar:D

9. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi buikje hoor Juffie!!

10. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Truus ook een mooi buikje! Had ik volgens mij nog niet eens gezegd * schaam, schaam *

Het gaat echt hard bij jou.

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha dank je wel! Gaat inderdaad hard.. :)

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

ga straks weer naar school, voorbereiden voor volgend schooljaar. eind van de vakantie is in zicht.

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mooie buikjes hoor!

Ik ga mijn buik nog niet showen. Ik zie het wel al duidelijk. Maar ik ben niet zo slank als jullie (understatement). Dus jullie zouden vooral vet zien.

14. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden,
    Juffie, dat is ook al super mooi buikje zeg!!
    @ Deb: Geen probleem hoor, dat je het niet wilt showen!

Gisteravond kreeg ik last van mn buik (rechts zijkant) vanochtend nog steeds, had bijna zoiets van 'ik meld me ziek' zo last heb ik. Wordt nu langzaam minder. Ik heb nog nooit mn ei gevoeld. Kan dit het zijn denken jullie? Zou ik opzich wel leuk vinden als ik het een keer goed voel.

Vanochtend en komende 2 a 3 dagen ga ik even tempen, zodat ik zeker weet dat mn ei is geweest! vandaag was die nog laag.

15. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Meiden bedankt voor jullie reacties. Het idee dat schoonzusje na mij gaat bevallen en de kinderen van dezelfde leeftijd zijn vind ik leuk...alleen op dit moment nog niet zo heel erg. DOe echt mijn best om posi te denken. Maar wat Truus ook al zei, wat je voelt kun je niets aan doen. nou dat is helaas nu ook zo. Weet ook dat het allemaal goed gaat komen. Maarruh nu gaat de aandacht niet alleen meer naar mij toe he?! daar houd ik zo van ;)
    Maar ach, het steekt dat zij in 1x zwanger zijn, en dat het zo kort na ons grote nieuws is.
    Maargoed, ik heb al meteen gezegd tegen schoonzusje leuk dat wordt uren aan de telefoon zitten en lekker keer shoppen. Ik laat het ze echt niet merken hoor.

@ Jessie, ik ben inderdaad ook blij dat zij niet zo'n lange weg hoefden af te leggen als dat wij moesten. Ze wisten inderdaad dat wij op punt stonden om naar HA te gaan. Mijn broertje
    zei ook dat hij niet had verwacht dat ze nu al zw konden zijn, hij had al tegen mijn schoonzusje gezegd kijk maar naar mijn zus.
    Wel fijn dat je zus aan jou denkt, hoop ook voor je dat jij snel het geluk mag meemaken!!

@ Mamatien, succes met klussen! Wat fijn dat ie vet posi was, ik wil je vanavond hier niet zien! ;) :p

@ Mirtjuh, balen van je ongi!:(

@ Truus meid :$ wat heb jij al een buik! Mooi. MOet ook maar vandaag eens foto gaan maken, heb ik nog helemaal niet gedaan.

@ Juffie, bij jou gaat het ook zo hard! wauw
    Ga je vandaag al naar school? Succes! Heb je al wel zin?

@ Gister had ik mijn dag echt niet. Rot geslapen, vannacht weer niet lekker. Ben nu ook weer misselijk. Snap er niets van, had ik juist laatste tijd geen last van, nu weer wel. Kan sinds paar nachten ook niet lekker liggen. Net afspraak gemaakt voor 20wk echo, 22 september staat ie gepland!
    Manlief is vandaag weer aant werk, is maar goed ook. want gister
    was ik ook echt beetje aangebrand en stekelig :)

16. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ Mamatien.. ik heb in het begin ook een paar keer mijn ei gevoeld en dat was echt geen prettig gevoel nee.. Ik had daar gerust 2dagen pijn van, daarna is het overgegaan en heb ik er nooit meer last van gehad.. (gelukkig.. ik dacht ook echt als dit de periode van de maand is dat we moet klussen... laat maar, dat was dan echt niet fijn)

@ Ummie was lief van je man. En hopelijk voel je je al weer wat beter?

@ Truus en Juffie.. mooie buikje hoor!

Deze maand weer redelijk netjes voor mij. Ei komt nu elke keer zo rond dag 15-25, weet ik een beetje waar ik aan toe ben. En cyclus is zo elke keer rond de 30dagen, niet verkeerd. Ik stop voor de rest van de maand met tempen heeft niet meer zo veel zin en elke keer die wekker zetten word ik af en toe ook wel een beetje zat. Fijne dag meiden!!

17. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

#477 Lientjelove, 16 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2010
    @ Mirtjuh balen van je ongi.. hopelijk is het volgende maand raak!!!

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

@Juffie, werkse vandaag!

@Debby, dan show je hem over een paar weekjes maar :)

@Mamatien, misschien dat het inderdaad van je ei komt! Ik weet het niet want ik heb het nooit gevoeld.. Denk dat je temp morgen wel gaat stijgen!

@Lavendel, in ieder geval goed van je dat je het niet laat merken aan je schoonzusje! En voor de rest, ik begrijp je helemaal! Komt wel goed.
    Ben trouwens ook benieuwd naar jou buik, dus veel plezier met foto's maken vandaag :p

@Lientje, fijn dat je weer een korte cyclus hebt! Als ie elke keer nu rond de 30 dagen blijft is het mooi!

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

He he, na ruim 3 dagen gebeld te hebben voor die Cesartherapie heb ik ze gewoon nu net eindelijk te pakken gehad! Het mag wel in de krant ;)

Mag wel gelijk aankomende woensdag al komen, dus dat is wel fijn!

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Lientje, fijn dat je ei nu elke keer netjes is, en je hebt een mooie cyclus. Houden zo! Hoe is het verder?

@ Truus, :$ ben je nieuwsgierig?? dat was het laatste wat ik van jou had verwacht! :p
    Heb nog geen foto's gemaakt, vraag ff aan manlief of ie het wel doen want ben niet zo handig. En dan moet ik ook nog kijken hoe ik aan jullie kan laten zien. Maar mijn buikje stelt niet veel voor.
    Hoe is het eigenlijk met jou? Je rug? en alweer aan de telefoon gezeten voor afspraak bij therapie?

Deel Deze Pagina