Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ok...dit lees ik nu pas. maar fijn dat je ze nu wel aan de telefoon hebt gekregen en dat je woensdag al mag komen! Hoop dat ze je goed kunnen helpen

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo even pauze tussendoor.

Lavendel: op zich wel weer lekker om op school aan het rommelen te zijn. Heb er ook wel weer zin in om te beginnen alleen betekent dat meteen ook dat de vakantie voorbij is en dat is minder natuurlijk;)

Truus: Fijn dat je zo snel terecht kan!

Debby: dan show je je buikje toch later? Maakt niets uit hoor!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja inderdaad fijn dat ik zo snel terecht kan.. Was al bang dat er een wachtlijst zou zijn maar viel mee dus.

Met mij gaat verder goed hoor, bekken gaan redelijk de laatste paar dagen dus dat is ook wel fijn. Nu hopen dat het er niet opnieuw weer in knalt. En met jou? Misselijkheid enzo weer een beetje weggetrokken?

4. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ Lavendel.. ja ik ben ook blij dat het eindelijk een beetje normaal is. Hopelijk blijft het zo.. ik kwam tot de ontdekking dat het volgende week al weer een jaar is geleden dat ik met de pil ben gestopt. Verder gaat het prima hoor... Ik heb nog 1weekje vakantie en dan weer werken (enne ik werk met baby's, dus ondanks dat het pittig werk is is dat ook geen straf.. weer lekker knuffelen met mijn schatjes..:D). Met jou ook alles goed?? Een beetje bijgekomen van het nieuws van je broertje?? Ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is... Ik zit ook wel eens te bedenken: ik ben thuis de oudste en hoe zou ik reageren als mijn jonge broer opeens zou vertellen dat ze een kleintje krijgen en dat terwijl ik in deze soms nog lastige situatie zit. Maar goed, ik ben altijd iemand die iedereen het beste gekund... en verder ben ik zelf nog steeds gelukkig in onze relatie. We zullen zien wat de toekomst brengt....:D
    (pfff wel veel over mezelf gepraat, sorry:$)

@ Truus wat fijn dat je eindelijk bij de fysio terecht kan.. weet je nu ook al waarom je ze niet te pakken kreeg?? Nou ik hoop dat je snel vooruitgang zit wat betreft te bekken...

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83

Dat is fijn, en nu maar hopen dat het helpt!

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dat gaat dus helemaal goed komen.. ff wennen.. maar komt helemaal goed dus. Van dat grote nieuws zo snel na elkaar.. dat ken ik.. zusje vertelde 2 dagen na onze bruiloft dat ze zwanger was, ze was toen net 5 weken.. en naderhand kregen wij te horen dat we zo lauw gereageerd hadden.. sorry hoor, ik was echt wel blij, maar zat gewoon nog in mijn eigen bruilofts-roes.. ik heb vaak gedacht, als je het nou 1 weekje had uitgesteld.. (we gingen niet echt op huwelijksreis ofzo).

Ik hoop het ook.. en ik zou het geweldig vinden om samen zwanger te zijn :p

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee weet ik niet wat daar de reden van is, vraag ik haar woensdag wel. Ik had zo'n stomme doos aan de telefoon.. ;)

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Truus: Beter dat je naar die therapiekan!! :)

Vandaag had ik een twijfelachtige ovu test. Of hij was nog net positief of net aan niet meer. Net voor de zekerheid maar even gekust :)

Pff hoop zo dat het deze maand raak is!!!

9. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Goede morgen allemaal,

Truus, Juffie wat een prachtige buiken! Blijf leuk om naar te kijken :D

Mamatien, wat fijn dat je zo vroeg positief getest heb deze cyclus, nu maar duimen dat hij aan hij aan het eind van de rit ook mooi positief is.

Truus, wat goed dat je deze week nog terecht an bij Cesartherapie, hopelijk kunnen ze de komende maanden verlichting brengen.

All, hier is de vakantie weer voorbij. De meiden hebben de eerste schooldag alweer achter de rug.
    De jongste is over gegaan naar groep 3, wat gaat het toch hard! Maar ach, wat was dat meisje zenuwachtig, slapeloze nachten heeft ze ervan gehad. Zo bang dat ze het niet zou kunnen.
    Gelukkig is de eerste dag reuze meegevallen en heeft ze niet meteen een heel boek moeten uitlezen ;)

10. Lientjelove

Wat een stilte hier!! WAAR IS IEDEREEN???

@ mirtjuh dat je dochtertje daar zo zenuwachtig voor is?? Kinderstress;)

@ Truus hoe was het bij de fysio??

Ik heb trouwens echt last van pijnlijke steken in mijn lies, al sinds gisteren. Ik dacht altijd dat ik dat voor mijn eisprong had, maar er na kan ik me niet eerder herinneren (vreemd). Ik heb ook nog een afspraak bij de gyn gemaakt. Ik kon pas 15sep en die gyn die ik eerst had, was een arts in opleiding, dus nu krijg ik weer een ander.. Nou ja aan de andere kant als er nog eens iemand naar kijkt is misschien niet zo verkeerd (weet je zeker dat alles goed is).

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

@Mamatien, zo te zien is je ei geweest, mooi zo!

@Mirtjuh, thanks! Enne, is de vakantie nu al weer over? Wat gaat dat snel zeg.. Fijn dat de eerste dag mee is gevallen voor je dochter!

@Lientje, ik kan morgen pas heen ;)

Nou ik ga maar eens even boodschapjes doen zo, dan hebben we dat ook weer gehad..

12. Lientjelove

@ Truus.. oh ja, krijg nou wat.. het is pas dinsdag. Ik ben door mijn vakantie helemaal in de war met de dagen.. oeps!!

13. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Lientje, ik heb ook vaak steekjes in mijn lies voor mijn ei en als ik zwanger ben. Vandaar dat ik deze ronde dacht dat het weleens raak zou kunnen zijn. Maar ik heb ze nu nog steeds ... vreemd, het kan dus van alles zijn. ;)

14. Lientjelove

Ok... vreemd hoor. Ze zijn ook best wel pijnlijk af en toe.. volgende week moet ik ongi worden, dus hopelijk is het dan over... maar bij jou dus nog niet!! Rare vrouwe lijf.... :(;)

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

wat een rotweer zeg:(

mirtjuh: naar groep 3 gaan is ook spannend. Op eens niet meer spelen maar echt leren. Fijn dat het goed ging!

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hier in Groningen niet hoor! Lekker zonnetje :)

Nou ga maar weer eens een poging doen tot boodschappen doen.. Leuk zo'n buurvrouw die altijd koffie moet drinken als ze je ziet :p

17. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, gister ook nog last van misselijkheid. Snap er niets van. Sinds het weekend ineens weer misselijk, ook 's nachts, niet lekker kunnen slapen. Last onderin buik. Vannacht wel weer goed kunnen slapen. Vanmorgen even paar uur naar school geweest, ben nu wel moe. Maar misselijkheid is er nu bijna niet.
    Was wel lief, man had door dat ik laatste dagen niet helemaal fit was. Hij: 'als je niet weet waar het vandaan komt moet je gaan bellen hoor'. Lief bedoeld (hoezo bezorgd???) maar ik ga echt niet voor elk wissewasje de vk bellen.
    Hoe laat ga je morgen naar fysio?

@ Lientje, lekker dat je nog een weekje vakantie hebt. Hopen dat het weer ook nog ff lekker voor je wordt. Grappig trouwens, jij bent thuis ook de oudste. Ik ook, en de enigste meid. Jij toevallig ook?

@ Jessie, lauw reageren op nieuw terwijl je nog op de huwelijkswolk zit kan ik mij goed voorstellen!! Ik moest na 4 dagen een proefles geven, het voorbereiden wou voor geen meter.
    En ook het lesgeven niet. Weet nog dat ik voor de klas stond en dacht 'ik ben getrouwd ik ben getrouwd ik ben getrouwd'. Toch werd ik aangenomen, terwijl voor mijn gevoel ik er echt niet bij was.

@ Mamatien...duim duim duim.

@ Mirtjuh, in welke groep zit je oudste? Er zijn altijd kids die naar groep 3 gaan en denken dat ze al moeten lezen. HEeft ze voor de vakantie geen wenmorgen gehad?
    Ennuh begint jouw vakantie nu?? ;)Wel rustig thuis of niet?

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hoop dat je toch wat meer hebt gedaan dan 'gekust' :) ;)

19. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Lavendel: lol hahahaha, worden daar geen babys van gemaakt dan ;P Vandaar dat het zo lang bij mij duurt ;)
    Nee hoor, spelfout!

@ Jessie: Dat is idd raar om op dat moment het nieuws te komen brengen. Waarsch hadden zij dat zelf niet bedacht! Heb je al btje ei-tekenen??

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hmm misschien heb je een beetje last van een griepje ofzo? Fijn in ieder geval dat de misselijkheid nu bijna weg is!

Enne, nee ik zou inderdaad ook niet voor elk wissewasje de vk bellen. Haha die mannen, ze bedoelen het zo goed.

Morgen moet ik om 13.30 bij de fysio zijn. Ben erg benieuwd!

@Juffie, oh hier is het ondertussen ook rot weer geworden. Stomme regen..

Ga zo lekker bij m'n ouders boerenkoolstampot eten! Op de een of andere manier kan ik dat zelf niet maken, raar :( De vorige keer de boerenkool een uur(!) laten koken en hij was nog kei hard, bah. Gelukkig is mijn mama een keukenprinsesje :D

Deel Deze Pagina