meiden klinkt goed...ga zo met manlief maar eens kijken wanneer we naar babydump kunnen. Kga alleen nu pc uitzetten, heb al hele dag hoofdpijn wat niet echt overwil. Krijg morgen 2 slapers t/m vrijdag, moet ik ook weer fris zijn. spreek jullie morgen wel. en ga eens denken en dromen over een gafe kinderkamer die mij weinig kost
Vroomshoop | babytrader.eu dit is Nathans kamertje. oh en als wandelwagen hebben we een easywalker sky. Prima kinderwagen nu we toch aan het reclame maken zijn
Leuk kamertje hoor Juffie! En ideaal dat je niks meer hoeft te veranderen voor de baby. Nieuwe kamer maken voor Nathan is ook leuk!
@ Truus en Juffie:; Jullie hebben zeker super gave spulletjes! En idd Truus, alles bij elkaar voor 1000e is niet duur!! Het klinkt alleen zoveel he.. @ LAvendel: Ja vond die site er echt leuk uitzien! Maar goed, je moet natuurlijk wel goed kijken of de spullen in werkelijkheid ook zo mooi zijn of dat er echt allemaal krasjes op zitten! Wat dat betreft is MP makkelijk. Als iets in de buurt is ga je gewoon even kijken kan je altijd beslissen om het niet te doen! Meiden, slaap lekker. Ik spreek jullie morgen. Heb net trouwens ff op het buikjesforum gekeken. Wat onwijs leuk is dat om te zien he! Truus, zag je mooie buikje er ook tussen staan
Weet je, ik ben trouwens echt onwijs benieuwd hoe julliei en jullie partners er uit zien haha! Heel raar, maar merk door dat we zoveel contact met elkaar hebben dat dat echt een band schept, maar we weten verder helemala niet hoe we eruit zien! Nou heb ik ook geen behoefte dat andere mensen zien wie mijn vriend en ik zijn, ivm privacy, maar dat zou ik bij jullie niet erg vinden!
@ Lavendel... ik ben toevallig ook het enige meisje, maar ja wij zijn ook maar met z'n tweetjes (broer en ik)... Ik heb even wat raars/geks: ik heb namelijk opeens uit het niets bloedverlies. We hebben wel gevreen... maar ik had al bloedverlies voor onze seks. En daarna dus weer wat. Het lijkt wel of ik ongesteld ga worden.. gek hé?? Vandaar die steken misschien, zou de ff mijn ei verkeerd berekend hebben?? Het is bloed samen met doorzichtig slijm 'sorry' wat ik meestal aan het begin van mijn menstruatie heb.. Nou ik heb nog niet alles bijgelezen, dat doe ik morgenavond.. morgen dagje winkelen. Ik wilde jullie even mijn gekke nieuws vertellen.. Nou weltrusten alvast
Weet niet of jullie hyves hebben, maar die zouden we evt. uit kunnen wisselen! Heb een andere meisje hier van ZP ook op hyves en het is toch grappig om het gezicht achter een nickname te zien Ik ben normaal ook niet zo van dit soort dingen, maar we kletsen al zo'n tijd met elkaar dat het toch een band schept!
lavendel 2e hands maxi cosi wordt echt afgeraden omdat bij het kleinste inwendige deukje (net als bij een helm) hij niet meer 100% veilig is. Sja ik ben echt marktplaats fan. Ik heb gewoon zoveel goede dingen gekocht 2e hands die niet van nieuw te onderscheiden waren en voor het geld nieuw had ik het dan nooit gedaan. En met heel veel dingen doe je echt niet lang! truus mooie babykamer! kinderwagen: ja ondanks het geld en alles ben ik nog steeds bugaboo fan. foto: jeetje moest ff zoeken hoor... hier een foto van mijn man en mij met emma. Van de winter gemaakt.
Huh? Dat is raar Lientje als dit je ongi zou zijn.. Ik zou niet weten wanneer jij anders je ei gehad zou moeten hebben, maar als je nu echt ongi word heb je wel een erg korte lf. Veel plezier met winkelen morgen!
Aah wat een lieve foto Deb! Ik ga je even uitnodigen als vriendje. Als de rest ook intresse heeft, even een gil geven dan stuur ik een PB. Wil namelijk niet dat ik hier open en bloot op het forum sta, blijf toch liever een beetje annoniem.
Ja raar hé.. ik snap er ook echt geen bal meer van. Ik heb ook nog steeds steken en pijnlijke borsten niet normaal... je zou bijna denken.... (bloed van een innesteling ofzo, maar ik denk het niet hoor). Elke keer denk ik lekker handig dat tempen zo, maar zo schiet het ook geen bal op.. ik zal morgen eens mijn temp opmeten om te kijken wat hij aan geeft.. Wat een super leuke foto debby!!!
Bloed van een innesteling lijkt mij niet.. Als je vriend er geen knoop in had laten leggen had het natuurlijk gekunt.. Ben benieuwd wat je temp morgen zegt, maar zou toch erg raar zijn als je nu al ongi word!
Paar daagjes = CD16, is dus ruim op tijd voor ei op dag 17.. Maar oké, misschien morgen wel, wil eitje niet missen!
goedemorgen, truus: heb je een pb gestuurd. debby: heb je toegevoegd. Als jullile mij willen toevoegen stuur me maar en pb! Ga zo eerst de ha maar even bellen. Mijn oor zit helemaal dicht dus dat wordt uitspuiten vrees ik. Wordt nu al gek van het gesuis en het dove gevoel dus hoop dat ik snel kan langskomen. fijne dag allemaal!
Hoi meiden, Heb Truus, Deb, Jessie hyuves gestuurd.. Rest doe ik zo, heb nu kantoorbezoek! Ik heb trouwens alleen maar foto van mezelf van vroeger erop staan en van mn katten haha! Zal ik vanavond dan maar even veranderen