Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wat je ook kan doen, is er een foto opzetten en dan binnen 30 minuten je bericht bewerken en de foto weghalen.. maar goed, ik snap dat je graag anoniem wilt blijven, heb ik ook wel een beetje.. maar heb inmiddels wel zoveel over me verteld dat een meelezer die mij kent, me zo herkent.. 8)

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Balen zeg.. nou ja fijn dat het geen BI is, maar dit klinkt ook niet goed! Hoe is het plan van aanpak, elke week er heen, heb je oefeningen?

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @all, hier een eng-stabiele temp.. gisteravond nog wel geklust, dus mocht het een vroeg eitje zijn dan wordt ie benut ;)

4. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL

Het gaat wel. Ben nog wel wat moe, maar dat zit misschien ook wel gewoon een beetje in mijn hoofd. Moet alles nog even tot mij door laten dringen. Werken gaat op zich redelijk, dat geeft ook een beetje afleiding en dat is ook wel goed. Gelukkig heb ik nu ook wat minder direct klantencontact op werk en dat is nu ook wel fijn. Kan ik gewoon lekker 'dom' doorwerken.

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja moet volgens mij elke week heen nu en ik heb inderdaad oefeningen meegekregen. Zo kan ik zelf mijn bekken weer terug op hun plaats duwen als ik pijn heb en dan zou de pijn af moeten nemen.

Zo leert ze mijn ook hoe ik moet omdraaien in bed, hoe ik op moet staan, hoe dat ik het beste kan zitten enzovoorts. Dus ben benieuwd!

Oh en je temp is inderdaad stabiel zeg! Nou zou mooi zijn zo'n vroeg eitje! Heb je wel ovutest gedaan?

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tja het is natuurlijk niet niks zoiets.. En dat moe zijn zal er vast wel bij horen, geloof er niet in dat dat tussen je oren zou zitten.

Fijn dat het werken wat afleiding geeft! Dat is meestal ook wel goed inderdaad. Houden ze er op het werk verder wel wat rekening mee?

7. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt een beetje eng truus, dat je je bekken zo weer terug kan duwen. Hmm, hopelijk helpt het allemaal!

8. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet iedereen op werk weet het, maar degenen die het weten reageren heel lief!

Het enige wat ik een beetje moeilijk vindt, is dat een collega die het wel weet net zelf zwanger is geworden. Ik vind het hartstikke leuk voor haar en ik gun het haar enorm, maar het is toch even slikken soms. Ze is ook nog maar net zwanger. Wij hielden elkaar een beetje op de hoogte wat betreft proberen zwanger te worden. Bij haar is het nu dus raak.

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    :$ bekken terug op z'n plaats duwen :$

Ik denk niet dat eitje al is geweest hoor.. zou "extreem" vroeg zijn en temp moet dan gaan stijgen ipv stabiel blijven :p!
    Ik doe morgen denk ik de eerste ovu-test. Ik heb er nog 21, dus dan hoop ik toch dat dat genoeg is :(

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Oeh, kan me voorstellen dat dat pijnlijk is, Ummie!

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja inderdaad, bekken terug op hun plaats duwen.. Komt dus omdat er te veel speling tussen die gewrichten zit (SI gewricht en nog wat) en dat verzakt dan ofzo. Maar het klinkt eng inderdaad en doet ook best wel pijn..

@Ummie, kan me voorstellen dat dat even slikken is.. Is nooit leuk omdat te horen te krijgen als je zelf zo graag een beebje wilt!

@Jessie, duh natuurlijk moet temp stijgen! Had het er ook lekker blond neergezet maar bedoelde meer van dat het misschien een goed teken is dat je temp zo stabiel is, en je eitje er dus misschien 1 dezer dagen aan komt ;)

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hihi, gelukkig weet ik nu hoe blond je echt bent :p

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha ja inderdaad :D

14. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ha dames,
    Jessie: heb je ook geaccepteerd!! Leuk zeg om nu bij een aantal een gezicht te hebben!
    Ga vanavond lekker bank hangen, dus denk dat ik hier weinig te zien ben!!

xxxx

15. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Truus, ik geloof dat je met deze uitslag ook niet blij hoef te zijn. Ik ga met de andere meiden mee en hoop dat je baat zal hebben bij de oefeningen.

Lavendel, we hebben eens per jaar een bijeenkomst op school waarin je als ouder kan aangeven wat je graag anders op school zou willen zien. Ik zal het in de groep gooien, voor mijn oudste dochter zou het ook heel goed zijn. Bedankt voor de tip!
    veel plezier de komende dagen, je bent weer lekker druk met alles.

Ummie, fijn dat je weer te horen. Het is inderdaad leuk om samen met een vriendin/collega te kletsen over zwanger worden. Maar ik snap dat je nu even niet op dit nieuws zit te wachten. Een dikke knuf meis.

Jessie 21 ovutesten, da's veel! Ik heb de vorige cyclus goed gelet op mijn afscheiding. Zolang die creme was heb ik niet getest. Zodra het ging veranderen ben ik begonnen met testen en heb zo mijn eitje op gevonden met een paar testjes maar.

Lientje, hoe is het nu met jou?

16. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ Mirtjuh.. dat klopt inderdaad mijn vriend heeft een aantal maanden geleden besloten dat hij geen kinderen meer wilde.. hij heeft wel een dochtertje, maar niet met mij... Was voor mij wel een klap, omdat we al een poosje voor een kleintje bezig waren en hij opeens weer van gedachte veranderen (ergens had ik het altijd al verwacht, want hij was niet zo enthousiast rond om zwanger raken enzo). Hij heeft ook uiteindelijk besloten om er toen een knoop in te laten leggen.. De eerste maanden daarna moet je nog wel oppassen en komende week word zijn zaad nagekeken, als er dan nog zaadcellen in zijn sperma zitten is de operatie mislukt zegt mijn vriend (en hij gaat het geen tweede keer meer doen.. heeft hij nog al spijt van, mijn gedachten waren eigenlijk een beetje: eigen schuld).. Ik had trouwens zelf op het internet gelezen dat het bij soms mannen wel een jaar kan duren voor alles zaadcellen verdwenen zijn, maar goed. Momenteel ben ik nog wel gelukkig in onze relatie en gaat het zelfs super tussen ons, maar ik blijf nog wel erg twijfelen of ik hier vrede mee kan hebben.. omdat ik toch nog wel een kinderwens hebt. Hij heeft zijn dochtertje en die is soms ook bij ons (echt super gezellig) en ik werk met kindjes, dus daar kan ik ook veel van mijn liefde in kwijt.. maar toch. Uiteindelijk hoop ik dat de toekomst me antwoorden geeft in wat ik moet beslissen...

Mijn bloed verlies in nog steeds niet verdwenen.. het is nu meer oudbloed en ik denk echt dat mijn menstruatie eraan komt, althans daar ziet het wel naar uit.. vreemd hoor!!

Hoe is het verder met de rest??? Leuke dag gehad.. weer veel gekletst zie ik.. ik heb nog niet alles terug gelezen!! Fijne avond allemaal....

17. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik wist wel dat je vriend het besloten had om niet voor een kindje te gaan, maar ik wist niet dat hij het meteen zo definitief had gemaakt.

Even aankijken de komende dagen ... ik begrijp dat het stiekem toch wel een beetje spannend is voor je. Hoeveel dpo zit je nu?

18. Lientjelove

Volgens de ff op dag 7/8 (ik weet niet of ik de dag van de eisprong moet mee tellen of niet).. Ergens wel te vroeg voor mijn menstruatie, maar misschien wisselt mijn temp te veel om voor hem een duidelijk ei aan te geven (mijn temp gaat nog al eens op en neer), dus misschien is mijn ei al wel eerder geweest. Ik weet het niet, maar het ziet er verdacht veel uit als een beginnende menstruatie...
    Hoe is het verder met jou.. menstruatie weer voorbij???

19. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Nee, nog niet helaas, als het goed is morgen de laatste dag als het goed is.
    Ben alleen bang dat ik een blaasontsteking heb, ik moet zo vaak naar de wc de laatste tijd, hierdoor word ik elke keer zo vroeg wakker. Echt heel irritant. Ik dacht eerst dat het door een zwangerschap kwam, maar goed, dat kan nu niet meer ben ongi. Morgen maar even een flesje halen bij de apotheek voor de zekerheid.

20. Lientjelove

Vervelend meid.. ik heb gelukkig nooit een blaasonsteking gehad.. maar heb je ook pijn met plassen dat hoor je namelijk heel vaak?? Nou hopelijk weer je morgen meer...

Deel Deze Pagina