Ok, nu ik op het wachtbankje zit, doe ik ineens weer aan bijgeloof haha. Volgens de berekening van mn cosmo ei waren mijn vruchtbaren dagen deze maand za en zo. Dat zijn de dagen dat ik geklust heb omdat mn ei ma 16e was!!! Nou nog een teken toch?!
Haha ja wie weet inderdaad! Het zou gunstig moeten zijn inderdaad als je kosmisch ei samen valt met je gewone ei.
Hi Meiden.. alles goed?? @ Mamatien spannend en ik zal voor je duimen @ Juffie fijn dat je directeur leuk reageerde en fijn dat iedereen het nu bijna weet... succes met je vergadering! @ Truus wat vervelend dat je rot hebt geslapen.. hier ook eentje. Ik was om half 2 nog maar even achter de laptop gekropen omdat ik echt niet in slaap kon komen. Ik was opeens super misselijk en had last van mijn buik... ik dacht even dat ik iets verkeerd had gegeten en dat ik zou gaan overgeven, maar het is gelukkig weer helemaal gezakt. Nou meiden een fijne dag..
Mamatien, nu gaan we weer hard duimen voor je, ik hoop dat je gevoel gelijk heeft! Juffie, fijn dat de directeur leuk reageerde, vanaf nu af aan hoef je niks meer te verbergen dus en kan je heerlijk gaan genieten van je groeiende buik. Truus, hoe is het nu met je buik? Lientje jij maakt het ook steeds spannender!
Ja ik dacht op een gegeven moment ook dat ik moest overgeven, maar nee hoor.. Fijn dat het bij jou weer helemaal gezakt is. @Mirtjuh, gaat beter met m'n buik als vanacht maar toch nog regelmatig wel buikpijn vandaag. Nou vind ik ook dat ik de laatste week ontzettend aan het groeien ben, dus misschien ligt het daar aan? Dat mijn darmen in de verdrukking komen ofzo?
Zou kunnen Truus, ik weet wel dat ik al heel vroeg last had van bandenpijn, maar dat is het zeker niet. Om eerlijk te zijn, ik weet niet eens precies meer hoe het allemaal voelt, gek heh ... Hier sinds vandaag al van mijn ongi af, kan ik morgen potje wegbrengen bij HA. Wel snel, op naar hopelijk een vroeg en vruchtbaar eitje
even snel tussendoor. truus heb ook af en toe buikpijn. van de week ';s avonds verschrikkelijk last van mijn darmen. nu heb ik vooral last van mijn banden. Trekkend gevoel in mijn liezen. Kindje groeit enorm hard nu dus dat moet allemaal flink oprekken. mirtjuh: fijn dat de ongi over is! mamatien: moet gewoon een goed teken zijn zo nog een uurtje wat doen hier en dan naar huis. vanavond lekker uiteten met de collega's om het schooljaar in te luiden. Gezellie
Thanks meiden voor het meedenken, maar het is geen bandenpijn wat ik bedoel. Dat heb ik ook wel, maar dat is meer met te snel opstaan, niezen en dat soort dingen. Nee de buikpijn zit echt in heel mijn buik, dus niet alleen laag. En verder is ie enorm opgezet al vanaf gisteren dus, dat doet gewoon zeer. Net of er een ballon in zit die te groot is opgeblazen.. Hoop dat jullie het kunnen volgen maar weet niet hoe ik het moet omschrijven @Mirtjuh, fijn dat je ongi af bent! Inderdaad raar dat je je niet meer kunt herinneren hoe het voelt. @Juffie, lekker hoor uit eten! Leuke reacties gehad op je zwangerschap van je collega's?
meiden ff snel een reactie, kom net terug van school, lange dag, collega's reageerde heel leuk. Ben nu bekaf, ga ff liggen want moet vanavond nog naar mijn ouders mijn pa is jarig. MOrgen dagje weg met logees dus moet wel ff rustig aandoen @ mamatien, klinkt goed meid ik duim @ juffie fijn dat de directeur goed reageerde. Zou ook raar zijn als dat niet zo was toch? meiden ws tot morgen!
gefeliciteerd met je vader Lavendel. Zou inderdaad gek zijn geweest als de directeur ander had greageerd ja. Truus: Ik denk dat het je darmen zijn dan maar ja ben geen vk natuurlijk. Als je echt veel last hebt zou ik gewoon de vk even bellen die heeft er voor geleerd
@Lavendel en Juffie, leuk van die leuke reacties! @Truus, vervelend van je buikpijn! Hopelijk zakt het snel weer.. @all, hier een negatieve ovu-test.. was ook te mooi om waar te zijn..
Hi... @ truus voel je je al wat beter?? Bij mij rommelt het ook nog een beetje, volgens mij heb ik last van mijn darmen... (vannacht ook.. elke keer voel je het rommelen en daar word ik misselijk van). @ Mamatien weer op het wachtbankje, hopelijk positief nieuws binnenkort... Ik heb hier de hele dag geen druppeltje bloed gezien, al voelt het wel ofdat mijn ongi eraan zit te komen.. Maar het blijft nog steeds aan de vroege kant. Ik had net een bord vol geschept met spinazie.. (normaal ben ik daar echt gek op), maar het smaakte me niet dus heb maar de helft opgegeten. Misschien last van een virus, want een vriendin van mij verteld dat die kleine van haar van de week ook opeens 's nacht aan het overgeven was en de volgende dag weer over.
Hmm had ik kunnen doen inderdaad, de vk bellen. Maar vind dan gelijk weer dat ik mij aanstel en dat ik niet voor die onzin dingentjes moet bellen Ach denk dat mijn darmen gewoon een ander plekje aan het zoeken zijn. Net als mijn blaas, moet opeens ontzettend veel plassen, ook s'nachts bah. @Jessie, balen van je negatieve ovutest.. Zou inderdaad te mooi om waar te zijn zijn maar hoop toch echt voor je dat je nu een beetje een korte ronde krijgt! @Lientje, zou best kunnen, een griepje of virusje. Schoonmoeder had er van de week ook al last van, volgens mij hangt het wel een beetje in de lucht.
Truus, het is voor mij ook al 7 jaar geleden dat ik voor het laatst zwanger ben geweest! Maar waarschijnlijk zal ik het wel herkennen hoor, mocht het zover komen. Lavendel, nog gefelicteerd met je papa en heel veel plezier vandaag. Lientje, het heerst inderdaad wel, afwachten dus.
goedemorgen, truus: ik bel altijd liever een keertje te veel dan te weinig. Maar ben ook gewoon een stresskip. Ik moet nu juist minder plassen trouwens vooral 's nachts. Lientje: zou heel goed kunnen natuurlijk ene virusje. fijne dag allemaal
Goeiemorgen! *Edit Goeiemiddag * @Mirtjuh, tja dat is alweer een behoorlijke poos geleden inderdaad, 7 jaar. Jeetje dan heb je best al wel grote kids! Wat leuk om daar dan nog een kleine beeb bij te krijgen! @Juffie, ja dat is ook zo, dat je beter een keer te vaak kunt bellen dan te weinig. Maar ik heb zoiets van, ik moet maandag toch naar de vk toe, dan heb ik het er wel even over met haar. Pff ik het gewoon van vanacht 12 uur tot net half 12 geslapen! Ben er vanacht alleen 1 keer uitgeweest om te plassen, en daarna gelijk weer in slaap gevallen. Echt lang geslapen dus..
Heerlijk Truus, zo lang slapen! Je zal het nodig gehad hebben! Wat doe je verder eigelijk zo heel de dag, als je geen werk hebt?! Is dat niet vreselijk saai? Lijkt me heerlijk om niet zoveel te hoeven werken, maar als ik helemaal niet zou werken zou ik me denk echt gaan vervelen.