Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, het blijft leuk als je ouders trots zijn. Ik merk het nu ook. Mijn ouders hebben een eigen bedrijf en normaal gesproken als mijn vader met klanten bezig is dan ziet hij ons haast niet staan. Maar nu, als ik kom met mijn dochter dan ziet hij haar gelijk en komt hij gelijk haar een kusje geven enzo. Ook als er klanten zijn. Hij is dan echt een trotse opa! Zo leuk om te zien!

Ik heb gelukkig geen pijn meer. Het is vooral vermoeidheid en dan ook met vlagen. Nou ja, zal vanzelf wel weer minder worden denk ik...

Slaap lekker allemaal.

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen!

Lavendel: gisteravond had ik het idee dat ik de kleine voor het eerst voelde. Maar ookal ben ik al een keer eerder zwanger geweest ik twijfel er toch weer over. Het was wel heel ander gevoel dan mijn darmen. Geniet er maar van;) Mijn vk gaat trouwens elke keer hartje luisteren vanaf 12 weken.

Ummie: leuk he die trotse opa's! Hopenlijk wordt de vermoeidheid ook snel minder!

fijne dag allemaal!

mijn banner loopt trouwen alweer en dag achter, misschien toch maar een andere zoeken;)

3. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Jessie, ik zie nog geen posi ovulatietest op je kaartje, je temp gaat wel mooi omlaag, ik hoop voor je dat ie er aankomt.

Lavendel, wat fijn dat je de belangstelling nog even voor jezelf had. Werkt wel verzachtend denk ik op de situatie van afgelopen week. Fijn meis!

Juffie, lijkt me ook hoor nu de meiden groter zijn, alles heeft zijn charmes zo denk ik.
    Voor mezelf vind ik het nu ook goed zo, ondanks dat ik al veel langer een derde kinderwens heb.
    Als de kinderen op school zitten kan ik uitgebreid gaan genieten van nummer 3 zonder het gevoel te hebben dat ik de meiden te kort doe.

Lavendel, gefeliciteerd met je eerste aankoop! Fijn dat je geslaagd bent!

All, ik krijg geen grip op mijn temp, hij is aan de hoge kant, de laatste 2 maar op discarded gezet, want er klopt werkelijk helemaal niks van :(

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Helaas kan mijn temp echt weken laag zijn (36.2) zonder dat er een eitje komt, weet ik inmiddels.. Nou ja, we klussen maar verder.. en dan maar hopen dat het eitje toch snel komt!

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden, wat is er weer veel geklest hier!

@ Lavendel: Wat bijzonder zeg, zo'n trotse papa/aankomende opa. Is echt geweldig lijkt me!!

@ Truus: Nou dat is dan toch heerlijk, dat je je soms zelfs tijd te kort hebt, ondanks dat je niet werkt?!:)

@ Jessie: Dat eitje van je mag nu wel komen hoor ! Hoop niet dat het weer zon lange cyclus van je wordt!

Ik ben gister naar Festival Zand geweest. was echt zoo fucking bruut!! Paul de Leeuw eindigde het festival, wat is die vent gaaf zeg!!

6. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi Meiden alles goed hier???

@ Mirtjuh leuk hoor, dat je na 7jaar (zeker als je het niet meer verwachte) nog nog een kleintje met je vriend mag krijgen. Ik hoop natuurlijk dat het gaat lukken. Ik kan me voorstellen dat je leeftijd je soms onzeker maakt, maar er zijn vrouwen die op hun 39ste nog perongeluk zwanger raken. (ik ken een voorbeeld). Nou meid ik duim hard voor je...

@ Lavendel... tja ik moet zeggen dat het toch nog niet echt mijn ongi is. Ik dacht van de week dat het door zetten, maar ik denk dat dat door het vrijen kwamen.. daarna is het weer minder geworden. Ik heb druppel af en toe een beetje, dus het zal van de week wel echt doorzetten.. hopelijk! Volgend weekend gaan we samen een nachtje in een hotel slapen, omdat we morgen 2 jaar samen zijn.. (maar vriendlief morgen nog in het buitenland zit). Ik zou het dan wel zo fijn vinden, als ik niet ongi ben natuurlijk.. dat is niets in een romantisch weekendje samen!!

En bij jou ook weer alles rustig, logees weer terug naar huis? En ik lees dat je al leuke spullen voor de baby aan het kopen bent.. dat is altijd zo leuk!!

@ Ummie alvast bedankt. Morgen zijn we 2jaar samen (eigelijk nog maar heel kort, maar het lijkt al weer zo lang).. Hoe is het verder met jou en je operatie?? Ik lees dat je nog wel moe enzo bent, wel rustig aan doen hé!!

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Ummie, leuk zo'n trotse opa!! Fijn dt je geen pijn meer hebt, hopen dat vermoeidheid ook snel overgaat.

@ Juffie, dan zal mijn vk ook wel elke keer hartje gaan luisteren. Weet het eigenlijk niet zo goed, maar volg maandag heb ik weer controle dus dan zal ik het wel merken. Lijkt mij ook wel prettig als nu elke keer naar hartje wordt geluisterd.
    Soms voel ik ook wel wat in mijn buik maar geen idee wat dat is, kan me haast niet voorstellen dat ik nu al wat zou kunnen voelen. Was dat niet pas rond 20e week??

@ Mirtjuh, was zeker fijn dank je! Ennuh ja mijn eerste aankoop, haha moet er zelf wel omlachen. :) Denk dat weinig andere mensen als 1e een box aanschaffen maargoed...
    Wel vreemd je temp, je bent toch niet ziek?

@ Mamatien, aha jij betn weer aant feesten geslagen! :D Mooi dat je het leuk hebt gehad, ben je nu niet brak??

@ Lientje, begrijpelijk dat het niet romantisch is om in een hotel te zijn terwijl je ongi bent. Leuk dat jullie dat zo gaan vieren! Is het een verrassing voor je vriend of hebben jullie dit samen bedacht?

8. Lientjelove

@ Lavendel hij kwam ermee.. het leek hem een leuk idee. En mij hoor je niet klagen....:D

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Lavendel: kan wel al volgens mij. ik voelde Nathan voor het eerst rond 17 weken en daar lag de placenta aan de voorkant. Met 20 weken voelde mijn man Nathan al schoppen!

Mirjuh: zo heeft alles zijn voordeel ja. Nu maar hopen dat je snel zwanger mag worden.

Lientje: lekker hoor een weekendje in een hotel. Gek van de ongi trouwens..

mamatien: klinkt als een leuk feestje! Nu lekker een dagje uitrusten voor de werkweek weer begint?

10. Lientjelove

Ja hé.. ik blijf wat bloedverlies houden, maar je kunt het geen ongi noemen. Ik verwachtte mijn ongi ook niet voor dinsdag/woensdag, dus misschien zet het dan wel helemaal door... Ik zal eens aan de gyn vragen waarom dit gebeurd, heel vreemd...

11. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, je klachten blijven een beetje vaag. Wanneer moet je weer naar de gyn? Ik ben benieuwd wat hij/zij zegt.

12. Lientjelove

15 sep pas.. lukte niet eerder i.v.m werk en afspraken van de gyn!!

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik hoop het ook.. zo maar eens even een (verlaat) ovu-testje doen!

Wij zouden misschien ook naar Zand festival gaan (vrijkaartjes via Total en Viva/Panorama actie) maar het kwam uiteindelijk niet zo goed uit :(

Nu toch een leuk weekend gehad hoor.. ben alleen wel weer wat depri van die lange cyclus.. en weer allemaal mensen zwanger om me heen. En nou weet ik wel dat zij misschien ook al wel langer bezig waren, maar toch..

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden, ben het weekend weg geweest voor een vrijgezellenfeest dus kom even spieken.

Ik las iets over een kindje voelen. Bij mijn dochter voelde ik het met 19 weken maar toen lag ook de placenta voor. Ik heb ook af en toe het idee dat ik het voel maar ik twijfel nog...

@mirtjuh ik heb nooit mijn temp op discarded gezet. Als je ei niet is geweest veranderd je temp vanzelf en dan loopt je kaartje wel mee... Van discarded raak ik alleen maar in de war.

@jessie ik duim ook voor een ei voor jou!

Hier alles ok... alleen nog wel snel moe maar niet meer zo erg als in het begin. Morgen weer voor het eerst de hele dag werken. Ik ben benieuwd...

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Even een snelle zwaai van mij, zo naar de VK. Hoop dat we naar het hartje gaan luisteren :)

@Mamatien, leuk weekend gehad dus, mooi!

@Jessie, niet depri worden hoor.. Komt helemaal goed met je ei, alleen hij mag wel wat tempo gaan maken!

@Debby, fijn dat je je weer wat fitter begint te voelen. Hopelijk gaat het volledig werken je goed af!

@De rest, sorry vergeten.. maar het is nog vroeg he? :)

16. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Lientje, leuk! Ik zou ook zeker niet klagen als ik jou was! Je mannetje heeft goeie ideeen

@ Truus hoe was het bij de VK?

@ Jessie, je ei moet gewoon wat sneller gaan, niet te veel piekeren! Dikke knuf

@ Deb, lekker dat het wat beter gaat, hopelijk gaat het met werken ook snel weer beter. Leuk vrijgezellenfeest gehad?

@ All, ben zo weg. Had afspraak staan met vriendin, waar ik geen zin in heb. Maar manlief zei dat ik toch maar moest gaan dan was ik er vanaf. Ach als ik er eenmaal ben ist wel goed, maar
    moet eerst uur rijden. En heb vannacht weer zo beroerde nacht gehad, ik slaap zo slecht de laatste tijd. En ik heb weer hoofdpijn, sinds een paar week heb ik regelmatig hoofdpijn. Snap er niets
    van ik ken dit helemaal niet. Denk dat ik verder ook no gbeetje brak ben van vorige week met logees enzo. Hoop er vanmiddag
    weer snel te zijn.

Succes iedereen

@ Juffie, ben benieuwd naar je 1e werkdag!!

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej meiden
    ik stel me even voor (dan weten jullie wie er telkens meeleest:p)
    Ik ben ilse en wij willen graag een 2de kindje... mijn cyclus wordt steeds maar langer en ik was aan het rondneuzen of jullie hiervoor tips hebben...vandaar!
    En lees jullie verhaaltjes mee, s6 allemaal!

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,
    Heb gister idd bijkom dagje gehouden na Zand. Vandaag ben ik lekker vrij. Is het bij jullie ook zulk rot weerk. Hier regent en stormt het echt hard! Gelukkig hoef ik, behalve boodschappen doen, verder niet weg..!

Nog een weekje dan is mn NOD.. Begin het toch wel weer spannend te vinden. Maar ik voel verder nog niet iets. HAHA ja nu ik dit schrijf voel ik ineens mn boobs.. dus dat zit gewoon tussen mn oren! Ik heb er altijd goed gevoel over gehad, deze cyclus. Maar nu begin ik ineens te twijfelen.. Pff...

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hier een blije Truus! Alles was goed met de kleine en ik kreeg zelfs onverwachts nog een echo :D Grappig om te zien hoe groot ie alweer is geworden, van kruin tot stuit 8 cm. Je ziet op de echo ook precies de oogkasjes en zijn mond, erg grappig het lijkt wel een beetje een alien :p

Daarna door naar HA omdat ik al een paar dagen een jeukerige doos had, blijkt een schimmelinfectie te zijn, wat ik al wel dacht. Kuurtje gekregen, dus hopelijk neemt de pijn en jeuk nu snel wat af.

Zo even bellen voor de 20 weken echo, dan hebben we dat ook weer gehad.

@Lavendel, wat balen dat je nog steeds niet lekker bent.. Anders een overleggen met vk, misschien dat die wat voor je kan doen. Hoe was het bij je vriendin, toch nog gezellig?

@Wolfje, oeh een meelezer! :) wat vervelend dat je cyclus steeds langer word. Tja tips zijn er niet echt denk ik, want je kunt er vrij weinig aan doen.

@Mamatien, hier is het ook niet zo'n mooi weer. Regelmatig regen en harde wind.. Ach ik hoef er gelukkig ook verder niet meer uit vandaag.
    Spannend nog een weekje tot NOD!

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Mamatien, lekker dat je vrij bent. Hier is het ook niet echt super weer. En verder niet twijfelen, niet te veel denken...nog ff weekje wachten!

@ Truus, heb je weer zitten smeken om een echo?? Waarom kreeg je een echo? Wat shit van je doos...das zo verschrikkelijk. Jaren geleden keer gehad, als ik daar nog aan terugdenk. jeuk jeuk jeuk...hoop dat kuur snel aanslaat!! Heb je ook het hartje
    weer gehoord?
    Ik baal ook wel een beetje, volgende week heb ik bezoek VK, ga ik denk ik toch maar us wat vragen.
    Bij vriendin was het wel gezellig, maar hoofdpijn blijft en ben gewoon zo moe. ben na 2 uur weggegaan, nog ff snel bij mijn ouders langsgeweest die hebben me vertroeteld met lekkere lunch en nu ben ik weer thuis.

Kga zo lekker effe liggen en niets doen want morgen begin ik weer met m'n werk.

Deel Deze Pagina