Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee ik heb niet lopen smeken :p Ik kreeg een echo omdat ik al een paar dagen buikpijn heb. Blijkbaar wou ze het een en ander uitsluiten. Maar ze kon alsnog geen oorzaak vinden van mijn buikpijn, dus ze gooit het maar op groeipijn van de baarmoeder en ik moet het even in de gaten houden. Hartje ook weer zien kloppen, en gehoord dus dat was fijn!

Ja dat van m'n doos is echt verschrikkelijk. Ik word er echt gek van dus ik hoop ook maar dat het snel aan gaat slaan.

Mooi dat het gezellig was bij je vriendin, maar nog niet fit dus.. Hoop voor je dat het morgen wel over is als je weer aan het werk moet want dat is ook niks anders.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus wat gaaf dat je gewoon een extra echo kreeg!
    Ik moet morgen naar de gyn. Heb dan ook de uitslag van de combinatietest... spannend!
    Maar krijg denk ik geen echo.
    Ik heb ook af en toe last van buikpijn hoor!

Lavendel ik blijf ook zo snel moe... echt vreselijk!
    En nu moest ik vanmorgen ook nog om 5 uur opstaan om mijn zusje naar Schiphol te brengen. Was dus ook extra vroeg op het werk dus kan zo weer extra vroeg naar huis.
    Nog een half uurtje en dan heb ik weer mijn eerste volledige dag van 9 uur er op zitten. Het is heavy maar redelijk te doen...

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh wat spannend zeg, morgen de uitslag!

Maar de buikpijn die ik heb is echt wel heel erg. Als ik zo'n "aanval" krijg lig ik echt dubbel van de pijn. Kan ook niet uitleggen wat voor pijn het is, en waar die precies zit alleen dat het echt ontzettend zeer doet. Wat voor buikpijn heb jij dan?

4. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Truus: Ohhh wat leuk een extra echo! HEeft die buikpijn toch nog nut gehad ;) En ja.. schimmelinfecties zijn nooit leuk.. :(

@ Deb: Wat is een combitest? Ik zou als ik jou was ook gewoon zeggen van je buikpijn ahha miss krijg je dan ook een extra ;)

@ Lavendel: Vervelend zeg, dat je aldoo rmaar zo moe bent! Lusite rwel goed naar je lichaam hoor, is belangrijk!

Ik heb net kappertje gehad! Mn haartjes zijn weer goed in model geknipt :)
    Tis alleen btje jammer dat mn rug en mn gezicht erg veel puistjes hebben ineens.. lijk wel een puber joh :(

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    He dames, ik doe mijn best om niet te piekeren (jullie lijken manlief wel ;)). De ene dag gaat het wat beter dan de andere.. was gewoon ff pijnlijk, ik zat bij een (zwangere) vriendin en ze zat te vertellen wie er allemaal nog meer zwanger zijn.. Zij weet niet dat wij bezig zijn dus groot gelijk dat ze het enthousiast vertelde, maar het deed toch ff een beetje au!

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    He Ilse, gezellig (ik "ken" je uit het NOD topic)! Jammer dat je hier naar tips moet komen zoeken :( .. maar voor de werkende tips moet je bij de zwangere dames zijn :p

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Oeh, spannend zeg! Maar dat tussen je oren zitten klinkt zo bekend (in de oren, haha :p).. ik hoop echt dat je allereerste goede gevoel over deze cyclus juist was!

Ennuh goed van je dat je niet meer tempt.. ik denk dat ik er ook mee stop als ik mijn ei gevonden heb, al vond ik het de laatste keer wel prettig om te weten dat ik ongi ging worden.. misschien alleen de laatste dagen van wachtweken dan..

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Truus, fijn dat je een extra echo kreeg, vervelend dat ze nu nog niet weten waar de pijn vandaag komt.

@Debby, spannend!

@all, zo meteen maar weer eens een ovu-testje..

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Welkom bij de club :D :p Nee het is erg klote, ik heb er ook last van..

Tja dat soort momenten zijn echt klote inderdaad en niet makkelijk.. En wat betreft je eitje, ik snap dat je erover piekert, dat deed ik ook altijd!

Foto van mijn kleine alien beeb staan in mijn album, voor de geinteresseerde :)

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Zo daar ben ik ook weer. Werken ging weer prima. net of je geen vakantie gehad hebt;)

Lavendel: wat vervelend van de hoofdpijn zeg.

Truus: leuk een extra echo. Wel naar zeg die pijn. Klinkt wel behoorlijk heftig voor bandenpijn of groeipijn zeg:(

Jessie: hopenlijk een positieve ovutest zo. En snap heel goed dat je je er druk om maakt hoor meis..

Mamatien: oh weer spannend die week voor je Nod.

Debby: spannend uitslag van de combinatietest.

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh hier ook puistjes zeg, bah..

zal even in je album kijken truus

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het is ook zeker geen bandenpijn, die pijn ken ik ondertussen wel ;) Maar groeipijn, geen idee wat ik mij daar bij voor moet stellen. VK wist het verder ook niet, vooral ook omdat ik mijn klachten niet kon omschrijven.. ;)

13. mamatien

@ Juffie: Ja ik heb alleen de paar dagen na mn + ovutest getempt, om zeker te weten dat mn ei geweest is. ik ga deze cyclus verder niet tempen, weet toch dat ik op DPO 14 of 15 ongi moet worden, daar hoef ik niet voor te tempen. Hoop natuurlijk dat het uitblijft!
    LAstig he.. als je weer van die verhalen hoort terwijl t bij jou allemaal niet wil vlotten.. Zeker nu je cylus weer lang duurt...

@ Truus: Leuk die foto's! :)

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus buikpijn is wisselend, soms van die steken maar soms ook heel veel pijn. Ik twijfel of het mijn darmen zijn want het zit volgens mij hoger dan mijn baarmoeder maar ik hoef ook niet naar de wc. Doet in ieder geval wel echt pijn.
    Je hebt niet per ongeluk pijn ter hoogte van je middenrif he?

mamatien dat inbeelden dat ken ik, maar een goed gevoel is fijn!
    combinatietest is een combi tussen een nekplooimeting en metingen uit je bloed. Dan kijken ze hoeveel kans je op een kindje met down syndroom hebt.

jessie dat moet echt rot gevoeld hebben bij je vriendin. Bij mij waren ook mijn goede vriendinnen achter elkaar zwanger (en we wilden graag met zijn drieen zwanger zijn) en ook mijn collegas 1 voor 1. En dan van die berichtjes van "wie is de volgende" dat deed wel pijn soms als je er door heen zit... *knuf*

juffie nu al het vakantiegevoel kwijt? Jammer hoor...

15. mamatien

@ Debby: Ok, waarom wil je weten of je kindje down heeft? Zou je het dan weg laten halen?

@ Juffie: Vakantiegevoel nu al weg.. Was nou vandaag je 1e daggie of vorige week?

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee de pijn is niet ter hoogte van m'n middenrif. Het zit lager, zeg maar in onderbuik en in het midden van de buik. Ik denk af en toe wel dat het mijn darmen zijn omdat het toch als zo'n soort buikpijn voelt alleen dan vele malen heftiger. Ook hoef ik trouwens niet naar de wc..

Raar dat jij ook zoiets hebt. Anders leg je het voor aan je gyn, misschien dat we dan wat wijzer worden ;)

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Thank you :)

18. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi Meiden....

@ truus.. wat een knappert die baby van jou.. hihi!! Vervelend van je schimmelinfectie en je buikpijn (zeker als er geen oplossing geworden word).. sterkte ermee!!

@ Mamatien.. hier ook helemaal onder de pukkels. Elke keer denk ik... daar heb je weer zo'n kreng... grrr!! Tja het zal de tijd van de maand wel zijn.

@ Lavendel.. een enkele keer heeft mijn lieffie wel een goed idee:D. Dat is helaas niet altijd het geval;)

Nou hier nog steeds aan het druppelen afwisselend van oud en nieuw bloed... Ik ben nog steeds niet aan een nieuwe maand begonnen, want zo lang het niet doorzet zie ik het niet als ongi..
    Enne hier ook storm hoor, ik dacht vanmiddag het lijkt wel herfst. Gelukkig ben ik weer aan het werk...:p

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha vind je hem knap? Ik zei vanochtend tegen m'n man, als ie er zo uit komt stop ik hem terug! ;) Ik vind het net een alien zo met die oogkassen enzo.

Wat vervelend dat je ongi nog niet is doorgebroken.. Jeetje dat duurt echt lang zeg! Je bent onderhand een week aan het druppelen nu zeker?

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o gelukkig dan zijn het geen galstenen.
    Ik denk dat dit hetzelfde is als wat ik heb. Het zit niet altijd op dezelfde plaats en de ene keer doet het meer pijn dan de andere keer. Ik zal het morgen eens vragen. Maar soms heb ik er 3 dagen last van en zo 2 weken niet...

Deel Deze Pagina