Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    vind het ook altijd eng hoor. Manlief is meer van marktplaats kopen. Die is ook veel beter in onderhandelen enzo.

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier staat sos sonja aan. Krijg daar altijd zo;n zin in chips van..:D zo maar eens kijken of er nog wat lekker in de kast ligt

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Lavendel: Als zij voor alles 1500e hebben betaald, zou ik max 1 vierde doen.. Tis immers wel al 6 jaar oud...

Bedenk wel dat zij het waarsch te laag vinden, dus dat zij dan hoger bedrag zeggen, bedenk goed wat je er max voor wil.

Je kan beter te laag beginnen want dan kan je altijd nog omhoog, als je eenmaal wat gezegd hebkan je niet meer omlaag!

@ all: Ik ben denk ziek aant worden. Mega last van mn keel, daardoor ook onwijs misseilijk. Erg moe en buikpijn.. Griepje heerst, dus zal t wel zijn.. Ga lekker vroeg naar bed!

Tot morgen!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mamatien: niet ziek worden hoor!

mijn laptop gaat ook uit..

xxx

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel 6 jaar is wel oud. Ik zou echt max tussen de 200 en 300 uitgeven. Dat is normaal voor een mooie 2dehands kamer.

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh op die manier. Misschien een beetje verwacht dat je zo'n zelfde uitslag zou krijgen als met Emma. Ach 1:720 is wat ik overal lees hartstikke goed!

Fijn dat jullie nog een echo kregen, maar belachelijk dat daar zo raar over gedaan moet worden.

Ik vind 200 euro zeker realistisch. Het kamertje is 2de hands en al 6 jaar oud dus ik vind niet dat ze veel meer ervoor kunnen verwachten.

Aah dat is super! En wat gaaf dat je de kleine al voelt!

Dat is balen.. Beterschap meid!

7. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie knuffels meiden!

Juffie, wat super dat je de baby al voelt! Zo vroeg al, geniet ervan.

Debby, nu snap ik wel een beetje wat je bedoelt. maar ja, het blijven toch allemaal berekeningen en cijfertjes. en als zij zeggen dat het goed is dan zou ik daar maar gewoon op vertrouwen.

De arts had nog niet gekeken omdat hij niet de goede videorecorder had. Ik blijf het gek vinden, alsof ik de eerste ben bij wie ze een video van de operatie hebben gemaakt.

Slaap lekker allemaal!

8. mamatien

Goedemorgen meiden,
    Ik ga mezelf nu echt gek maken.. Naast mijn keel-en verkouden zijn, heb ik vannacht WEER de hele nacht wakker gelegen, maar nu omdat ik niet op mn boobs kon liggen, deden echt super pijn! Nu is die pijn over..

Pff door het ziek zijn weet ik nu helemaal niet meer welke kwaaltjes waarbij horen..

Heb nooit koorts thermometer gehad, dus dacht net, laat ik ff kijken of ik koorts heb.. 38.0c. Dus ook nog koorts erbij :S:S

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mamatien wat balen dat je niet lekker bent... hopelijk is het wel een goed teken.

truus ik zag net dat je morgen de geslachtsbepaling hebt... wat spannend zeg! Ben je al zenuwachtig?

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

@Mamatien, tja das inderdaad koorts, balen zeg.. Enne van je (.)(.) is maar raar hoor, s' nachts wel last hebben en overdag niet meer ;) Nog een paar daagjes geduld met testen. Weet je wel al wanneer je wilt gaan testen?

@Debby, pff ja inderdaad spannend. Het begint nu wel een beetje te kriebelen inderdaad terwijl ik er de hele tijd zo nuchter onder ben geweest. Ik hoop maar dat de beeb er goed voorlicht en dat ze het kan zien.

*

Gadver wat het is het een klote weer zeg.. Bij jullie ook? Heel de nacht slecht geslapen, om een uur of 4 wakker geworden en een uur wakker gelegen en toen om 7 uur weer een uur wakker gelegen. Daarna nog in slaap gevallen met als resultaat dat ik nu pas wakker ben :$ En ik ben nog moe.. Voel mij net als of ik vanacht flink heb lopen stappen en zuipen.

11. mamatien

@ Truus: naar he.. heb ook hele nacht wakker gelegen :(
    Ik ben van plan om di of woe te gaan testen, heb op een of andere manier het gevoel dat het toch wel goed zit, dus nog niet echt testdrang..

12. mamatien

@ Truus: vandaag of morgen de geslachtsbepaling?

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oeh spannend, ben benieuwd of je tot zo lang kunt wachten! :) Nou ben benieuwd of je gevoel gelijk heeft en dat het inderdaad goed zit, ik hoop het natuurlijk wel voor je!

Oh en de geslachtsbepaling is morgen!

14. mamatien

Heb je nog voorkeur voor jongetje of meisje? En heb je al een gevoel wat het wordt?

Ja ik hoop ook dat mn gevoel gelijk heeft... Denk dat het anders extra domper is en dat ik dan echt niet meer weet wat ik moet geloven de volgende cyclus..

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Uhm ik denk dat ik stiekem wel een lichtelijke voorkeur heb. Waar die vandaan komt, echt geen idee want ik vind beide geslachten zijn charmes hebben. Heel stiekem hoop ik een klein beetje op een meisje, maar ik denk dat het een jongentje is.

Dat zou inderdaad een domper zijn als je niet zwanger bent.. Is het nog ergens op gebaseerd dat je denkt dat je zwanger bent, of gewoon je gevoel? Debby had dat toen ook heel sterk he, dat ze zeker wist dat ze zwanger was en haar gevoel had het ook goed :)

16. mamatien

@ Truus: Niet raar hoor dat je voorkeur hebt. Denk dat heel veel mensen dat hebben! Hoop voor je dat het een meisje wordt!

Ja mn gevoel.. Had voor de zomer al zoiets van.. in de zomer gaan we lekker feesten en daarna is het raak. Dat is dus nu.

Daarbij wilde ik ovu testen op dag 20 gaan gebruiken. op dag 17 had ik een onderbuikgevoel en heb ik toch een test gedaan, die was knap +!

Daarnaast voel ik het gewoon haha!
    Maarja.. dit blijven 3 dingen die uiteindelijk gebaseerd zijn op niets.. dus blijf het wel mega spannend vinden..

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nee denk ook wel dat veel mensen inderdaad een voorkeur hebben. Ach het is nogal dubbel want als het een jongentje word ben ik ook hartstikke blij.

Maar het is ook spannend inderdaad! En van je ovutestje is ook wel grappig inderdaad, toch goed dat je er zo vroeg eentje hebt gedaan. Ach ik had in de ronde dat ik zwanger was ook een ei op CD18, dus laten we hopen dat het geluk brengt! :p

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Heftig zeg.. en wat lang.. zeker een half jaar :(
    Dikke knuffel!

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Fijn zeg, dat alles goed was!

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Oh wat superspannend! Goede gevoelens zijn goed.
    *zet duim-eindsprint in*

Deel Deze Pagina