lijkt mij dat de kans dat een jongen niet goed gezien wordt wel kleiner is ja. Een piemeltje kun je toch niet verwarren met iets anders lijkt me Ach en over geduld hebben. natuurlijk wil ik het wel heel erg graag weten maar vind het spannend houden tot eind toch leuker. Bij Nathan was ik aan het eind echt blij dat ik het niet wist. Vond de verrassing gewoon zo leuk ga zo lekker slapen. Tot morgen! xxx
Ja officieel zijn de geslachtsorganen 'klaar' bij de 14 weken. Maar het schijnt dan nog erg veel op elkaar te kunnen lijken, een piemel en een muts, dus kan het zijn dat ze het verkeerd zien. Maar ach, deze mevrouw doet niks anders al jaren, van dit soort echo's maken en ook op afwijkingen enzo dus ik heb er maar vertrouwen in dat ze gelijk heeft. Ze zei in het begin tegen ons, nou ik heb wel een vermoeden maar ik zeg het pas als ik het zeker weet. Anders wil ik dat jullie terug komen. En daarna kon ze heel duidelijk zien dat het een kereltje was.
Oh maar Truus daar moe tje je ook geen zorgen om maken joh! Dat bij mn moeders collega is gewoon een uitzondering! En adners heeft je dochter straks mooie blauwe kamer met autootjes
Wat een geweldig nieuws.. een jongetje Truus!! En nu een leuke naam gaan bedenken of heb je er al eentje.. hihi!!
Dat is ook zo Mamatien en als het wel later een meisje blijkt te zijn gaan we gewoon op nieuw verven en behangen en poppen kopen Namen zijn we het aardig over eens maar er staat nog niks vast. Riep in de auto even 2 namen op die al een hele poos in mijn hoofd zweven en daar leek manlief het helemaal mee eens te zijn Maar we houden onze oren en ogen nog even open of er nog wat anders leuks voorbij komt. @Juffie, weltrusten!
truus ik zou me echt geen zorgen maken hoor. Wij wisten het bij Emma met 16 weken en 2 dagen en ik heb nooit getwijfeld. Heb het volgens mij niet eens meer gevraagd bij 20 weken.
o namen... wij vinden dat heel lastig. We hebben 1 naam die we wel ok vinden voor een jongen, voor een meisje nog niet echt, alleen paar namen die we overwegen... 2e naam vind ik ook nog heel lastig.
Denk dat wij geen 2de naam gaan doen. Zie daar het nut niet zo van in eigenlijk, behalve dat het wel leuk staat..
mijn man is geboren in India en geadopteerd door nederlanders toen hij 10 maanden was. Zijn originele naam is nu zijn 2e naam. Hij heeft een nieuwe eerste naam gekregen toen hij hierheen kwam. Mijn dochter heeft daarom ook een 2e Indiase naam gekregen. Aruna. Aruna is de god die het zonlicht komt brengen. Mijn man heeft me in India bij zonsondergang ten huwelijk gevraagd... symbolisch voor het afsluiten van ons leven samen... de nieuwe zon staat dan symbool voor ons nieuwe leven als gezin... Beetje cryptisch en vreemd misschien, maar daarom dus. Buiten dat ik het gewoon een mooie naam vind (bijna iedereen vond na de geboorte dat dat haar eerste naam had moeten zijn ) vind ik dat ze een 2e naam moest hebben. Ondanks dat wij heel erg Nederlands zijn (mijn man nog meer dan ik) ligt er toch een deel van haar afkomst in India. En zonder India hadden wij hier niet geweest als gezinnetje.
@ Deb: ik vind het super bijzonder wat je schrijft!! Ook zoo over nagedacht! Snap dat het nu nog goed zoeken is voor jullie voor een 2e naam, want neem aan dat jullie hier ook een mooie betekenis bij willen...
mamatien nou weet je dat viel gewoon zo samen. We wilden graag een naam wat zon of iets zou betekenen. Maar deze naam vonden we gelijk ook heel mooi. Ik moet eens diep nadenken over een 2e naam voor de 2e. Is wel erg lastig. Bij een jongen zou ik graag de 2e naam van mijn man willen doorgeven. Maar mijn man vind het maar een lelijke naam (Pramod). Alleen ik vind het wel leuk want toen wij in India kwamen bij het weeshuis waar hij vandaan kwam (hij was daar al eerder geweest) werd hij door die mensen echt Pramod genoemd. Zij kenden hem nog vroeger, hadden voor hem gezorgd. Zijn naam betekend "hapiness" en dat past goed bij mijn man maar vind het symbolisch niet heel mooi. Ik was aan het zoeken naar een naam die ongeveer die betekenis heeft en die wij mooier vinden. Toch weer symbolisch... haha
maar meisjes ik ga slapen... mamatien als je je morgen niet kan inhouden duim ik voor je welterusten!!!
@ Deb: Je hebt nog ff de tijd om 2e naam te bedenken.. Ik ga morgen niet testen!!! Ik ga lekker boekkie lezen.. slaap lekker meiden,.. xx
Truus, gefeliciteerd met je zoon!!! Wat superleuk! Oh, dat lijkt me zo spannend en zo leuk zo'n echo. Debby, wat een mooi verhaal over de naam van je dochter. Echt bijzonder. Mamatien, balen meid van je negatieve test. Hopelijk was het gewoon nog ietsje te vroeg om te testen. All, ik ben inderdaad blij dat ik nu een datum heb en ook op redelijk korte termijn. Vandaag op mijn werk zei mijn collega dat ik helemaal zat te stralen toen ik het haar vertelde. Gek he, dat je blij kunt worden van een operatie .
Dank je Ummie!! Ja is ook super zo'n echo, echt een geweldige ervaring Snap het wel hoor, dat je blij word van je operatie. Het is toch weer een stapje dichterbij een beeb!
Truus, gefeliciteerd met je zoon! Leuk zeg! Debby, mooi verhaal hoor.. erg speciaal de reden achter de 2e naam van Emma!
goedemorgen, Debby: mooi hoe jullie zo na hebben gedacht over de 2e naam van Emma. Ummie: operaties zijn nooit leuk maar deze doe je wel voor een goed doel dus snap dat je blij bent dat het op korte termijn kan. namen: hier had ik de jongensnaam gevonden vond manlief het niet zo. wel als 2e naam maar dus niet als roepnaam. Dus we zijn nog aan het nadenken. Wil graag namen met een betekenis. We zijn christelijk en vind het mooi als er een mooie betekenis achter een naam zit. fijne dag allemaal. Ga flink in huis aan de slag vandaag want het is hier een bende.