hier een foto van mij bij 30 weken bij mijn dochter. Met hoofd, want ik kan het er niet afknippen ach anoniem ben ik toch al lang niet meer op het forum... Vind mezelf echt opgeblazen daar... en ik dacht nog wel dat je niet kon zien dat ik zwanger was...
:x wat een lul...hij is er vandoor...zit niet meer op de wc, nergens te vinden, denk dat ie weer us koffie zit te leuten bij de buurman grmpokjkdsjfa hij zou ook nog de vuilnis wegzetten heeft ie ook niet gedaan...staat gewoon midde in de woonkamer!!
hij is zoooooo vervelend vandaag, hij loopt al de hele dag te jennen. zwangere muts....big mamma etc, zo noemt hij mij de hele dag krijg net sms dat ik ook bij de buren moet komen, ze zijn terug van vakantie en drinken staat klaar voor me.....dus denk dat ik zo weg ben en foto komt straks of morgen. duimen jullie morgen voor me, om half 12 zit ik bij de vk
wat een rare aktie van je man lavendel? Ja dat is mijn hondje Daisy, al ruim 12 jaar mijn steun en toeverlaat.
thanks, ik ga manlief achterna...en zal um straks ff grondig aanpakken alhoewel hij is gewoon in een irritante bui vandaag... wees maar blij dat ie jullie man niet is misschien tot straks anders tot morgen! @ Deb, schetig hondje!!! oja...ik hou nog wel van m'n man hoor
lavendel mijn man kan ook klieren hoor af en toe... en vindt zichzelf dan errug grappig veel plezier bij je buren!
So net een kippenhok hier, wat een gekakel haha! Gezellig Wat een leuke buikfotootjes Ben nu wel heel erg benieuwd naar die van Lavendel! Vriendlief is net met zijn fiets gevallen, hele knie ligt open, dus is nu EXTREEM ZIELIG. (gelukkig is die net in slaap gevallen haha want werd er gek van)
mamatien haha mooie platte buik! Die mag gezien worden! En over een paar weken is ie niet meer zo plat Dit is zeg maar een voor foto (met 4 weken zwangerschap )