Mooie buik mamatien, past echt wel een mooi beebje in! Maar wat zielig van je vriend.. Pff wat kunnen die mannen zeuren he, als ze wat mankeren?
Ja dezxe foto heb ik 2 weken geleden gemaakt, toen dacht ik. Moet natuurlijk wel een foto hebben van VOOR zwanger zijn, zodat ik straks verschil kan zien Hoop ook dat ie over paar weekjes dikker is (en dan uiteraard door een beeb, niet door eten) JA pff echte zielepieten zijn het dan, terwijl het zijn eigen schuld is. Heeft ie paar biertjes op en gaat ie als een gek fietsen, toen is in de bocht zn ketting eraf gedonderd en viel die.. Gelukkig was ik in de buurt, dus kon k m met de auto oppikken
agosh, toch wel een beetje zielig! Ik heb geen voorfoto, niet aangedacht... ik wilde eigelijk ook meten met een meetlint maar heb ik ook niet meer gedaan... misschien eens mee beginnen...
btw ik ga naar mijn bedje meiden, ik val om! slaap lekker... en niet stiekem (sensi)testen morgen he mamatien!
Ja dan kan je straks mooi vergelijken! Ik heb geen foto van ervoor, maar wel vanaf 6 weken iedere week een foto. Leuk om te zien, hoe snel het allemaal groeit Maar het is wel zijn eigen stomme schuld.. Toch wel een beetje zielig @Debby, weltrusten!
@ Truus: Ja tuurlijk is die ook wel btje zielig, maar dat zeg ik niet te hard Ik ga ook ff ontspannen! Spreek jullie morgen.. Ennuh, ga me morgenochtend proberen in te houden haha, merk dat ik nu wel weer testdrang heb, maar wil het echt niet doen!!
Nee kan je beter niet zeggen inderdaad, dat ie zielig is Maarre, zou proberen niet te testen hoor. Heb het niet zo op die dipsticks van Sensitest enzo.. Morgen anders Kruidvatjes kopen, dan kan je dinsdag testen
Ha meiden, Wat een geklets en wat een buikjes!! Mooi hoor. Echt leuk om te zien hoe hard het bij jullie allemaal gaat. Enne, Mamatien jouw buik ziet er over een tijdje vast ook heel anders uit . Hier gaat alles prima. Lekker rustig dagje gehad. Deze week nog 3 daagjes werken en dan ben ik 1,5 week vrij. Jippie!!! Daar heb ik zo veel zin in. Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen meiden, Heb vanochtend getemperatuurd.. was 37c... Dus lekker gezakt.. Zal morgen wel verder zakken en dan ongi worden..
ummie lekker vakantie! Zou ik ook wel willen! Ga je nog weg? mamatien balen van je temp... hopelijk is ie morgen weer omhoog!
Goeiemorgen! @Ummie, lekker hoor, anderhalve week vrij! Gaan jullie nog wat leuks doen? @Mamatien, gadver, dat is balen.. Hou de hoop er in, hij is nog steeds mooi hoog!
Hi meiden.. alles goed hier?? Wat een boel gekletst, ik moest gewoon 12/13 blz. lezen.... Mooie buiken allemaal, die van mij ziet er hetzelfde uit als die van mamatien... hihi!! @ Mamatien balen van je temp, maar misschien zegt het nog niets.. ik zal nog even voor je duimen!! Lekker weekendje weg geweest, alleen een beetje jammer van het weer.. We zaten aan de kust en het leek wel of het hotel weg zou waaien. In de auto was het ook geen pretje, we reden apart omdat vriendlief niet van huis vandaan kwam.. en op de terugreis reed ik achter hem aan... Ik zag echt alleen nog maar een klein beetje van zijn auto en regen... Ik dacht echt wanneer rijden we uit deze orkaan! En dan te bedenken dat het nog augustus is.. het leek wel okt/nov midden in de herfst.
Ja het was echt klote weer he Lientje? Zeker aan zee, daar is het meestal nog erger. Verder wel een leuk weekendje gehad en leuke dingen gedaan?
Blegh moet dweilen.. Dan zit het huishouden er weer op voor vandaag. Maar als ik ergens een hekel aan heb is het aan dweilen! Hoe hebben ze het ooit uit kunnen vinden.. *Geeft zichzelf een schop onder de kont*
Ja dat is een optie inderdaad. Ik heb hem natuurlijk niet voor jan lul Maar vind het zo sneu dat als hij s' avonds van zijn werk terug komt hij nog moet dweilen. Dus zo lang ik het zelf kan, doe ik het zelf maar
Ja, was leuk weekendje truus!! Samen zijn is al heerlijk... En persoonlijk vind ik strijken echt verschrikkelijk, dat doe ik liever niet.. Soms koop ik gewoon kleding waarvan ik denk: deze hoef ik niet te strijken.. zo erg vind ik dat. En vriendlief heeft altijd blouses en dan zeg ik altijd: die strijk je maar lekker zelf.. hihi..
hehehe ben er dan eindelijk! @ Mamatien, jij bent wel erg lief zeg dat je je vriend ophaalt! Balen voor um zeg, hopen dat ie snel opknapt! Trouwens, ook balen voor jou dat je nu met zo'n zieligerd zit @ Ummie, lekker bijna vakantie , nog plannen voor je vrije week? @ Lientje, heb je ondanks het slechte weer wel genoten van je weekendje met je vriend? Was het hotel wat? Nog meer leuke dingen gedaan? @ Truus, dweilen erg? Strijken is veel erger! Daarom doe ik dat nooit @ All, vanmorgen bij VK geweest en alles was goed. Hartje ging tekeer, wat een geweldig geluid, kindje ligt goed, is weer goed gegroeid. Doe het volgens haar volgens het boekkie. Nu over 4 weken weer afspraak. Ben toch weer gerustgesteld vandaag!