Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Juffie: Ik heb jou vaker zien schrijven over hartje horen. Hoe doe je dat thuis?

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja heb een angelsound (of ander merk?). maar goed dus apparaatje waarmee je hartje kan luisteren. Was bij Nathan ook al zo'n stresskip dus toen al gekocht.

3. mamatien

Maar hoe werkt dat dan en hoe ziet zoiets eruit? Heb ik echt nog nooit van gehoord! Wel super vet dat je dat thuis kan horen! Waarom heeft niet iedereen dat?

4. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lavendel, mooi buikje hoor. En ben benieuwd hoe de babykamer was.

Huishouden ben ik ook niet zo'n ster in, maar ja, soms moet je wat. Ik doe inderdaad ook de was heel netjes ophangen, zodat ik zo min mogelijk hoef te strijken...

Wij zijn deze vakantie lekker thuis. Heerlijk. In oktober zijn wij ook nog 3 weken vrij en dan gaan wij naar Egypte. Maar dus eerst even thuis bijkomen, wat rommelen en kleine klusjes doen enzo.

Mamatien, 37.0 is wel lager dan gister, maar toch nog steeds mooi hoog. Of vind je zelf van niet? Ben benieuwd wat je temp morgen doet.

Juffie, die Angelsound lijkt mij ook geweldig. Maar is dat dan heel duur ofzo, want ik hoor niet zoveel mensen erover.

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

mamatien en ummie: echt duur zijn ze niet hoor. zag er net op internet al een nieuwe voor 30 euro. niet iedereen is voorstander van zo'n ding omdat het kan dat je een keer geen hartje vind en dan dus in de stress kan schieten. Maar goed mij stelt het tot nu toe alleen maar gerust.

mamatien: ben heel benieuwd naar je temp vanmorgen en hoop dat het rood weg blijft!

6. mamatien

Hoi meiden,
    Had me voor genomen om vanochtend niet te tempen en te testen. Toen ik wakker werd ben ik meteen naar de wc gegaan zodat ik beide niet meer kon doen hihi.

Dus nu is het wachten tot mn ongi niet komt hihi.. Maar ik vrees het ergste..

7. mamatien

Wel irri dat ik ziekt huis zit, kan geen afleiding zoeken daardoor..

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mamatien oooh je houdt ons in spanning!

@angelsound: ik heb ook zo een ding maar geen idee waar ik hem heb gelaten. Maar goed, ik voel de beeb nu bewegen af en toe dus ik stress niet echt.

9. mamatien

Pff vind het nu toch wel spannend worden hoor.. Ben nog niet ongi, normaal word ik het altijd 's ochtends! Maar ben er nu veel te veel mee bezig, heel irritant.. maarja.. verveel me haha

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh mamatien wat spannend! En wat hou je ons in spanning zeg, en niet tempen en niet testen!! :$ Best gemeen :p

Oh en ik vrees dat jij mij aangestoken hebt met het ziek zijn, hier ook sinds gisteren avond keelpijn en knallende hoofdpijn.. Dus bedankt! ;)

11. mamatien

ach sorry Truus... Had ff moeten zeggen dat het besmettelijk is!
    Denk btje kop int zand steken wat ik doe.. Dat ik ook niet getempd heb, wilde gewoon geen lage temp zien :S:S
    Laat die ongi nu maar komen.. heb wel al btje last van mn buik dus zal zo wel komen

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ow jee, dat klinkt eng dat je al een beetje last krijgt van je buik..

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wat een spanning Mamatien! En wat als je nou niet ongi wordt vandaag.. dan morgen toch maar een testje.. of nog langer in spanning!?

14. mamatien

Hey meiden,
    Net iniminibeetje bruinverlies. Helaas.
    Ondanks dat ik het na mn -test wel dacht, ben ik nu echt ff van slag. M'n gevoel heeft me echt in de steek gelaten..weet t ff niet meer..

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    ah nee.. maar bruin is nog geen rood.. ik hoop echt dat je gevoel toch goed was!

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh klote zeg mamatien.. :( Ik hoop zo voor je dat het bruin geen rood word! Beginnen jou ongi's trouwens altijd met bruinverlies of niet?

17. mamatien

Ja meestal wel.. dus weet nu dat deze ronde over is...:(:(:(:(

Stomme vraag aan de zwangere onder ons.. Maar de maand dat jullie zwanger werden, hoe hebben julliie toen geklust? Op welke dagen bedoel ik daarme...

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oef.. Ja als dat meestal het begin is dan snap ik dat je de hoop opgegeven hebt :(

Kijk hier is mijn tempkaartje, die PM enzo staat voor wanneer we geklust hebben 2c6e92 Ovulation Charts

19. mamatien

Thnx Truus.. Ik baal zo.. Wat doen we toch verkeerd?!
    Als het komende ronde niet raak is gaan we naar de HA :(:(

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lees niet bij maar kwam alleen even naar mamatien spieken. he bah meis wat naar dat er bruin gespot is.:( het kan nog maar je gevoel zegt meestal wel een heleboel..

kmo vanavond weer kijken. nu nog even flink aan het werk.

xxx

Deel Deze Pagina