Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    chebu gefeliciteerd met je jongen!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi allemaal!

Jessie: jippie eindelijk een ei!

Mamatien: ik vind je temp wel goed gaan zeg! Had toen ik zwanger was van Nathan en nu ook 2 dippen:D toen ik niet zwanger was bleef mijn temp gewoon hoog tot ongi. Spannend!

Mirtjuh: Geniet van je vakantie!

Chebu: leuk nog een jongen! Fijn dat alles goed was. en 20 weken alweer bijna wat gaat het snel.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Chebu, leuk nog een jongentje erbij!

4. Chai

Chai Niet meer actief

Hoi meiden,

beetje laat maar ik moet nog wennen aan deze pagina dus ik was ff dit hele topic kwijt. haha :D

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Ja mijn cyclussen zijn echt heel apart.
    Die perfecte van 28 heb ik nog nooit gehad in die drie jaar dat ik gestopt ben met de pil. Ik moet zeggen dat ik me erg gelukkig voelde toen en toen werd me cyclus inneens korter.
    Toen had ik weer een enorme stres periode daarna en was hij weer 42!
    Heel apart dus en ik denk dat ik een heel erg stresgevoelig lichaam heb.
    Ik probeer maar zoveel mogelijk te ontspannen en te genieten nu in de hoop dat het weer netjes word. Deze maand was gelukkig ook alweer korter.

Zijn er meer meiden die denken dat het stresgebonden is geweest die lange cyclussen bij zichzelf?
    Daar ben ik best wel benieuwd naar.

Ik zie hier op deze pagina zelfs meiden die na een cyclus van 50 zwanger zijn geraakt wauw echt tegek om te lezen.
    Daardoor voel ik me toch wel een stuk meer gerustgesteld.

Liefs

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

chai: ik had inderdaad 2 hele lange cyclussen voor deze zwangerschap. De ronde dat ik zwanger was was wel wat korter 34 dagen. Bij Nathan was ik zwanger in een ronde van 42 dagen, ook heel lang dus. Het kan dus wel! Hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn. Mijn lange cyclussen zijn trouwens niet stressgerelateerd. Had het de laatste ronde juist heel druk op mijn werk en toen dus een kortere cyclus.

fijne dag allemaal!

6. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi Meiden... ik heb al even niets van me laten horen (ik lees wel altijd stil mee). De meiden die lekker op vakantie gaan: veel plezier.. Ik moet ook nog 1weekje werken!!

Ik zit hier te wachten op mijn ongi, als het goed is komt het maandag of dinsdag (ik heb al last van mijn onderrug, dus er zit wel wat te rommelen). Ik hoop niet dat ik er net zo ziek van was als de vorige keer..

@ chai Een cyclus kan stressgevoelig zijn, maar als je standaard onregelmatige cyclussen hebt hoeft dat geen reden te zijn.. Ik had opeens een cyclus van in de 90 tussendoor en was toen ook helemaal niet gestresst.. uiteindelijk werd ik er wel gestresst van, maar toch weer uit zichzelf gekomen!! Stress kan rare dingen met je lijf doen en ook een cyclus beinvloeden, maar het hoeft geen effect te hebben..

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jep, zondagavond en dinsdagavond na de positieve ovu-test (natuurlijk!).. dus ik hoop dat er een zaadje het ei gevonden heeft.. ;)

Gisteren lekker op stap geweest (Nijmeegse 4-daagse) met het idee dat dit hopelijk de laatste keer (iets te veel) wijntjes drinken is geweest voor de komende 9 maanden :p

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

haha Jessie jij houdt ook lekker van een drankje he :)
    Ik hoop ook echt dat bij mij afgelopen feestweek laatste (vele) alcohol was! Morgen nog klein feestje, maar daar doe ik rustig aan... Nog 6 dagen.....

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Oh spannend, mamatien! Nog geen testdrang.. heel goed.. houden zo! En wat je zegt klinkt bekend, de week voor NOD houd ik me toch altijd een beetje in met de alcohol..

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haai meiden!

Mij is weer terug van weggeweest :p Heerlijk zeg, om even uit je dagelijkse sleur te zijn.

@Jessie, ik zie een ei bij jou, wat fijn joehoe!! :D Nu weer op het wachtbankje en afwachten maar.

@Mamatien, je temp ziet er goed uit! Mooi hoog, volhouden zo!

@Chai, welkom! Vervelend dat je ook van die lange cyclussen hebt.

@Juffie, wat leuk dat je ouders zo reageerden! En erg leuk zo'n t-shirtje, dat zou ik ook wel graag willen bij een 2de :)

@Chebu, jeetje alweer bijna 20 weken. Dat gaat echt snel! Wat leuk dat jullie weer een jongentje krijgen!

Sorry als ik iemand vergeten ben, maar ben nogal moe. Vreselijk in de file gestaan, bij Apeldoorn en bij Zwolle dus over een autoritje van normaal gesproken 2.5 uur nu 4 uur gedaan. Ach ja, zo lekker op de bank en dan verder lekker niksen vanavond.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi truus! Welkom terug!

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dank u :)

Hoe is het met jou? Nog steeds erg misselijk of word het minder?

13. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Truus, Welkom terug! Heb je een leuke vakantie gehad?

Hier lekker weekend. Jippie!!!

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    He Truus, welcome back!

Jep afwachten maar... gelukkig heb ik heel veel geduld ;)

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dank jullie :)

Ja was niet echt een vakantie, naar familie aan de andere kant van het land maar toch lekker om er even uit te zijn. Dan kom je eens toe aan leuke dingen doen, waar je anders niet zo veel tijd voor hebt.

Goed dat je veel geduld hebt Jessie. Ben benieuwd of je dat over een paar dagen nog zegt ;)

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen dames!

@Truus, welkom back.

@Jessie, geduld is een schone zaak zeggen ze!

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zo wat is het stil hier! Zal wel komen door het weekend denk ik.

Zo net na een ongelovelijk vreet weekje op de weegschaal gestaan. Had verwacht dat ik vreselijk aangekomen zou zijn, maar helemaal niks! Ben zelfs een paar onsjes afgevallen, joehoe! :D Mocht ook wel want in de eerste weken van de zwangerschap kreeg ik gelijk 5 kilo cadeau, terwijl ik toen bijna niks at.

Maandag weer naar de VK. Krijg ik weer een echo, om de precieze termijn te bepalen. Helaas kan manlief niet mee ivm werk dus heb mijn moeder maar blij gemaakt dat ze mee mag, ze vind het helemaal te gek :)

Nou genoeg gekletst, nu zijn jullie aan de beurt :p

19. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Truus, wat leuk dat je weer een echo krijgt! Ben benieuwd of je een andere datum krijgt. Ik vind het wel apart dat ze het zo bepalen. Bij mijn dochter hebben ze gewoon gekeken naar eerste dag laatste menstruatie en dan uitrekenen en klaar. Nooit meer verder over gesproken, terwijl ik wel genoeg echo's heb gehad. Maar goed, een echo is altijd leuk!!

Hier vandaag lekker boodschapjes gehaald. Gezellig een patatje gegeten in de stad, prima dagje dus.

Groetjes allemaal.

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja vind het inderdaad fijn, weer een echo :) Denk niet dat ik een andere datum krijg aangezien ik precies weet wanneer de eisprong was. Misschien dat ik weer een dag terug gezet word, dat zou mij niks verbazen want vorige keer ben ik een dag voor uit gezet.

Ja ze vroegen bij mij ook naar de eerste dag van mijn laatste menstruatie, maar die is nogal afwijkend bij mij. Hun dachten eigenlijk dat ik 3 dagen verder was, uitgaande dus van mijn eerste dag laatste menstruatie. Maar ze meten de baby dus van kop tot stuitje en daar komt dan de termijn uit, legde de VK uit.

Hier vandaag ook boodschapjes gedaan. Had verwacht dat het lekker rustig zou zijn in de winkel ivm de vakantie, maar viel nog vies tegen. Blijkbaar zijn er nog niet veel mensen op vakantie hier in het noorden.

Oh de lasagne roept, ben er weer vandoor 8)

Deel Deze Pagina