Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 2!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Truus21, Jul 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gewoon een leuk schattig pakje :) Daar ben ik al vanaf vrijdag naar op zoek en kan ik dus niet vinden. Nu gaan we naar een babyspeciaalzaak, dus denk dat ik nu toch wel moet slagen. Verder heb ik nog wat bovenkleding voor mezelf nodig want ik pas niks meer met mijn buik ;)

Therapie, tja gaat redelijk. Alleen mijn bekken werken niet mee, dus zal eens met haar overleggen hoe en wat omdat ik het idee heb steeds minder te kunnen.

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    hallo meiden hoe is het hier? hoe gaat het met jullie?
    mijn computer doet zo ontzettend moeilijk...soms kan ik geeneens op internet, of zit ik eigenlijk op zp en doet ie niets meer...heel frusti
    maar verder gaat het allemaal wel goed hoor;)

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @kleertjes: ja je krijgt veel... maar voor het begin krijg je niet zo heel veel. Mensen kopen toch vaak maat 62 omdat ze uit 50 en 56 zo gegroeid zijn. Bovendien krijg je ook een hele berg wat je smaak niet is. Ik wilde vooral voor het begin een aantal leuke pakjes die ik echt leuk vond...

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Lavendel, vervelend dat je pc zo klote doet.. En fijn dat alles verder goed gaat :p

Kleertjes, vandaag eindelijk geslaagd! Heb zelf 1tje gekocht maar kreeg van m'n moeder ook gelijk een setje en van mijn oma ook! Dus ben gelijk 3 hele leuke setjes rijker! :D Toen kwam ik ook nog een gaaf bloesje tegen bij de Hema, en wist zeker dat mijn man die geweldig zou vinden dus die ook nog maar even meegenomen. Nu stop ik voorlopig met kleertjes kopen en kunnen we ons op andere prulletjes gaan richten die nog gekocht moeten worden.

@Debby, oh vreselijk dat mensen straks komen met kleertjes en dat je het niet mooi vind.. Ik zie daar nu al vreselijk tegen op. Heb mezelf ook al voorgenomen dat als mensen vragen wat we graag willen ik om cadeaubonnen ga vragen.

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    ikw eet niet of het lukt om dit bericht te plaatsen...maar mijn pc loopt steeds vast als ik op zp :$ een bericht wil plaatsen
    lijkt wel of het mij niet gegund is om met jullie te kletsen
    ik probeer pc ff weer opnieuw op te starten...hopelijk tot straks anders tot volgende keer

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    Hoi meiden,

ik ben vanmiddag weer tante geworden van een jongetje, Niek. Mijn schoonouders hebben nu 5 kleinzoons, ben benieuwd wat wij krijgen;).

truus: wij kregen inderdaad ook weinig kleding in maat 50/56. We hebben de eerste week zelfs nog wat pakjes maatje 50 laten kopen.. Maar goed Nathan was een kleintje dus daarvoor was maat 50 nog aan de grote kant. Ik ga zaterdag een dagje shoppen dus wil ik ook een leuk eeste pakje gaan kopen.

Lavendel: grr vervelend zeg zo;n computer:x

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    zie op eens je banner Lavendel, 17 weken al vandaag:$ Gaat hard nu he?

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ah wat leuk Juffie, gefeliciteerd! Leuke naam ook :)

Ja al met al heb ik nu ongeveer 6 setjes maar 56 dus vind het aardig genoeg zo voorlopig. Het is allemaal zo leuk, ik kan wel blijven kopen echt erg.. Maat 50 heb ik niks van gekocht en ga dit denk ik ook niet doen. Mocht later blijken dat we een klein kereltje verwachten kan ik dan altijd nog wat halen.

9. ummie

ummie Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Juffie, gefeliciteerd met je neefje!

Truus, wat leuk dat je geslaagd bent voor de pakjes. Dat is zo schattig die kleine ieniemienie kleertjes. Wij hadden toen ook wat in maat 50, maar het was nog te groot voor haar! En nu is ze al zo groot. Nu zegt ze heel vaak: "Mama, ik wil met je kletsen. Vertel eens over toen ik een baby was." En ik hele verhaaltjes vertellen en dan ligt ze echt in een deuk. Alsof ze nu helemaal volwassen is met haar 3 1/2 jaar ;).

Hier gaat alles prima. Nu lekker vrij!! Jippie!!

Oh trouwens, Truus, mijn dochter vindt jouw avatar helemaal geweldig. Dan gaat ze dat lopende poppetje nadoen. Echt grappig!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    goedemorgen!

ga weer werken. Tot vanavond.

xxx

11. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus bij ons vroeg niemand wat we wilden, ze kwamen gewoom met dingen. En er zaten heel erg vreselijke dingen bij...
    Ik zou trouwens wel 1 pakje maat 50 halen. Meeste babys passen daar toch wel in. En het is zo sneu als hij op de
    eerste fotos verzuipt in zijn kleren ;)
    Bij Emma was maat 44 nog veel te groot (ziet er ook niet uit op de fotos...) maar zij was natuurlijk veel te klein.
    Ben zowieso nu wel van plan 1 setje maat 44 te halen.

juffie gefeliciteerd!

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha wat ontzettend schattig! :D

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hmm okee, dan misschien toch maar 1 pakje maat 50 halen.. Ja Emma zal wel verzopen hebben in die kleren, maar ja die is ook veel te vroeg geboren natuurlijk.

14. mamatien

mamatien Niet meer actief

Kom even snel langswippen..

*zwaaizwaai*

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

*Zwaait terug naar Mamatien* :D

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Zwaait ook.. en gaat een ovu-test doen..

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

EN?????

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja inderdaad, eeeeeeeeeennnnnnnnnn??

19. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jessie hoe was je ovu test?

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    @ Juffie, gefeliciteerd met je neefje! Alles goed daar? En hoest met jou en je werk en de kamer van nathan? Leuk shoppen!Denk dan niet alleen aan de kleine maar ook aan jezelf!

@ truus....foto foto van je kleren.

@ Jessie...enn???

@ Mamatien...zwaai zwaai!

Share This Page