Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ja tgaat nu zeker hard! heerlijk! echt steeds meer genieten

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    YOEHOEEEEEEEEEE.....ben ik er weer us....doet mijn computer het....zijn jullie er weer niet :(

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden!

Mamatien: zwaaaaaaai!!!

Jessie: ben ook benieuwd.

Lavendel: hier prima op mijn werk. Wel druk vandaag, vergadering enzo. maar goed dat herken je vast;)

All: mijn man zou morgen vloer leggen in Nathans kamer want dan is hij vrij, heeft hij een nietje in zijn vinger geschoten, dwars door zijn vinger heen:$ Oeps.. meteen tetanus inentingen gehad vanmiddag. maar goed vloertje leggen wordt niets denk ik. ach komt wel.

fijne avond allemaal. Heb nog een stapel nakijkwerk liggen maar zo geen zin in:(

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik ben er!

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hihi, klik maar op m'n banner..

:( nog steeds negatief dus!

@Juffie, auw!

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zal van de week eens kijken. Camera doet een beetje vaag dus weet niet of dat gaat lukken..

Echt wel! :D

Oeh dat doet vast zeer..

*Zucht* :(

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel ik had je toch al lang gezien ;) Vertel eens van het kamertje...

jessie balen van je ei... wat een laat ei dit keer.

juffie au krijg er spontaan pijn in mijn vinger van.

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jessie: bah balen zeg wordt weer een hele lange cyclus.

9. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedenavond!!
    Truus: Wat voor kleren? :)
    Jessie: Grrrr :mad::mad::mad: rot ei!!
    @ Juffie: Auw, volgens mij is dat 1 vd ergste dingen die je kan doen.. een simpel nietje in je hand.. doet echt pijn!
    @ Lavendel, 17 weken.. Jij wil pas met de geboorte weten wat voor geslacht het wordt toch?
    @ Deb: Hoest met jou?

Ummie en lientjelove: Hoest met jullie?

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Kleren voor de beeb :) En voor mezelf natuurlijk :p

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mamatien: en het was nog niet eens een gewoon nietje.. Mijn man legt vloeren enzo en het was met zijn werk. Was zo'n elektrisch nietpistool met van die nietjes van anderhalve cm lang. Die zijn dus de ene kant zijn vinger ingegaan en de andere kant er weer uit:$ Uiteindelijk valt het nog wel mee, geen bot ofzo geraakt waarschijnlijk..

12. mamatien

gadverdamme juffie. Een vriendin van mij heeft wel eens een gewoon nietje in dr vinger gehad, zij zei dat ze geen ergere pijn kon voorstelllen dan dat...

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mamatien ja gaat goed hoor. Ik ben heel erg aan het aftellen tot dinsdag dan weten we wat het wordt... ik moet eigelijk niet aftellen want dan duurt het nog veel langer... kan ineens heel ongeduldig worden nu ;)
    Ik voel de beeb steeds vaker bewegen nu ook.
    Hoe is het met jou ongie al weer weg...

juffie... ielg... hier kan ik echt niet tegen...
    Ik ga even douchen tot straks ;)

14. mamatien

Ohh spannend deb!!! Miss heb je dat al gezegd toen Truus dr geslachtsbepaling had van de beeb, maar heb jij voorkeur? En heb je vermoeden?

Mijn ongi is alweer bijna voorbij.. Sinds ik met de pil gestopt ben is dat echt uber weinig.. Heel raar!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    debby: sorry voor het onsmakelijke verhaal.. :)

mamatien: het gekke is dat het niet eens zo'n pijn deed volgens mijn man. Maar goed hij heeft wel vaker van die gekke dingen dus is misschien wel wat gewend ofzo..;)

16. mamatien

Juffie heb jij ook al zo'n man.. Mijn vent heeft ook altijd van die rare dingen.. Zo is hij vorig jaar 8 meter naar beneden gevallen uit een boom. En hij had alleen paar gekneusde ribben en 1 blauwe bil.... Echt een engeltje op zn schouder :)

17. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    meiden wat een shitcomputer van mij...zit nu ff achter pc van man maar die moet werken dus ben zo weg, mijn pc is nog bezig om een berichtje op zp te plaatsen...volgens mij doet ie er nu al 15 minuten over heel frusti

@ Juffie, niet zo'n slimme man...misschien kan ie voor je nakijken??
    ben je wel inmniddels aan je klassje gewend? lieve kids? vast niet zo lief als die van mij! :)

@ Jes, klote zeg!

@ Mamatien, ja inderdaad, wij hoeven niet van te voren het
    geslacht te weten dus we laten ons verrassen!

GATSIE JUFFIE...tegen zo'n verhaal kan ik echt niet tegen!

18. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ kamertje...wij hadden dus helemaal te gek kamertje gezien op mp, wezen kijken, maar mensen wilden daar een voor ons
    te hoog bedrag voor hebben. Via internet bij 2e handszaak terecht komen met zelfde meubels in de aanbieding als
    die we op mp hadden gezien. Deze waren al schoongemaakt, opgeknapt en opgelapt...nou helaas viel dat tegen. Ze
    hadden wel likje verf er over gedaan maar het was echt niet mooi. Uiteraard zit er gebruikersschade op 2ehands,
    maar ff schuren en goed wegwerken moet te doen zijn....maar dat was daar niet gebeurd. Verder was het white wash
    ofzo en dat is toch niet ons ding. Bij mp was het ledikantje en commode wit, en dat vinden wij toch mooier. Dus balen
    van die 2e handszaak, hele avond wezen rijden, maar wel goed om gezien te hebben. wij vonden het dus erg tegenvallen.

19. mamatien

@ Lavendel: Is dit het berichtje van je eigen comp:p

Maarre.. WEl jammer dat het niet was.. Naja, gelukkig heb je nog ff de tijd om wat uit te zoeken :)

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    nee mijn pc is nog steeds!!!! bezig met het plaatsen van een berichtje op zp...zit nu achter die van mijn man, maar ik moet eigenlijk gaan want hij moet werken
    maar ik baal zo van die klote pc wil gewoon us lekker internetn en kletsen met jullie

Deel Deze Pagina