balen zeg van je computer Lavendel. En heb hele lieve kindjes natuurlijk maar niet allemaal hoor. Heb er 2 waar ik mijn handen echt vol aan heb. Vooral 1 jongetje is zo ontzettend brutaal, heb het eerste gesprek met zijn ouders er al opzitten.
mamatien ik denk een jongen, heb dat gevoel heel sterk. Daarom hoop ik nu ook op een jongen, lijkt me zo raar als je gevoel anders is. Maar als het een meid is is het ook goed hoor, leuk voor Emma. juffie haha je man is gewend aan pijn, misschien kan hij de bevalling doen lavendel echt jammer dat ze het niet mooi opgeknapt hebben, dan kan je het nog beter zelf doen... Heb je trouwens geen internet op je mobiel?
Ha meiden, Hier gaat alles goed. Heb nu alleen behoorlijk last van eipijn. Ik wist niet dat het bestond, maar het is echt ontzettend irritant, het lijkt wel alsof het elke maand erger wordt. Dat had ik vroeger (heel lang geleden...) nooit. He bah, wat een naar verhaal Juffie. Gelukkig kan je man er blijkbaar redelijk tegen, ik moet er niet aan denken... Lavendel, wat jammer van het kamertje. Maar ja, zo leer je elke keer wat. En uiteindelijk vind je vast een superkamer! Debby, wat spannend dinsdag! Ik ben benieuwd of je gevoel klopt.
@ Mamatien, man werkt eigenlijk gewoon overdag maar moet 's avonds nog wel eens wat doen. En heel luxe, we hebben allebei een eigen pc. Maarja, die van hem doet het beter dan die van mij... @ Juffie, nu al gesprek met ouders? Tjonge, heb er ook al 2 gehad. Maar dat is meer omdat 1 ouder hun kind wil laten testen en ze wilde weten hoe ik er over dacht. En de andere ouder was van een zorgleerling (die kwam met de vraag of haar kind het wel ging redden...tja, moeilijk te zeggen he na 1,5 schoolweek!) Merk je nu ook dat je wat minder vd kids kan hebben of heb je daar geen last van? @ HAHA Deb, das een goeie, internet op mijn mobiel. Nee, en ook mijn mobiel heeft de laatste tijd kuren. Is niet meer zo snel als ie was...is nog een nokia van aantal jaren oud. Kan er mee bellen en smsen thats it. De buurman moet gewoon eens snel langskomen en zorgen dat die pc minder irritant doet, en dan moet ik het nog volhouden want ergens in okt krijg ik een laptop. @ Ummie, wat vervelend van die eipijn. Als het echt elke keer erger wordt misschien eens navragen? @ All, goeiemorgen trouwens allemaal. Ik ben er erg vroeg uit, en dat op mijn vrije dag! Maar hier is een blauwe lucht en de zon schijnt wat, dus het is geen trieste dag. Vandaag lekker bijkomen, schoonmaken, boodschappen doen...verder weinig bijzonders. En jullie? Fijne dag in ieder geval!
ok nog een foto met kleren die hadden jullie nog tegoed...ook weer niet een hele heldere, maargoed tis een foto
Hoi Tante29.. eh.. volgens mij hebben we niet echt een definitie? Op zich is alles tussen 21 en 35 dagen normaal volgens mij, dan heb je nog een schemergebied tot 42 dagen, maar daarboven is het zeker lang! Alle zwangere dames hebben hun cycli weggehaald, maar dat waren rijtjes met cycli van in de 40, 50 en soms 60 dagen.. Hoe lang is jouw cyclus?
tante mijn gemiddelde cyclus was normaal rond de 42 dagen. Langste was 79 dagen. Ik kom even langs zwaaien, ga naar een borrel van vrienden dus jullie zien me morgen weer!
Lavendel: mooi buikje zeg! Tante: Ik zelf vind zelf boven de 40 dagen wel een lange cyclus. Die van mij zijn op 2 x een cyclus van 34 dagen altijd boven de 40 dagen.