Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 2!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Truus21, Jul 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Nog altijd even bijdehand :p

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    En ik heb nog wel de hele middag achter de computer gezeten! Maar goed, ik heb hard gewerkt ipv de hele tijd op zp gezeten (schouderklopje voor mezelf)..

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha. Was eigenlijk helemaal niet zo bedoelt :p Ik had namelijk ook altijd veel geduld tot dat ik een paar dagen na ei zat, dan was het geduld meestal in een keer op en wou ik weten waar ik aan toen was ;)

Goed bezig jij! Nog steeds bezig met die dinges voor je promotie?

4. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hoi allemaal!!!

hier is mijn temp ineens extreem stabiel :-s ;-s

Ben er weer vantussen! Ben voor paar daagjes op vakantie, dus waarsch niet hier te vinden! Dinsdagavond ben ik weer terug!

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Je temp ziet er mooi uit hoor Mamatien! Veel plezier op vakantie!

6. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ Ummie fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat (althans dat begrijp ik uit je verhaal)

@ Truus fijn dagen bij de familie gehad dus... ja altijd even lekker om er tussen uit te zijn. En al weer bijna een echo.. super!

Hier ongesteld geworden! Ik denk eigenlijk dat mijn ei op dag 22 is geweest (had ik namelijk vorig maand ook, een dip en daarna 3dagen stabiel en daarna pas temp omhoog).. ff heeft mijn ei op een andere dag (dag 25) gezet, maar ik word nooit zo vroeg na mijn ei ongi, altijd na 13/14dagen!!! Ik denk dat de ff mijn ei verkeerd heeft gerekend.. wat denken jullie?? Oh en een cyclus van 35dagen vind ik eigenlijk wel netjes...

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Jep, nou ja, eigenlijk is die dinges voor mijn promotie al wel goedgekeurd, maar zou mooi zijn als het ook voor de rest van de wereld wordt goedgekeurd..

@Lientjelove, tja, ik weet het niet, Truus heeft dat ook een paar keer gehad en een ovu-test geeft dan uitsluitsel. Maar 35 dagen is wel netjes, proficiat!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    goedemorgen,

lientjelove: 35 dagen is wel netjes ja!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    jessie: ei wel duidelijk geweest bij jou. succes op eht wachtbankje.

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen!

@Lientje, vind het eigenlijk logischer dat je ei wel op CD25 is geweest, maar het zou natuurlijk kunnen, CD22. Netjes een cyclus van 35 dagen. Hoop voor je dat het zo een beetje in die trant door blijft zetten.

@Jessie, oh oke nou fijn dat die al goed gekeurd is. Maar hoezo moet ie dan nog goed gekeurd worden door de rest van de wereld? Sorry, maar snap er niet zo veel van :)

@Juffie, joehoe, we zijn 10 weken vandaag! :D Wanneer moet jij weer naar de VK toe?

Hoe is het met de rest? Nog plannen voor vandaag? Wij niet echt, gaan geloof ik vanavond alleen even koffie drinken bij mijn schoonzusje en zwager. Voor de rest rustig aan.

11. ummie

ummie Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamatien, fijne vakantie! Enne, ik ben benieuwd naar je temp en evt testuitslag als je terug komt :).

Lientjelove, ja het gaat inderdaad wel redelijk. Loslaten valt mij tot nu toe nog wel mee. Ik zal wel blij zijn als de kijkoperatie is geweest, daarna vakantie en dan kijken hoe wij verder gaan. Ik moet eerlijk zeggen, het geeft wel even rust. Dat verplicht klussen enzo is ook niet alles. Nu wordt het weer wat normaler, spontaner. Dat is ook fijn. En fijn dat jouw cyclus er ook goed uitziet. 35 dagen lijkt mij prima.

12. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ Ummie... gelukkig dat je het wat meer los kan laten, dat is wel zo fijn... En zo'n operatie daar zou ik ook niet naar uitkijken, eerder tegen opzien. Nou sterkte ermee, wanneer word je geopereerd??

Ik ben ook blij met mijn cyclus.. na die van 97dagen, zijn 30 en 35 wel weer netjes.. En hopelijk blijft het zo, maar ja je weet nooit.
    Ik merk trouwens wel dat ik de periode net voor en tijdens menstruatie ik wel wat gevoelig ben voor het feit: dat we niet meer voor een kleintje gaan. Terwijl ik er de rest van de maand niet zo mee bezig ben (ik ben rond die tijd gewoon vaak chagerijnig en gevoelig voor alles.. beetje jammer.. hihi).
    En het tempen blijf ideaal ik weet nu ongeveer wanneer mijn menstruatie komt en met een onregelmatige cyclus weet ik een beetje waar ik aan toe ben...

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Haha, ik vond het ook al niet zo duidelijk uitgelegd van mezelf, maar wilde jullie er niet mee vermoeien. Dus je hebt er zelf om gevraagd.. :p
    Mijn proefschrift (dinges voor promotie) is een verzameling van 4 hoofdstukken met experimenten erin en een inleiding en discussie. Dat proefschrift is nu goedgekeurd.
    Die 4 hoofdstukken met experimenten kan je ook als artikel in een wetenschappelijk tijdschrift laten publiceren. Dan stuur je het op en kunnen ze het afwijzen, accepteren, of afwijzen maar met vragen die je moet beantwoorden en dingen die je moet wijzigen en dan mag je het nog eens proberen. Twee van mijn experimentele hoofdstukken zijn zo al geaccepteerd voor publicatie en de andere 2 zijn aangeboden voor publicatie. En nu heb ik dus bij eentje te horen gekregen dat ik dingen moet wijzigen enzo. Op zich mooi want de eerste paar keren was het direct afgewezen, maar het kost wel weer veel tijd.

Hier vanochtend een kerkdienst voor mijn oma gehad (gisteren haar geboortedag), koffie bij opa, gekroeld met neefje en nichtje en daarna bbq van de buurt.. ben ik nu net van terug. Zo meteen de badkamer maar eens schoonmaken want dat was ik eigenlijk gisteren van plan..

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jeetje wat ingewikkeld allemaal, maar het word ietsje duidelijker nu :p

Maar dat is mooi dus dat er twee hoofdstukken zijn goedgekeurd. Is het erg als die andere twee niet goedgekeurd worden, of maakt dat voor je promotie niet veel uit? Vergeef mij hoor, als ik domme vragen stel maar ben niet zo thuis in dit soort dingen. Wel erg gaaf dat je dus in een tijdschrift komt met je artikelen! Mag ik ook nog weten waar het over gaat, of word dat te prive?

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik kan het mij voorstellen meid. Het is niet niks in de situatie waar jij nu in zit, jij wel een kinderwens en vriend niet..

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    Truus: ik mag donderdag weer naar de vk. jij de 26e alweer zie ik. Fijn ookal weer zo snel een afspraak.

17. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja is morgen, lekker beebje kijken :D

Dus jij Donderdag alweer, krijg je ook weer een echo?

18. ummie

ummie Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook hoor! Dat ik een paar dagen voor mijn menstruatie echt zo ontzettend niet vrolijk ben. Dan denk ik, kom maar op met die menstruatie, ik weet wel dat ik niet zwanger ben! Echt niet leuk.
    Voor jou is het natuurlijk wel heel anders. Wij hopen nog steeds dat wij ooit nog een kindje krijgen, al duurt het nu wel wat langer. En wij hebben ook al een kindje samen, dat scheelt ook superveel.

19. ummie

ummie Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, de operatie is 13 augustus...

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Maakt niet uit hoor.. vragen staat vrij en domme vragen bestaan niet!
    Het maakt voor de promotie niet uit of die 2 hoofdstukken nog gepubliceerd worden, maar het is natuurlijk wel leuker. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nu ook nog wel m'n best doe, maar dat als de promotie straks geweest is, ik het allemaal wel prima vind.. (en manlief vindt dat ik dat nu eigenlijk al moet vinden maar ja.. te streberig ;)). Ik wil toch niet verder in de wetenschap dus het maakt niet zo heel veel uit hoeveel artikelen ik gepubliceerd heb..
    Twee van de artikelen gaan over schizofrenie en genetica (eentje geaccepteerd, de andere hopelijk onderweg) en twee artikelen gaan over een ratten-model voor schizofrenie.

Ik neem aan dat je me nu niet ineens herkent :p

Share This Page