Heel veel plezier morgen! Hoe is het nu trouwens met je zwangerschapskwaaltjes? En bij de andere dames?
Haha nee hoor. Ik ga niet met zulke intelligente mensen om Maar klinkt wel erg interessant. Fijn dat het voor je promotie niet uit maakt of het wel of niet gepubliceerd word, maar als je er zo lang aan gewerkt hebt is het natuurlijk wel super gaaf als het gewoon gepubliceerd gaat worden!
Thanks! Met de kwaaltjes gaat het opzich goed. Af en toe kan ik luchtjes van eten niet zo goed verdragen en word ik wat misselijk maar valt over het algemeen wel mee. Verder begin ik mijn banden(?) goed te vernemen, vooral met opstaan/lopen en inspanning dus dat ga ik morgen even overleggen met de VK. Een paar jaar geleden is namelijk ontdekt dat ik speling heb tussen de gewrichten van mijn bekken, dus ben eigenlijk wel heel erg bang voor bekkeninstabiliteit.
Goed dat je het morgen dan meteen aankaart. Hopelijk kan je met gerichte oefeningen een hoop leed voorkomen! @all, welterusten!
Whoei! Alles was weer goed met de kleine frummel. We zagen nu zelf het hartje kloppen ipv alleen de vk, zo gaaf. Hij gooide zelfs steeds zijn beentjes in de lucht, echt zo leuk. Ik ben helemaal verliefd, zucht..
@Truus, fijn dat alles goed was meid en dat jullie het hartje hebben zien kloppen. Begrijpelijk dat je verliefd ben, geniet ervan! @All, hoe gaat het met jullie dames?
@truus, gefeliciteer meid! Dat zou een heerlijk gevoel zijn! @hier, morgen naar de gyn toe, voor het laatst.. hopelijk heb ik de uitslagen van het chromonsonenonderzoek maar waarschijnlijk niet! Ik ga wel heel veel vragen aan haar! Ries gaat mee maar ik wil hem niet mee naar binnen hebben. Wel kan ik hem natuurlijk naar binnen laten roepen om zn zaakje te laten bekijken.... wat vinden jullie meiden? Ik wil dit liever zelf doen. heb ik tot nu toe al die tijd al gedaan.. t valt me zo nu en dan nog wel zwaar! Gister was mijn NOD en nogsteeds niet ongi, dus ik heb geen eisprong gehad denk ik... heb ook niet meer getempt, merkte dat ik er teveel mee bezig was..
Wendy waarom wil je hem er niet bij hebben? Het gaat hem toch evenveel aan als jou en het gaat ook over zijn sperma toch? Dan moet de gyn het jou eerst uitleggen en dan moet jij het weer aan hem uitleggen. Lijkt me heel erg onhandig. Hoe gaat het met jullie donorzoektocht?
@debby, tja ik ben zelf al niet zo een held met dit soort onderzoeken.. het liefst heb ik hem helemaal niet mee... Zoektoch naar een donor is nog niet begonnen, na morgen weten we 100% zeker of we dit zelf gaan zoeken. Waarschijnlijk wel! We gaan na morgen gewoon ergens een oproepje plaatsen of zelf donoren gaan aanschrijven... ik heb trouwens erg veel gehad qqn de site KIDDROOM.NL
Poeh jeetje Wendy wat heftig allemaal voor jullie.. Je moet in ieder geval doen waar jij (jullie) je zelf goed bij voelt. Als je hem niet mee naar binnen wilt hebben, moet je het niet doen. Ik kan het mij niet zo goed voorstellen, het lijkt mij juist fijn om je man er dan bij te hebben. Wat voor onderzoeken zou je morgen nog krijgen dan?
@truus ik krijg alleen een inwendige echo op eigen verzoek.... ik wil zien dat alles er goed uitziet voordat ik van de hormonen af ga. Ik vind het wel een eng idee dat ik misschien wel 1,5 jaar niet meer ongesteld ga worden vanaf nu ( vroeger zou ik gezegd hebben: HEERLIJJK... )
Okee, niks 'engs' dus eigenlijk. Tja, als je hem er niet bij wilt hebben en je hebt het de andere keren ook niet gedaan dan moet je dat gewoon niet doen. Je moet je eigen gevoel volgen. Kijk dat wij er anders over denken en wel onze man mee naar binnen nemen wil niet zeggen dat jij dat hoeft te doen. Doe waar je je prettig bij voelt. Tja, en misschien een hele poos nu niet ongi worden dat lijkt mij inderdaad ook niks. Maar ik neem aan dat als jullie gaan starten met KID dat jou eisprong dan wel weer opgewekt gaat worden? Trouwens, wat ik mij afvraag. Er bestaat toch TESE? Zeg ik dat goed? Is dat geen optie voor jullie?
Fijn zeg! Zijn er nog mensen tegen wie jullie het nu gaan vertellen of had je het iedereen al verteld?
Tja, wat de andere meiden ook al zeggen, onze mening telt niet, je moet doen waar jij je prettig bij voelt. Wel zou ik denk ik je man erbij laten bij de vragen enzo.. twee onthouden meer dan één, en als je zoveel vragen hebt.. zou ik dat wel prettig vinden. En dan kan je 'm nog wegsturen als ze aan het inwendig onderzoek beginnen. In elk geval veel sterkte en succes voor morgen!
Inprincipe weten alle belangrijke mensen het in onze omgeving. Dus het gaat nu nog om de kennissen enzo. Maar ach, die ga ik het echt niet allemaal persoonlijk vertellen, ik zet wel wat op hyves neer ofzo of vertel het als ik hun toevallig zie. Je temp ziet er goed uit! Ik had ook zo'n leuk stijgend trapje erin. Ga heel hard voor je duimen!