Mwah, vanochtend temp weer 36.7.. had gehoopt dat ie in elk geval 36.8 zou blijven, of zou door stijgen. Als temp hoog blijft wellicht zaterdag een testje..
Nou, hoop dat de rest het ook kan vinden! Lavendel, hier gaat alles goed hoor, alleen gisteren afkickverschijnselen omdat ZP er heel de dag uitlag Hoe gaat het bij jou, en hoe is het met je vermoeidheid? Jessie, mooie temp weer!
Jeeh! Welkom terug allemaal! Wat een chaos zeg.. ik ben allemaal mensen kwijt, schreef mee in een topic wat pas net was aangemaakt op 4 september, dus een deel van de mensen had nog niets gepost in dat topic voor de laatste back-up.. vind die maar eens terug!? Temp is erg stabiel, wanneer morgenvroeg 36.7 of hoger ga ik denk ik een testje wagen..
Hi meiden... hoe is het hier?? Ik zie dat de heleboel eruit is geweest en wat maken sommige meiden daar weer een drama van.. Ik zat even te lezen in dat ene topic wat speciaal geopend is om je frustratie te uiten... pfff... dat antonie kamerling dood is vond ik erger nieuws om te horen. Hebben jullie trouwens ook de laatste tijd problemen met de FF. Ik namelijk wel.. soms moet ik wel 5x inloggen voor hij het doet. En verder als ik iets invul bijv. mijn temp ofzo dan staat hij dat helemaal niet op. Ligt dit aan mij of niet?? Ik weet niet meer zo goed wat er de laatste is besproken en tja dat kunnen we ook niet meer nakijken... dus sorry als ik ben vergeten ergens op de reageren. Wat een lekker weertje trouwens. Fijne avond meiden en tot horens...
Ja ik snap ook niet dat iedereen zo moet zeuren over dat zp eruit ligt. Ik vind het ook vervelend, het is voor mij ook echt tijdverdrijf, aangezien ik thuis zit vanwege mijn bekken maar goed, het is niet het einde van de wereld.. Lientje, vervelend dat van FF. Heb ik nooit last van gehad en nu nog steeds niet als ik inlog. Maar goed, dat is niet dagelijks natuurlijk.
He dames, niet getest, temp was 36.6.. hoeft niets te betekenen maar samen met bruin-verlies is sprankje hoop dat aanwezig was wel echt verdwenen Over frustraties over dat zp eruit heeft gelegen.. dat het een hele dag eruit gelegen heeft dat is niet zo erg (vandaag trouwens weer), maar dat er een maand tekst weg is, vind ik wel jammer. Natuurlijk het is niet het einde van de wereld, maar toch, het waren van mij zo'n 500 berichten (OEPS)! En wat te denken van mensen die ineens hun zwanger-banner weer te zien kregen na een miskraam in september. Mensen met persoonlijke topics over de MMM, miskramen, vroeggeboorte enzovoort.. ik snap best dat die het erg vervelend vinden.
Jessie, oei dat is balen.. Duim voor je, dat je bruinverlies weg gaat en je temp weer stijgt! Enne, dat vind ik inderdaad ook jammer, dat er een maand tekst weg is en voor de meiden waarbij het mis is gegaan inderdaad.
meiden wil jullie ff laten weten dat ik het weekend niet thuis ben, ouders zijn op familiebezoek int buitenland en wij zijn aant oppassen op mijn broertjes. Dus zal weinig tot niet hier komen kletsen, morgenavond hopen we terug te gaan naar ons eigen huisje. Kom net terug van de bios, de mannen zitten voor de tv (hebben ze net tv gekeken zitten ze erweer achter) Voor de verandering heb ik weer eens koppijn en sluit mij ff af van de wereld dacht laa tik ff snel op internet gaan. @ Jessie, balen meid, maar duim toch voor je dat er nog een posit verandering komt! @ All, hoop dat het goed gaat en dat julllie ook lekker genieten van het mooie weer. Heerlijk die zon! Hoop dat ie morgen ook wer komt gaan we eens ff lekker wandelen. Verder gister begonnen met schilderen commode en ledikantje, ziet er al mooi uit. Nog een keer en dan istie klaar en geven we het een plekkie, dan maar eens verder kijken wat we met de kamer doen. Ben nu ff aant googlen, denk dat we volgende week de bugaboo cameleon gaan aanschaffen, ben alleen nog niet uit over de kleur. Iemand voorkeur? Moet wel neutraal zijn, maar er zijn tig kleuren8) Maandag auto wegbrengen voor apk, meiden duim voor ons dat de auto er met zo min mogelijk kosten doorkomt, want nog ff paar maanden erder sparen voor nieuwe auto zal wel fijn zijn .Alleen gevoel zegt dat auto van ons nu wel eens kan opgeven, er kraakt en piept ineens te veel aan ons bakkie.
@ Jessie.. balen meid, misschien is er nog hoop!! En zeker oeps 500 berichten.. hihi ! Ik zat net te kijken en ik heb er misschien zo'n 40 de afgelopen maand gemaakt... valt dus best mee!! Ach het is misschien best vervelend als je met moeite een heel persoonlijk verhaal hebt neer geschreven en het opeens allemaal weg is, maar ik zie er persoonlijk niet zoveel problemen in. Ik vind het zelf eigenlijk beter, als ze ouden berichten af en toe zouden wissen (na een jaartje ofzo)... verleden is verleden. Ik vond het wel gek, dat opeens mijn banner weer veranderd was.. En ach ze hebben zich verontschuldigd en kunnen er ook weinig meer aan doen. @ Lavendel veel plezier het weekend!!! @ Truus nog steeds zoveel last van je bekken dus, balen zeg?? Nou meiden ik ga mijn bedje opzoeken, ik heb me toch een hoofdpijn al de hele week....