Nou gelukkig maar, zou ook wat zijn als je heel je kraamperiode op het logeerbed door zou moeten brengen.
Truus voor de paxkast dachten we aan deze IKEA | Slaapkamermeubels | Garderobekastsystemen | PAX | Garderobekast met 2 deuren Zitten nog te twijfelen over 2 of 3 deurs. Maar in ieder geval een witte kast hoogglans. Verder dan nog handgrepen uitzoeken. Zelf zou ik het wel leuk vinden om nog een hanggedeelte te hebben in de kast, maar kan het niet terugvinden op de site of dat bij deze kast kan. juffie bedankt voor de knuf. voel me iets beter dan daarstraks. Maar heb gewoon ff mijn dag niet. Begon gister al met de zw.cursus (kon het niet vinden) dus kwam jankend thuis, en vannacht gewoon weer slecht geslapen door die benen en misselijkheid/maagzuur...ben gewoon beetje moe, denk dat het daardoor komt. En voel de kleine niet zo duidelijk dus ga ik daar weer over piekeren. probeer ik wat in huis te doen en alles gaat mis... Truus jij ook bedankt voor de knuf. ben trouwens net nog naar het dorp geweest, heb rennies gehaald. zo meteen komt manlief thuis, hoop dat ie een beetje lief is en dan vanavond bankhangen. morgen heb ik met een vriendin afgesproken, maar heel erg, ik heb geen zin. hopelijk morgen wel
@ Truus, doe een beetje rustig aan hé?? En vervelend dat je last hebt van maagzuur.. je hoort dat inderdaad vaak bij zwangere meiden. Hopelijk helpen die rennies.. Ik moet zeggen dat ik het altijd goed vind werken, heb daar ook wel eens last van.. @ Juffie lekker aan het genieten van je vakantie? En al wat minder moe?? @ Lavendel... balen van je dip-dag. Dat zal wel door de hormonen komen. Ik heb dat ook wel eens ondanks dat ik niet zwanger ben!! Dikke knuf en hopelijk voel je je snel weer beter.. Ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat van jullie kamertjes... Waarschijnlijk is mijn eitje toch ook eindelijk gesprongen!! Fijne avond meiden..
Lavendel, ah leuke kast! Wit en hoogglans is naar mijn mening altijd goed Denk dat je wel een hanggedeelte kunt maken hoor in de kast, alleen maar leg lijkt mij ook niet handig.. Maar hoe is het nu gisteren met je zwangerschapscursus afgelopen? Ben je terug naar huis gegaan toen je het niet kon vinden of heb je het uiteindelijk toch gevonden? Lientje, vanaf nu ga ik rustig aan doen! De inbouwkast is nu helemaal geverfd dus dat is klaar. Zaterdag komt waarschijnlijk heel het kamertje af dus dan is het alleen nog maar werken met accesoires enzo dus dat is niet zo zwaar Rennies werken bij mij ook goed hoor, wat een uitvinding. Heb buiten de zwangerschap ook wel last ervan dus heb standaard Rennies bij mij, waar ik ook ga. De meeste mensen noemen mij ook wel een wandelende apotheek, heb altijd vanalles op zak Paracetamol, Iboprufen, Rennies, Trachitol nou ja en zo kan ik nog wel even door gaan. Vind het vreselijk als ik ergens last van heb en ik heb niks bij mij. Fijn trouwens dat je eitje eindelijk is gesprongen! Hij is wel laat dan deze maand, maar het is te overzien zo.
Blegh.. Hier al een uur wakker met misselijkheid, snotneus en schoppende beeb in buik. Wat een tijdstip zeg, het is maanden geleden dat ik zo vroeg opgestaan ben. Normaal kom ik er niet uit voor een uurtje of 9-10. Nou hopen dat ik zo nog wat kan slapen maar ben nu best wel heel erg klaar wakker, dus ben er bang voor dat het niet gaat lukken..
goedemorgen! Truus: welkom in het leven met beebje. Hihi als je een kindje krijgt zoals Nathan vind je het straks uitslapen als het half 8 is Hier was het vanmorgen ook weer op tijd dus. Zie nu al op tegen aankomend weekend. Nathan snapt wintertijd natuurlijk nog niet dus hoop niet dat het dan half 6 is. fijne dag allemaal!
oei truus misschien al vast gaan wennen? Straks moet de beeb om de 3 uur eten... ook 's nachts Emma is nog vrij makkelijk nu, die is tussen 7 en 8 wakker. Maar goed je went eraan...
Pff hou maar op, vreselijke gedachte dat ik dan voortaan zo vroeg mijn bed uit moet. Gelukkig heb ik een man Nee grapje, al heeft hij minder moeite met dat soort dingen dan ik. En inderdaad is een kwestie van wennen. Toen ik nog werkte moest ik ook iedere dag om half 7 opstaan, dus dat lukt ook wel! Gewoon samenloop van omstandigheden, verkouden, misselijk en beeb die een feestje heeft. Vind het wel apart dat ik dus echt gewoon klaar wakker was. Ben tegen half 9 nog even weggedommeld, maar werd steeds om het kwartier/half uur weer wakker dus schiet ook niet echt op.
moet dat je nu echt nog weten, daar is allemaal mijn dip mee begonnen 8) ik was in het gebouw vd zwangerschapscursus, ik zag/hoorde/rook helemaal niemand. Sta je daar...in een gebouw op een plek waar je helemaal onbekend bent, nergens duidelijk aangegeven waar je naar toe moet (en ik ben echt zo'n scheiterd het liefst was ik toen al weggelopen Maargoed, ben wat heen en weer gelopen, om de hoekjes gekeken, deuren die openstonden keek ik ff naar binnen. Maar niets te zien...toen begon ik te twijfelen, of ik wel goed zat. Dus weer naar buiten (in de stromende regen!!), nummer was toch echt wel goed. Om het gebouw heen gelopen, of er misschien nog een ingang was, maar nee...toen weer naar binnen, zag nog niets en toen had ik het helemaal gehad. Ben in de auto gestapt en weggescheurd (ging ook nog de auto niet goed in z'n achteruit dus kabaal dat dat wrak maakte, vergat ik mijn lichten aan te doen, raakte ik bijna een boom) Uiteindelijk veilig thuisgekomen, en het eerste wat manlief zegt: huh wat doe jij nou hier? Dus ik zei: ik kon het niet vinden. Hij: dan ga je toch zoeken: Ik (overstuur) heb ik gedaan en bla bla bla. En terwijl ik stond te janken stonden ook nog ineens vrienden ineens in de huiskamer...te genieten vh spektakel
Oh sorry Lavendel, haha maar ik moet echt zo hard lachen het is maar goed dat er hier niemand thuis is En nee ik lach je niet uit, het is meer een soort van herkenning. Dit zou een typische Truus actie zijn 8) Maar even serieus, wel vreemd dat je in het juiste gebouw stond maar dat er geen teken van leven te vinden was..
@ All, tgaat iets beter weer. Heb vannacht eindelijk weer geslapen (mocht ook wel sinds 1,5 week) Geen last van maagzuur of mijn idiote benen. Vanmorgen met een zwangere vriendin afgesproken en we hebben lekker bijgekletst, nu weer lekker thuis. Manlief heeft besloten dat we niet naar de ikea gaan, dus rest van vandaag en morgen gewoon thuis. @ Truus,ja die kast is wel ok he? We gaan nu ws over 2 weken naar de ikea, moet ik dan maar eens bekijken of er een hanggedeelte in kan. Alleen nu kom ik erachter dat je ook nog kunt kiezen tussen 2 diepten, 37 en 60 cm ofzo. Tja, wat is wijsheid... En gaat het lukken morgen het kamertje af te hebben? Leuk hoor! Ben erg benieuwd. Lig jij trouwens elke dag tot zo laat in je nest?! Hoe is het nu? @ Lientje, fijn dat je ei is gesprongen. @ Juffie, wintertijd! Goed dat ik dat lees, was ik alweer vergeten! Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Lavendel: oh dit had mij ook echt kunnen gebeuren. Bah zou ook echt in huilen zijn uitgebarsten hoor. Fijn dat je vannacht wel weer goed geslapen hebt!
Lavendel, fijn dat het weer wat beter gaat en dat je goed geslapen hebt! En tja die diepten van die kast weet ik ook niet hoor, denk dat je dat even moet zien en dat je dan wel weet welke je wilt. Ik lig inderdaad elke dag tot een uur of 10 zeker in bed. Weet niet hoe het komt maar heb het gewoon nodig, want ga rond 11 uur s' avonds ook al op bed. Dus dat is niet erg laat ofzo, dat deed ik ook toen ik nog op tijd op moest staan.
hahaha Lavendel wat een vehaal!! Zou ook echt iets voor mij zijn! Heb je nog gebeld achteraf om te vragen hoe dit misverstand nou kan? Want is natuurlijk wel vreemd verhaal... @ Truus: Jeetje tot 10u! dat kan ik in het weekend niet eens! Maar tis maar net wat je gewend ben.. Als jij nu komende 2 weken om 7u opstaat, heb je het uitslapen tot 10u ook niet meer nodig.. Jij heb natuurlijk geen dagbesteding dus ook gewoon lekker de tijd om zo veel uit te slapen Nou ik moet nog 1,5 week tot NOD.. Heel raar, maar lijkt alsof ik het deze ronde minder goed los kan laten dan de andere keer...
Toch geen gesprongen eitje... temp weer omlaag!! Het word toch denk ik wel weer een gekke maand!! Wel een beetje balen, want het ging zo goed... We hebben ook een weekendje kunnen plannen om lekker weg te gaan, alleen nu hopen dat ik niet ongi ben dan!! @ lavendel wat een verhaal, ik moest er ook eigenlijk wel om lachen. Ik vind dat ook nooit zo prettig als je ergens heen moet waar je voor het eerst ben en je kunt het niet vinden... maar meestal durf ik wel te vragen aan iemand waar het kan zijn. @ Truus lekker hoor zo lang uitslapen (ik hou daar ook wel van), balen dat je nu elke keer zo vroeg wakker bent. Volgens mij hoort dat er ook bij kan je vast wennen voor straks.
lavendel wat een verhaal... zou ook iets voor mij zijn, was je er wel op de goede dag? En was er niemand aan wie je het kon vragen? mamatien weer een gesprongen eitje en weer op het wachtbankje... succes! ik lees nog wel mee hoor dames, heb alleen niet altijd wat te melden
o ja truus ik zou ook zo lang slapen als het kon. Helaas is het hier altijd werken of een dochter die er uit wil. Heb ik mazzel (heel zelden) dan slaapt ze tot 9 uur maar meestal tot half 8... Meestal op dinsdag mag ik van mijn man uitslapen maar 9 van de 10 keer komt er dan toch weer wat tussen of kan ik niet meer slapen van de geluiden beneden
Is inderdaad maar wat je gewend bent, als ik gewoon zou werken zou ik ook een heel ander ritme hebben. Maar dan nog hou ik van uitslapen hoor, kan dan in de weekenden gerust tot een uur of 11 slapen. Maar ik vind het wel fijn dat ik tot 10 uur ongeveer slaap, anders duren mijn dagen ook maar lang.. Lientje, fijn dat jullie een weekendje weg hebben kunnen plannen! Balen zeg dat je eitje toch niet gesprongen is.. Debby, dat zou ik ook hebben, dat ik wakker word van de geluiden beneden.. Dan kan je nog niet echt uitslapen, maar wel lekker blijven liggen dat vind ik meestal ook wel fijn.
@ Truus, bedoelde ook niet dat jij moest zeggen welke diepte we moesten doen. Maar twas meer bedoeld van, weer ergens over nadenken en uitzoeken. Als je een kast gaat kopen moet je nog nadenken ook, welke kleur/handvatten/lengte/breedte/diepte/hoogte...doe mij maar gewoon een kast. Maar fijn dat je zo lang kan liggen.Dat kan ik al jaren niet meer. Maar geniet er maar van zolang het nog kan!! @ Juffie, fijn om te weten dat jij ook zo gereageerd zou hebben. Voel ik mij iig geen raar persoon. Geniet je nog van je vakantie? Doe je nog wat leuks? @ Mamatien, vrouwtje vd cursus belde mij gister op om te checken, heb haar verteld wat er was gebeurd ze vond het heel vervelend. En de volgende keer hoop ik er bij te zijn. Ze zou in ieder geval een papier ophangen dat het voor iedereen duidelijk is. @ Lientje, vreemd zeg, en tis niet te hopen dat je weer zo'n rare maand krijgt. Wel lekker dat je weekendje hebt kunnen plannen. Wanneer? Goh, dus jij zit mij gewoon uit te lachen....hoe wou je aan iemand vragen als er niemand is?! anders had ik dat ook wel gedaan...maarja, kan er zelf nu ook om lachen hoor 8) @ Deb, heerlijk nog zo iemand die net zo als ik zou reageren. Ik was er zeker op de goede dag. Ben gister gebeld, zie hierboven. En nee, ik zag dus niemand rondlopen anders had ik het wel gevraagd. Er waren zo veel dichte deuren, en de deuren die openstonden daar heb ik wel ff gegluurd, maar niemand gezien.
@ Lavendel.. je had gewoon op wat deurtjes moeten kloppen en roepen: joehoe, hallo.. is daar iemand?? Whaha... geintje. Nee, dan houd het op. Wel vreemd trouwens. Over 3weekjes gaan we een weekendje weg, dus als mijn ei deze week nog springt geeft het niet, maar die week daarna word wel lastig.. omdat dan mijn ongi in ons weekendje kan vallen. Ik heb wel zere borsten en een beetje misselijk, dus misschien is mijn eitje toch op het punt om bijna te springen!! Ik vind het wel raar want had gisteren een temp van 36.6 en dat is echt hoog voor mij, altijd na mijn eisprong.. Hoger dan 36.5 is hij daarvoor nooit!!