Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Truus: kan ook geen houding vinden die lekker ligt.. Hier last van mijn heupen/ bekken.. Verder standaard een renniesnoepje als ik ga slapen:D

pff het is zulk mooi weer, ben alleen thuis maar heb gewoon geen puf om iets te gaan doen.. Zo toch maar eens wat huishouden denk ik...

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

Meiden,
    Jullie hebben dus geen gebruik gemaakt van mijn aanbod: 'bevallen op mamatien haar verjaardag' :p Flauw hoor :p

@ Truus: jammer dat je bloeddruk hoog is! Wel fijn dat ze het in de gaten houden...
    @ Juffie: volgnde week inwendig onderzoek, nou hoop dat die kleine er dan al is! :)
    @ Mirtjuh: Ziek, he bah :( beterschap!

@ Jessie: heb je temp niet gezien, maar lees dat ie nog hoog is :D Hoe is het met je? Wou je nou ongi/NOD afwachten of eerder gaan testen?

Hier gister heerlijk dagje sauna gehad en savonds was het erg gezellig! Ben weer lekker verwnd :)
    Ben nu alleen wel erg moe..

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Mirtjuh, beterschap meid en hopelijk heeft het geen invloed op je cyclus!

@Truus, goed dat je in de gaten gehouden wordt.

@Juffie, hier doen sinds kort ook mijn nieren pijn denk rugweeën die naar de buik trekken.

@Ummie en Jessie, hoe gaat het bij jullie?

@Mamatien, fijn dat je een lekker dagje hebt gehad gisteren en verwend bent. Rust ze maar uit vandaag.

@Hier, vanochtend naar het zh geweest voor controle en dagcurve. Bloeddruk/hartje waren goed, bloedprikken was vanochtend nog aan de hoge kant. Vanmiddag weer prikken en morgen bellen voor de uitslag.

4. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi meiden... nog geen nieuw babynieuws?? Hopelijk mag het voor jullie ook snel gaan opschieten...

@ Lavendel... ik denk dat lavendel lekker van haar kleintje meid aan het genieten is, hopelijk gaat alles goed!!

@ Truus.. vervelend dat je geen goede slaap houden meer kan vinden.

@ Juffie.. jij ook succes met de laatste loodjes.. Bloedverlies is volgens mij sinds een paar dagen over.. pff eindelijk, alleen had ik wel weer even een k#tbui. Zo balen als je niet lekker in je vel zit. Ik had ook mega zere borsten en pijnlijke onderrug.. echte ongi kwaaltjes. Maar is gelukkig ook weer een beetje gezakt.
    Gelukkig ziet het er vandaag lekker uit buiten, dus we gaan er een mooie dag van maken.

@ Mamatien nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren.

@ Mirtjuh beterschap

Fijne dag allemaal.... xxxx

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Mirtjuh, hier een berichtje van Debby op een andere topic waar we ook kletsen.

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Lientje, jij ook een fijne dag. En een dikke knuff omdat je je niet helemaal lekker voelt. Lekker weer is het zekers vandaag!

7. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamatien nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Jessie, je temp ziet er idd mooi uit. Zaterdag testen toch??

Debby, als je het leest, dikke knuf voor jou. Ik hoop dat jullie snel naar huis toe mogen!

Hier gaat het verder niet zo. Ik ben de hele week al supermoe, spierpijn (ik heb niets gedaan) en hoofdpijn. Ik ben echt kapot. Morgen ben ik lekker vrij, dus ik daar wil ik echt van gaan genieten (als die hoofdpijn tenminste eindelijk een keer weggaat). Sorry meiden, ik ben niet echt zo vrolijk...

Dikke knuffel voor iedereen. Ik denk wel aan jullie hoor!

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Ummie, knuff!

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hallo lieve meiden,
    ik heb net alles snel bijgelezen, ik heb nu niet de tijd om te reageren op jullie allemaal. hoop dit snel in te halen.

Maar Debby gefeliciteerd met jullie zoon Sam!

Hallo allemaal,
    Even een kort berichtje van mijn kant. Van het weekend hadden we geen internet en telefoon! Heel irritant en kon dus ook niet even snel een berichtje plaatsen. Ik heb nu even voor het eerst 10 minuten rust, en wil even laten weten hoe het gaat.
    Onze meid doet het erg goed, het is een lieve schat. Alleen het voeden wil nog niet. We zijn erg lang bezig, het kost veel tijd en energie. Om de 3 uur moet er gevoed worden, en we zijn minim 1,5 uur bezig. Ben je klaar met voeden, dan kun je alweer bijna. Best wel heavy.
    Verder moet ik nog bijkomen van de zeer snelle bevalling, ik weet nog niet alles. Vanavond ga ik met mijn man foto’s bekijken om zo dingen naar boven te halen voor de verwerking.
    In het weekend hebben bekenden van ons een doodgeboren kindje gekregen. zij was een paar dagen eerder uitgerekend dan ik. Erg heftig is dit.
    Ik heb veel dingen te verwerken. Maar vandaag kon ik voor het eerst een beetje genieten. Heb vanmiddag halfuurtje tijd gehad voor mijzelf, en heb alleen maar naar onze kleine meid gekeken en geknuffeld. Heerlijk was dat!
    In mijn hoofd tolt het nu ook, ik wil veel vertellen maar weet niet waar ik moet beginnen.
    Ik hoop morgen of overmorgen meer tijd te hebben om hier bij te lezen en naar jullie te reageren.
    Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.

10. mamatien

@ LAvendel, wat fijn wat van je te horen!!
    Allereerst super heftig zeg, voor die vrienden van jullie met doodgeboren kindje.. Wat een onwijs naar bericht :(:(

Hoe snel is je bevalling gegaan, dat je t allemala niet meer precies weet? Gaat het verder wel goed met je?

@ Truus: heb jij vandaag nou nog niets gepost???? Ben je aant bevallen :):):)

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Lavendel, nogmaals gefeliciteerd met jullie dochtertje Sara. Wat naar voor jullie vrienden, heftig joh! Meid neem je tijd en geniet van je meissie, laat alles op je afkomen.

@Truus, idd je hebt meldplicht he!

12. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lavendel, fijn om wat van je te horen. Neem je tijd voor alles, het gaat al zo snel allemaal. En wat heftig voor je vrienden, dat lijkt me zo ontzettend moeilijk. Sterkte en succes met alles. En vooral, geniet van je kleine meid!

13. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi meiden....

Dank je hvj!!

@ Lavendel.. fijn om wat van je te horen meid. Hopelijk kan je snel een ritme vinden en gaat je kleine beter drinken.. En kan je alles een plaatje geven.. Deze periode is heel druk, dus gun jezelf de tijd!

@ Truus.. hoe gaat het met je???

@ Ummie.. balen dat je je niet zo goed voelt.. knuffel!!

Nou ik moet er van door... spreek jullie morgen weer. Fijne avond!!

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden!

Ik zal ook even een update geven...
    Sam en ik zijn thuis! Vanaf vandaag hebben we kraamzorg dus het genieten kan beginnen hoop ik.

Verder nog geen bevallingen geweest zie ik... truus, juffie en hvj zet hem op meiden!

15. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Geniet ervan!!!!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ummie: knuf!

Debby: ook hier nog even: fijn dat jullie thuis zijn!!

Lavendel: pff heftig allemaal zeg. Geniet maar lekker van jullie meisje!

Nog even ego.
    Net bij de vk geweest. Bloeddruk was te hoog en moet morgen even voor controle naar het zkh. Kleine ligt wel helemaal ingedaald. Vk kon het hoofdje zelfs niet meer voelen alleen nog het nekje:$
    Als de klachten erger worden. Heb nu ook wat hoofdpijn enzo moet ik direct bellen. Gelukkig nog geen eiwit in mijn urine..

17. mamatien

@ Deb: YEAAHHHH jullie zijn thuis! Hoe is het nu en met Sam? Ga er heerliijk van genieten meid! Je hebt het verdiend!

@ Juffie: He dat is balen van je bloeddruk! Is er kans dat je morgen ingeleid gaat worden? Hoe voel je je verder??

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    voel me een beetje bleehh.;) (lekker vaag, maar gewoon niet zo fit)
    Inleiden lijkt me niet dat ze meteen gaan doen? Maar heb eigenlijk ook geen idee. Hoop dat de bloeddruk morgen gewoon weer goed is..

19. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Juffie, jij gaat het ook lekker spannend maken zo. Wel balen dat je bloeddruk niet goed is. Fijn dat ze alles zo goed in de gaten houden.
    Succes morgen!

Debby, fijn dat jullie weer thuis zijn! Hopelijk kan je nu gaan genieten! Hoe gaat het het Sam?

Hvj ... lief dat je even debby's bericht hier hebt gepost. Dank je wel! Ik duim voor een goed uitslag morgen! Hou je ons nog op de hoogte?

Ummie, dikke knuf voor jou, hopelijk voel je je gauw weer beter. Hoe is het met je temp? Ik elke dag kijken, maar niks hoor. Word tijd voor een update :p

Lavendel, fijn je weer te horen! Je klinkt in ieder geval opgewekter dan voor de bevalling. (of heb ik dat mis)
    Wat een naar bericht! Ik hoop wel dat je voldoende rust neemt hoor.

Mamatien, Truus heeft vanochtend nog gepost hier hoor ... maar ze laat ons wel lekker in spanning.
    Of ze is aan het klussen of aan het bevallen. :D

Truus meldplicht!!!!!!!!!!

Jessie, hoe is het met jou op het wachtbankje? Je temp gaat goed zo.

All, hier gaat het iets beter, heb alleen af en toe koortsaanvallen die komen en gaan, maar ik kan me in ieder geval redelijk staande houden en voor de kindjes zorgen, waarvan er nu inmiddels ook 1 ziek is.
    Zit wel een beetje in een dippie ... heb echt het gevoel alsof ik een eindeloze weg bewandel ben gewoon soms gewoon bang dat het het zwanger worden er niet meer in zit voor ons ...
    Dus alle positieve energie is welkom!!!!!

20. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Speciaal voor mirtjuh heb ik vandaag mijn temp ingevuld ;), ha, ha, nee, ik temp gewoon niet elke dag, ik wil er niet teveel mee bezig zijn. Dikke knuf ook voor jou, ik snap helemaal dat je in een dipje zit. Zou je nog de mmm in willen of ben je daar nog niet over uit?

Juffie, toch wel spannend hoor. Ik hoop dat je bloeddruk gewoon weer goed is vandaag. Maar wel fijn dat ze het goed onder controle houden. Succes vandaag.

Hier hebben wij vanochtend megalang uitgeslapen. Dochterlief kroop om half 8 bij mij in bed en werd pas om 9.30 uur weer wakker :$. Heb zelf nog wel hoofdpijn, maar ik hoop dat dat in de loop van de dag wegtrekt. Vanmiddag gaan wij even kijken bij de bso van mijn dochter. Ze belden gisteren of wij het leuk vonden om even te komen kijken, dus dat gaan wij doen. Dochterlief heeft er veel zin in!

Deel Deze Pagina