Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Debby, ben er ook blij mee. En wat fijn dat het zo goed gaat met jullie en het bv geven. Geniet ervan meid!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen,

Meld me even hoor:p. Hier zit de baby nog in mijn buik. Hvj en Truus hebben jullie ook dat als je 's ochtends wakker wordt zonder kramp/ weeen je een beetje teleurgesteld bent?:)

Jessie: zie nog steeds een mooie hoge temp voor je..

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemiddag!

Net weer bij vk geweest, bloeddruk was goed deze keer! Is echt lang geleden dat ie zo was dus is mooi nieuws. Wel gevraagd of dat de baby echt vast ligt in mijn bekken omdat ik daar zelf aan twijfelde omdat hij nog lekker met zijn kont tegen mijn ribben aan ligt te duwen, maar hij ligt toch echt vast. Meeste vrouwen merken echt dat de baby is ingedaald maar dat geluk heb ik dus niet.

Nu volgende week vrijdag weer terug als ik niet bevallen ben en dan word ik gestript! Mocht dat niks opleveren dan maandag terug en dan word ik doorgestuurd naar de gyn. Maar goed vind dat allemaal nogal op de zaken vooruit lopen, zeker aangezien ik gewoon vandaag ga bevallen :D:p

Ummie, wat fijn dat je dochter het zo leuk vond op de bso!

Debby, wat fijn dat het zo goed gaat!

Juffie, ja die teleurstelling heb ik ook. Ook als ik s' nachts wakker word hoop ik dat het van de weeen is maar helaas altijd omdat ik moet plassen of maagzuur heb ;)

Vanochtend trouwens wel wakker geworden met krampen. Daarna gedoucht en toen ging het nog niet over. Helaas is het nu wel weer afgezwakt..

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Truus: fijn weer goedgekeurd dus! Hier ook een kindje dat nog steeds regelmatig met de billen in mijn ribben zit hoor..

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh dus jij hebt ook niet dat opgeluchte gevoel wat iedereen altijd omschrijft? Kan ook echt haast niet meer recht op zitten, vind het wel vervelend worden nu want het voelt ook helemaal beurs aan.

6. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

#2046 Lientjelove, 18 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2011
    Hi meiden... hoe is het hier??? Balen hoor dat jullie baby's geen zin hebben om te komen. Ze denken natuurlijk veel te koud daar buiten en hier binnen lekker warm!! hihi...

@ Debby leuk om te lezen hoe het met je gaat en gelukkig dat Sam het goed doet. Geniet ervan meid...

@ Truus... ik zie dat je officieel nog maar 2dagen te gaan hebt, wat is de tijd toch snel gegaan. Ik hoop dat jou kleintje zich wel binnen 2dagen laat zien. Nou nog even volhouden meid!!

@ Juffie.. bij jou precies hetzelfde verhaal. Ik wis helemaal niet dat jullie te gelijk waren uitgerekend. Nou zal wel langs me heen zijn gegaan.. Voor jou ook nog even volhouden...

@ Hvj.. wanneer ben jij eigenlijk precies uitgerekend?? Ik hoop dat het voor jou ook mag gaan opschieten. sterkte ermee meid!

@ Lavendel.. hoe is het ermee??? Ik ben benieuwd hoe het met de kleine en met jou gaat.. druk zeker? Even wennen aan alles en veel visite waarschijnlijk. Ik ken heel veel mensen die kinderen hebben en hoor van iedereen dat deze periode zo zwaar en anders is dan ze hadden verwacht. Nou probeer vooral veel van je meisje te genieten hoor...

Hier nog steeds niet helemaal fit. Gisterenavond opeens aan de race... grrr (dat had ik pas ook al en heb ik echt nooit). Vroeg mijn bedje in gedoken en lang geslapen. Vanmorgen toch gaan werken en het ging wel goed. Maar aan het einde van de ochtend toch weer niet fit en kreeg weer last van mijn buik en heb opeens zo'n zeurhoofdpijn.. Gelukkig kon ik wat uurtjes opnemen en ben ik naar huis gegaan. Ik lig nu al de hele tijd op de bank!!
    Ik doe rustig aan, want heb helemaal geen zin om ziek te worden. Zondag gaan we naar de dierentuin, dus daar heb ik veel zin in. Morgen mijn vakantie officieel boeken. Morgenavond lekker avondje samen met mijn lieffie... dus veel te leuke plannen:D

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lientje, wat vervelend dat je niet helemaal lekker bent! Hopelijk knap je snel op en ben je zondag fit om naar de diertuin te gaan. Welke gaan jullie heen?

8. Lientjelove

Bedankt.. ach even rustig aan doen en dan moet het wel lukken, maar ben blij dat ik even niets hoef!
    We gaan naar blijdorp.. dat is hier in de buurt (voor jou natuurlijk niet.. hihi). Het is tegenwoordig ook een hele mooie dierentuin, veel bijgebouwd en echt super leuk!!

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja even lekker niksen is altijd fijn natuurlijk, lekker van genieten! Nee Blijdorp is voor mij aardig uit de richting ja haha maar kan mij ook niet herinneren dat ik daar wel eens geweest ben terwijl mijn ouders ons vroeger toch regelmatig meesleepte naar dierentuinen. Dichtbij of ver weg, dat maakte nooit uit.

10. Lientjelove

Ik ben ook wel in alle dierentuin geweest.. ook in antwerpen bijv. voor ons is dat niet zo ver weg, maar die vond ik toch zeker tegenvallen.. Een hele oude, achterhaalde dierentuin. Ik vind een dierentuin echt super leuk, zeker met die kleine van mijn vriend die is helemaal gek van dieren... als zo'n kind geniet dat heb jij het ook al snel naar je zin!!:D

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja Antwerpen enzo daar ben ik ook geweest. Woonde vroeger in Brabant dus toen was het ook nog dichtbij ;) Maar inderdaad, als zo'n kind geniet dat geniet je zelf ook! Morgen ga je trouwens je reis naar New York boeken?

12. Lientjelove

Ja.. los Angels, New york, las vegas, san francisco.. we gaan alles bekijken:D!

En heb je je baby al eens goed toegesproken dat hij er uit moet komen... we hebben nu wel lang genoeg gewacht.. hihi ;)

13. mamatien

mamatien Niet meer actief

Nog steeds geen nieuwe babys geboren?????

Lientjelove: ben ik toch benieuwd waar je woont (hoef je niet hier te zeggen hoor) want ik werk in de buurt van Blijdorp, maar werk niet in de buurt van Antwerpen hihi...

14. Lientjelove

haha... tussen rotterdam en breda in:D. Antwerpen.. tja het is niet om de hoek hoor, maar ben je volgens mij wel binnen het uur.. En in rotterdam ben ik ongeveer binnen een halfuurtje.. redelijk in de buurt allemaal;). Alleen het ene is de ene kant op en het andere is de andere kant op.. duidelijk:$:p

15. mamatien

mamatien Niet meer actief

hahaha helemaal duidelijk! Ik woon precies andere kant van rotterdam op, richting Amsterdam.. Vandaar dat ik niet in de buurt van Antwerpen woon hihi..

16. Lientjelove

Ok.. tja lekker in de randstad dus, hier ook hoor!!!:D

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nog geen kleintjes geboren?! Wachten duurt lang hè? Zullen we dan maar afspreken dat ik morgen positief test en er dan ook 3 kleintjes worden geboren? Lijkt me goed.. ;)

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dat lijkt mij een heeeeeel goed idee!:D

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dames, jullie willen echt niet weten hoe zenuwachtig ik ben.. aargh!!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jessie: snap je hoor. Temp is nog mooi hoog zie ik. Hoop het zo voor je!

Deel Deze Pagina