Bekijk bijlage 131345 Het is niet heel duidelijk.. en in het echt is het streepje natuurlijk duidelijker.. maar ik denk toch echt dat jullie hier een streepje moeten kunnen zien!?
Oh Jessie, wat super, ik zie ook iets hoor! Gefeliciteerd meid!!! Ik hoop dat ie snel donkerder wordt.
Pff.. ik zit echt te shaken!! Ik ga nu maar ff douchen. Tot strakjes!! Ennuh, we hadden een deal.. 3 bevallingen dus vandaag.. Truus, Juffie, Hvj?!
@ Jessie.. Haha... ik was toevallig vroeg wakker en zit lekker achter de pc.. en zag toen jou geweldige nieuws.. dan moet ik wel even reageren... Ik zie ook een heel licht streepje.. SUPER!!
Hihi, ik zie het al voor me, hoe jullie je laptop zitten te kantelen!! Zeg zou Truus aan het bevallen zijn?!
Jessie ben zo blij voor je!! Voel je je ook zwanger of nog niet? Ben ook benieuwd of Truus aan het bevallen is. Houd ze zich iig aan de afspraak . Hier ben ik wel een beetje aan het balen. Mijn temp was vanochtend behoorlijk lager. Ik vind het nog wel een beetje vroeg om op 9 dpo al ongi te worden, dus maar even afwachten of het morgen toch nog bijtrekt, maar ik verwacht het eigenlijk niet...
Hai dames, *Klaagmodus aan* Hier niet in een lekkere bui, maar dacht me even melden aangezien ik dat gisteren niet had gedaan (was bij so op bezoek). Vandaag potdichte neus, hoofdpijn, misselijk, 10x uitgeweest vanacht, pijn dat niet doorzet al weken, niezen..etc kortom voel me ***. Lig op de bank uit te zieken voor zover de baby dat toelaat door de bokspartij in mijn buik, en met namen tegen mijn ribben aan. *Klaagmodus uit* @Juffie, die teleurstelling heb ik idd ook last van. @Truus, fijn dat je gisteren goedgekeurd bent. Hopelijk is het strippen niet nodig. @Lientje, ben de 22ste uitgerekend. Ik hoop het ook, dank je. Leuke plannen dit weekend, veel plezier! @Blijdorp, wil er ook een keer heen maar is best koud nog. Wie weet na de bevalling een keer met de kids. @MamaTien, nope geen babynieuws! @Debby, fijn dat het goed gaat bij jullie en je geniet. Houden zo! @Jessie, ook ik zie een streep. En een streep is een streep meid, van harte gebebiciteerd met jullie zwangerschap meid! Nu Mirtjuh en Ummie nog! @Ummie, je temp kan nog alle kanten op meid. Hopelijk stijgt die morgen weer. Knuff Zo denk dat ik iedereen gehad heb.
Jessie, ik zie het streepje ook en ik heb mijn lenzen nog geen eens in!! Je bent gewoon zwanger meid, eindelijk!!! Gefeliciteerd!!!
Ummie, oei je temp is inderdaad behoorlijk lager.. Maar inderdaad, 9DPO is nog veel te vroeg om ongi te worden. Ik duim voor je dat ie morgen weer omhoog is! Hvj, beterschap meid, wat klote dat je nu net zo beroerd moet zijn. Behoorlijk slechte timing maar daar doe je niks aan natuurlijk..
@Truus, dank je. Idd slecht maar goed, heb nog max 10 dagen te gaan dus hopelijk is het tegen die tijd over. Ben maar opgestaan van de bank en heb wat aan het huishouden gedaan, want werd alleen maar beroerder.
Hvj: balen zeg dat je je zo beroerd voelt Ummie: 9 dpo is nog wel erg vroeg voor een zakkende temp. Kan morgen wel weer hoog zijn hoor!
Tja, mijn borsten zijn nog steeds enorm gevoelig en ik voel me wel raar, maar dat komt volgens mij meer door de zenuwen of het wel echt waar is.. Ja, temp is wel balen, maar ik hoop toch echt dat ie morgen weer stijgt!!!
@ jessie: HOEHEEEEE gefeliciteerd meid Spannend zeg... Echt super!! Truus,hvj en juffie.. Jessieheeft zich aan de afspr gehouden, doen jullie dat dan ok ff he.. Ik verwacht vanavond 3 beebies!!!