Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen,

Jessie, en nog getest vandaag? Je temp ziet er in ieder geval goed uit!

Ummie, jij nog getempt vandaag? Je temp is gisteren in ieder geval mooi terug omhoog gegaan, goed teken.

Mirtjuh, wat een spannende dag voor jou vandaag! Hoop dat je dochter slaagt voor haar B diploma en dat het dotteren bij je moeder goed gaat en ze er weinig last van heeft! Hoera voor een maand gestopt zijn met roken, goed bezig! Ai en wat je hebt klinkt behoorlijk pijnlijk/vervelend, heb even gegoogled.. Hopelijk is dat ook snel weer onder controle!

Juffie, hoe staat het er bij jou voor? Heb zo het vermoeden dat je bezig bent, hopelijk heb je snel je kleintje in je armen!

Hier, ik zit er helemaal door heen dus dat verklaart mijn afwezigheid hier. Alhoewel het er vandaag ietsje beter uit lijkt te zien maar dat kan ook weer van de een op de andere minuut veranderen.

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ohh Truus je bent nog niet bevallen :(
    Pff kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit!
    Wanneer moet je weer naar de vk toe?

doe maar ff rustig aan hoor, en als je hier niet teveel wil schirjven is dat ook helemaal prima! Ik spiek toch regelmatig op je hyves tegenwoordig hihi...
    Ik hoop echt dat je beeb zich snel laat zien...

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gejat uit het Feb mama's topic:

Juffie van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Matthijs!!!

4. mamatien

mamatien Niet meer actief

Heee dat berichtje had ik even gemist

Gefeliciteerd met jullie zoon Juffie!!!
    Wat onwijs leuk zeg!! :)
    Wat fijn dat alles goed is gegaan!!

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Juffie van harte gefeliciteerd!!! Toch een jongen, ik had een meisje verwacht bij jou...

6. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Juffie, van harte gefeliciteerd hoor!! Ga maar lekker genieten van je kleine jongen!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hvj is ook bezig met bevallen (las ik op haar hyves...) of misschien al bevallen want ze had de hele nacht al weeen...

Dus truus ik zeg het niet graag, maar je bent de laatste, kan nooit meer lang duren dus!

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Juffie! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Matthijs! Veel geluk met je gezinnetje!!

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dat houd ik mezelf ook maar voor.. ik heb nog nooit een indrooglijn of wat dan ook gehad bij 2v5 en nu ineens 2 dagen achter elkaar.. er zit echt wel HCG in mijn lijf.. maar gaat het ook toenemen? Ik ben vandaag in elk geval nog niet ongi geworden, terwijl het al vele rondes op 14dpo "raak" is!!
    Ja, wat een sukkel!! Het enige wat wij konden bedenken is dat hij camera-moe was, maar je zou denken dat hij dat dan wel privé tegen Annemarie had gezegd en ze keek echt wel teleurgesteld!

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Tja, ik had ook al gelezen dat ze al samenwonen, dus ik weet het niet.. had ook gelezen dat boer Richard eigenlijk voor een 4e vrouw ging (buiten het programma om) maar hij leek toch echt wel heel verliefd (op het enge af..)!

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Vervelend dat je zo'n last hebt nu.. is er iets aan te doen? Hoe lang duurt het voordat de medicijnen dan werken als je nu begint? En lang voordat je dan weer mag afbouwen?
    Hoera, voor een maand niet gerookt!!
    En is Niek geslaagd? En hoe is het met je moeder?

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Truus hoe is het nu met je? Ik hoop dat de kleine zich snel meldt hoor.. joehoe.. het is leuk hier!!

13. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi... ik lees dat Juffie bevallen is, maar ze is vergeten om het aan ons te vertellen.

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon juffie... geniet ervan!!!

14. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ Truus... veel sterkte meid.. ik hoop dat het voor jou ook snel zo ver mag zijn!! Veel succes met de laatste loodjes.. ik duim dat je snel ook je kleintje in je armen mag houden!! knuf...

@ Jessie.. wat een geweldig nieuws dat je test positief is... we duimen dat je niet ongi gaat worden meid!!

@ Mirtjuh voor jou ook een dikke knuf meid... geef de moed niet op hé:)

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden.

truus hoe gaat het?

jessie nog getest?

bzv: ik vond vooral gijsbert en dat meisje leuk.
    en ik vond annemarie en adriaan zeker niet leuk. Ik vond die Harry veel leuker bij haar passen.

hvj is gisteren bevallen van een meisje. Ook hier: gefeliciteerd hvj!

Hier alles ok. Die nachten zijn wel weer even wennen. Ik dacht gisteren, nou dan ga ik maar om 9 uur naar bed, maar dat had ik net zo goed niet kunnen doen want Sam heeft gespookt tot 11 uur en daarna elke 3 uur voeden pfff

16. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juffie, nog van harte gefeliciteerd met de geboortje van jullie zoon!!! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.

Hvj, jij ook van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet ervan!!

Jessie, heb je nog getest vanochtend of getempt? Ik ben benieuwd.

Mirtjuh, gefeliciteerd met je maand niet roken! Maar wat balen dat je weer last krijgt van je ziekte. Betekent dat nu ook dat je missch weer medicijnen moet gaan gebruiken, of is het nog niet zo erg. Ik ben zelf destijds ook gestopt met medicijnen (al toen ik zwanger wilde worden van mijn dochter) en na de bevalling bleef het gewoon goed gaan, gelukkig, dus nog steeds medicijnloos. Ik hoop dat het bij jou ook weer goed komt. Ik heb mctd trouwens (ook een auto-immuunziekte).

Hier gaat het weer eens niet zo. Ik heb knallende hoofdpijn en ben echt niet vrolijk. Ik zou het zo graag allemaal een beetje los willen laten, maar ik weet niet hoe...

Groetjes voor de rest. Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ummie zoiets loslaten lijkt me vrijwel onmogelijk. Vooral omdat je het zo graag wilt! Ik zie dat je niet verder getempt hebt. Denk je dat je ongie eraan komt?

18. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ik heb wel getempt, ik zal het nog even invullen. maar ik denk niet dat mijn temp van vandaag iets zegt. ik heb de hele nacht wakker gelegen van de hoofdpijn (en daarom denk ik ook dat mijn ongi er aan komt, die wordt meestal voorafgegaan door hoofdpijn)
    ja, het is echt moeilijk om het los te laten. wij hebben een huisje in egypte en ik heb zelfs al zitten denken om daar even heen te gaan, ik moet er gewoon echt even helemaal uit. stom he.

19. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Hjv ... van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje!
    Geniet van een mooie kraamtijd!

Debby, fijn te horen dat het nu goed gaat met Sam. Vind je het erg wennen een tweede? Ik hoop dat hij gauw door gaat slapen in de nachten.

Jessie, hoe is het, nog getest vandaag?

Mamamatien hoe is het met jou? Ben je al aan het kamertje begonnen? Hou je het nog vol de laatste loootjes?

Truus, ik hoop dat je nu gauw gaat bevallen hoor meis!

Ummie, dikke knuf voor je hoor meis ... loslaten is gewoon moeilijk, dat heb ik ook! Dus wijze raad heb ik helaas niet voor je.
    Geef zo mogelijk in ieder geval toe aan je verlangens, dat heb je verdiend meid! Ook toevallig jij ook auto-immuun ziekte, fijn dat dat nog goed gaat bij jou!

All, aan de medicatie teruggaan is geen optie voor mij, want dan moet ik mijn kinderwens weer in de kast zetten en dat wil ik niet.
    De medicijnen moeten onder toezicht van de arts voorzichtig opgebouwd worden en het duurt ongeveer 3 maanden voordat ze hun werk gaan doen.
    Ik vertrouw maar op de lente die er aan komt ... het gaat dan vast beter.

Pfff ... heb het idee dat ik iemand vergeet :(

20. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je mirtjuh. ik hoop dat de lente niet lang op zich zal laten wachten en dat het je goed zal doen. mag ik vragen welke medicijnen jij gebruikte? ik had toen methotrexaat. ik ben echt zooo blij dat ik daar van af ben.

Deel Deze Pagina