Hoi meiden, hvj: gefeliciteerd!!! truus: hoop dat jij ook snel gaat bevallen nu. lavendel: hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat.. all: zwaai en een dikke knuf. meekletsen komt wel weer.. xxx
hvj: gefeliciteerd meid Een dochter, wat gaaf! @ truus: meldplicht of bevalplicht!!!! (hoop het laatste ) ik ben vanmorgen tante geworden van een neefje, Mike!!!!
Gefeliciteerd Mamatien! Leuk hoor een neefje! Ik ben ook benieuwd of Truus aan het bevallen is. Ik hoop het voor haar.
Goeiemiddag, Hvj, Gefeliciteerd!!!!! Stiekeme voordringer Mamatien, gefeliciteerd met je kleine neefje Mike! Vrijdag moet ik weer naar de vk toe als ik nog niet bevallen ben en dan gaan ze mij proberen te strippen. Jessie, hoe staat het ervoor met je testjes, is het streepje al duidelijker aan het worden? Lientje, thanks meid Ummie, mooie temp! Alleen is de kans wel groot dat ie zo hoog is vanwege je slechte slapen.. Spannend, mijn duimen draaien voor je! Oh en loslaten.. Geen idee hoe je dat moet doen, ik kon er ook altijd zo lekker in doordraven. Hier, gaat ietsje beter dan van het weekend. Nu hopen dat de kleine zich snel meld want mijn bekken zijn het gewoon aan het opgeven en mijn ribben doen zo zeer, daar ligt ie nog steeds lekker met zijn kontje tegen aan..
Ha Truus, nog steeds niet bevallen dus . Ik hoop voor je dat het strippen niet nodig zal zijn. Het zijn echt de laatste loodjes, succes meid. Het duurt vast niet lang meer. Ja, ik denk ook echt dat mijn temp zo hoog is door die doorwaakte nacht . Gelukkig gaat het nu wel wat beter met de hoofdpijn.
Helaas.. helaas.. OMO-wit.. dat was en bleef het testje, ook nu na een dag is er echt nog geen streepje zichtbaar. Op zich voor mij een teken dat die steepjes van zaterdag en zondag die je nu nog steeds ziet, echt zijn.. maar ja, je hebt er zo weinig aan. Ook nog steeds niet ongi.. Was vanochtend echt heel verdrietig, nu gaat het wel weer. Als ik donderdag nog niet ongi ben, ga ik nogmaals testen, is de test dan weer negatief, dan bel ik de gyn..
Oh jessie, wat balen meid. ik weet echt niet wat te zeggen. het kan best zijn dat er wel wat was, maar dat het gewoon niet is blijven plakken... een heel dikke knuf van mij!!
jessie meid hoe kan dat nou? Ik hoop dat het gewoon nog komt... ummie even er tussenuit kan misschien wel even helpen. Het duurt ook allemaal zo lang nu he, kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. mamatien gefeliciteerd met je neefje! mirtjuh sja een tweede is wel anders. Ik merk dat ik veel makkelijker in een ritme kom en dat ik alles al een keer heb gedaan, het is niet nieuw zeg maar. Verder is het een rustig mannetje dus ik heb niet veel "last" van hem. Truus bleh nog niet bevallen, echt balen meid. Ik hoop echt dat de kleine nu snel komt. Hier alles ok. Vandaag weer even weg gegaan, ergens wat gedronken. Ook de borstvoeding loopt nog steeds super, alsof het niet anders kan zeg maar. Vrijdag even wegen of hij ook aangekomen is. Mijn man is morgenmiddag even weg dus dan heb ik voor het eerst echt alleen de zorg over 2 kinderen. Maar ik voel me goed dus ik voorzie geen problemen.
He hoe kan dit nou weer? Je testjes logen er niet om van het weekend.. Duim voor je meid dat je ongi uitblijft en je donderdag wel een mooie streep op je test hebt!
debby, fijn hoor dat het nu allemaal zo lekker loopt. kan me voorstellen dat het bij een 2e idd veel makkelijker is (ligt natuurlijk ook aan het kindje), maar je hebt iig al wat routine van de eerste. wat vindt emma van haar broertje? is ze niet jaloers? even er tussenuit lijkt me heerlijk. ik weet alleen niet of het realistisch is, moeten we maar even zien... op het werk is het momenteel ook best druk en er is een gespannen sfeer, dus dat loopt ook niet helemaal lekker. dat speelt denk ik ook wel mee. jessie, ik blijf duimen voor je dat het toch nog goed komt en dat vandaag gewoon een hele gekke test was ofzo.
ummie je ging toch misschien stoppen met werken of duurt dat nog even? Emma is er niet heel erg mee bezig maar ze weet het wel. Als ze hem hoort roept ze "sam" en ze wil wel even kijken bij de borstvoeding en dan knijpt ze in mijn tiet haha. Maar verder niet echt jaloers. Alleen toen mijn zusje er dit weekend was en sam zat bij haar op schoot riep ze heel hard "nee, nee, nee" want zij wilde bij haar op schoot
Hoi meiden, ben vanochtend helemaal vergten te melden dat mijn dochter geslaagd is voor haar B diploma. Het was erg spannend, ze was dan ook erg zenuwachtig, maar ze heeft hem. Ook de dotter behandeling bij mijn moeder is tot zover geslaagd, nu is het afwachten wat het de komende tijd gaat doen. Jessie, ow wat erg!! Maar nog geen ongi toch? Hoop dat het een foutje van de test is Dikke knuf hoor! Ummie, methotrexaat is inderdaad ook zooi. Ik slikte fumaraat ... iets milder dan jouw medicijn, maar niet veel beter hoor. Mag er niet mee zwanger worden, want je krijgt er misvormde beebjes van, ook werd maandelijks mijn bloed en urine gecontroleerd, want het is gewoon slecht voor je lijf. In het ergste geval kan ik wel een spuit krijgen bij de reumatoloog, maar die spuiten ze in je bot ... dus ook dat doe ik als het echt niet anders kan. Ik ga in ieder geval weer zonnenbanken en zoutbaden nemen voor mij n huid ... en gauw hopen op verbetering! Juffie, zwaai!!! Lief dat je nog even langkomt. Ga maar lekker genieten hoor, we zien je wel weer verschijnen. Mamatien, gefeliciteerd met je neefje! Leuk scheelt niet zoveel met jouw kindje. Truus, ik hoop voor je dat kleine zich snel meld hoor! Zullen we dan maar vannacht afspreken? Debby, fijn dat alles zo goed gaat en heerlijk dat de bv zo lekker loopt. Bij mijn oudste liep dat voor geen meter, de jongste toch weer geprobeerd en toen 6 maanden volgehouden. Succes morgen!
Dag lieve meiden, ik verwaarloos jullie wel heel erg, maar ben jullie niet vergeten. Sinds 2 dagen gaat het hier beter en kan ik ook genieten. Het drinken aan de borst gaat nu goed, wel mbv tepelhoedje, maar goed...ze drinkt. Dus het bijvoeden en kolven is nu verleden tijd. Afgelopen vrijdag laatste dag kraam gehad, we hadden een zeer leuke meid. Maar nu zonder haar redden we ons ook Begin nu zelf ook wat op te knappen, moet nog wel rustig aandoen. Maar we hebben nu sinds het weekend rust en kunnen met z'n 3tjes genieten. @ Juffie, gefeliciteerd met jullie zoon! @ HVJ, gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk is alles goed gegaan en kunnen jullie lekker genieten @ Truus...zet um op meid @ Jessie, dikke knuf voor je. @ Deb, fijn om te lezen dat het goed gaat met Sam en dat je lekker kunt genieten. @ rest, ook een dikke knuf van mij. hoop morgen tijd en rust te vinden om jullie bij te praten
*zwaai naar Lavendel* Edit: Beetje suf.. ik zag Lavendel onderin staan.. dus ik dacht ik zwaai ff naar haar. Maar ja, berichtje was binnen 30 seconden, dus dan mag je het niet versturen en dat zag ik natuurlijk pas een kwartier later Maar in elk geval fijn dat de borstvoeding nu goed loopt, Lavendel!!
even snel. jessie: hoe kan dat nou zeg?? Bah hopenlijk snel een posi test. Dikke knuf! Zoontje Truus: KOM JIJ EENS HEEL SNEL UIT JE MAMA:"S BUIK!!! Lavendel: fijn was van je te horen. Mooi dat je wat opknapt. Neem je tijd.. Debby; Heerlijk dat het zo goed gaat. En Emma neit jaloers dus, fijn! Nathan moet wel flink wennen maar vindt het vooral prachtig allemaal. IS alleen wat te enthousiast. Snapt natuurlijk nog neit dat je niet bovenop Matthijs kan springen om hem te knuffelen. Mamatien: tante geworden las ik, Gefeliciteerd. Dikke knuffel voor iedereen. Hier gaat het goed trouwens. Bv begint op gang te komen dus dat is fijn..
Lavendel fijn te horen dat het nu goed gaat! Rustig aan hoor, we lopen echt niet weg Juffie, heerlijk dat de borstvoeding op gang komt, een zorg minder Truus, duim voor je hoor, hoop dat je nu ook gauw je kleine mannetje mag vasthouden. Knufff Jessie, ik zag op FF dat je tempo drastisch gezakt was Ik vrees het ergste voor je meis, een hele dikke knuff, wat vind ik dit rot voor je! Ummie, hoe is het met jou? Ik vind het zo spannend, ik blijf duimen draaen hoor. All, fijne dag allemaal, heb niey zoveel te melden vandaag
Hoi meiden, Jessie, dikke knuf voor jou! ik zie dat je temp gezakt is en ook wat spotting? balen hoor, volgens mij was er echt wel een soort van beginnetje, maar heeft het gewoon niet door kunnen zetten... Lavendel, fijn om wat van je te horen. en ook fijn dat nu alles goed loopt. bij een eerste is dat echt ontzettend wennen. ik kan me nog wel herinneren dat ik de hele tijd bezig was met van alles en nog wat. geniet maar lekker met z'n 3tjes. Juffie, fijn dat bij jou ook alles goed gaat en dat nu ook de bv op gang komt. Schattig hoor dat Nathan zijn broertje zo wil knuffelen. geniet ervan meid. Mirtjuh, gefeliciteerd met je dochter! goed van haar hoor! en ook fijn dat alles goed lijkt te zijn gegaan met je moeder. Ja, die mtx was echt niet fijn. en ik moest idd ook elke maand bloed prikken enzo. ik ben echt blij dat dat verleden tijd is. ik hoop dat jij het kunt redden met zonnebanken en zout baden. Debby, grappig hoor, zoals emma ook haar aandacht wil. gelijk heeft ze . klopt ik wilde idd gaan stoppen met werken. mijn contract loopt per 1 juli af, dus dat wil ik nog wel graag even volhouden, maar daarna heb ik het ook echt gehad. ik weet nog niet of ik dan gelijk weer ga solliciteren. als mijn dochter naar school gaat, neem ik al wel de woensdagen vrij, dus dat scheelt ook weer een half dagje werken. Hier nog niet ongi, maar temp is al wel gezakt. Dus ik verwacht vandaag ook mijn ongi. Wel positief is trouwens dat het nu al dag 13 is. Normaal komt mijn ongi op 11 of hooguit 12, dus dat vind ik eigenlijk wel fijn. Ik ben ook niet heel erg teleurgesteld, vooral opgelucht dat die rottige wachtbankperiode weer voorbij is. De afgelopen dagen ben ik al chagrijnig en zenuwachtig genoeg geweest. Truus, hoe gaat het met jou??
ummie en jessie: de aankomende ronde moet jullie ronde worden meiden. Jessie: denk inderdaad dat het al heel vroeg misgegaan is want zag echt wel een streepje op je test.