Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Truus: Ja snap wel dat anders je dagen zo lang zijn.. Lekker hoor dat je zo kan uitslapen! Ik kan pas uitslapen als ik paar weken achter elkaar vrij ben.. Nu ben ik zo gewend aan vroeg opstaan, dat als ik om 9.30u wakker wordt het echt super laat is!

@ LAvendel: Ohhl.. je had je dus niet vergist en t was echt daar die dag.. Dan is het nog eens extra balen!! Hadden de andere vouwen het wel goed gevonden?

@ Jessie: Hoe is het met jou meis?

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

lavendel: Heb behalve 2 dagen weg niets bijzonders meer gedaan. Lekker thuis gerommeld met Nathan en de dagen zijn dan ook zo om;) Vanmiddag hoop ik dat mijn man op tijd thuis is kunnen we nog even de stad in. En jij dan? Ook alweer zin om aan het werk te gaan? Ik begin maandag meteen aan mijn Sintmaarten lampionnen. Wel weer leuke periode breekt er aan nu.

Truus: dagen duren inderdaad lang als jee ook nog eens vroeg wakker bent ja.

Lientje: misschien toch wel een eitje gehad maar even een dipje meteen nog na je ei? Hoe was je temp vanmorgen?

mamatien: alweer op het wachtbankje zie ik. Succes!

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    goedemorgen meiden!
    Goed geslapen maar zeer vroeg wakker, heb het gevoel of de halve dag er al opzit. Vandaag lekker klungelen in huis, heerlijk dat manlief ook thuis is.

@ mamatien, blijkbaar was ik de enige die het niet kon vinden, en was de rest heel erg op tijd. Maarja, zij komen daar allemaal vandaan ik moet uit een andere plaats komen.
    succes met je wachtbankje!

@ Juffie, lekker is dat he zo rommelen in huis! Moet nog niet an werken denken. Maandag ben ik nog vrij, dus heb nog ff vakantie;) Mens, jij bent zelfs alweer bezig met school ;) ik echt niet. Sint maarten doen ze bij ons niet aan. Ik ga nog ff verder met de herst, maar nu eerst genieten vant weekend :)

@ All. vergeten jullie de tijd niet te verzetten vanavond/vannacht?

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Lavendel: Ben net zelfs even langs school gelopen;) Mijn klas moest voor de vakantie helemaal leeg omdat ze de vloer in de was gingen zetten:( Maar goed alles staat redelijk op zijn plek dus maandagochtend red ik het wel om alles goed te zetten. Heb echt geen zin om morgen nog naar school te gaan.
    Oh verder ook niets gedaan voor school hoor, in tegenstelling tot wat ik mezelf had voorgenomen:)

5. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ Juffie... vakantie al weer bijna voorbij bij jullie... geniet nog even van het laatste weekendje. Vanmorgen was mijn temp weer 36.5, dus ik heb zelf het idee dat mijn eitje toch gesprongen is!! Ik hoop het, want dan valt de maand nog mee!!!

Fijn weekend allemaal....

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha, nee dat snap ik dat ik niet hoef te zeggen welke diepte jullie moeten nemen ;) Enne, van dat uitslapen ga ik inderdaad genieten zo lang als het kan!

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou hier is het kamertje zo goed als af, op de meubels na. Die gaan we volgend weekend in elkaar zetten. Is onze eigen schuld dat het niet af is, dan moeten we maar niet tig bouwmarkten afgaan voor een vensterbank en uiteindelijk toch op je eerste keus terug komen.. Toen was het al met al al half 2 eer we aan de slag konden, en om 4 uur zouden we alweer stoppen omdat we uit eten zouden gaan..

Maar vensterbank zit er op en de inbouwkast is klaar, dus volgend weekend echt de alleen de meubeltjes nog maar! Kan ik van de week mooi het kamertje grondig schoonmaken.

@Lientje, misschien toch een eitje inderdaad.. Hmm komende dagen maar even afwachten, ben benieuwd wat je temp gaat doen.

8. Lientjelove

@ Truus.. wat stoer dat het kamertje bijna af is... krijgen we het dan te zien???
    Eitje is waarschijnlijk toch wel gesprongen, want temp was vanmorgen nog netjes hoog... ik ben er wel blij om. Mijn FF gaf wel aan dat mijn eisprong moeilijk aan te geven was en ergens tussen dag 21 en 30 wel te zijn gesprongen. Als hij morgen nog hoog is, gaat hij wel een lijn aangeven.. Pff gelukkig geen menstruatie in ons weekendje!!:D

Fijne dag meiden... hoe gaat het met de rest??? Ik ben gisteren samen met mijn lieffie uit eten geweest, erg gezellig.. Jij ook las ik truus??

9. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Hier ben ik ook weer. Wij zijn weer thuis :(, vind het echt niet leuk en moet behoorlijk wennen. Manlief vindt het wel fijn om weer thuis te zijn, maar van mij hadden wij echt niet terug hoeven gaan... Nou ja, het is niet anders, morgen maar gewoon weer aan de slag!

Heb een beetje bijgelezen, volgens mij gaat alles wel goed met iedereen. Mamatien en lientje hebben weer een eitje gehad. Truus druk bezig met kamertje en lavendel en juffie hebben ook vakantie gehad. Heerlijk hoor.

Wij gaan as donderdag weer naar de gyn voor vervolggesprek, ben benieuwd hoe wij verder zullen gaan.

Groetjes allemaal en nog een fijne zondag.

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lientje, nou dat ziet er ei achtig uit hoor je kaartje! Ik denk dat ie dag 28 gesprongen is. Fijn dat je dan in ieder geval niet ongi bent tijdens jullie weekendje weg!

Ga van de week het kamertje grondig schoon maken en dan ga ik foto's maken, dus dan zal ik de foto's plaatsen.

Wij inderdaad ook lekker uit eten geweest, heerlijk vind ik dat. We wonen dicht bij de duitse grens dus we gaan meestal in Duitsland ui eten. Is lekker goedkoop :D

Ummie, balen dat je vakantie er weer op zit.. Wel een leuke vakantie gehad dus? Spannend dat jullie donderdag het gesprek hebben bij de gyn, ben benieuwd!

11. Lientjelove

@ truus dat denk ik ook... en ben erg benieuwd naar je kamertje!!

@ Ummie fijne vakantie gehad??

12. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze vakantie was echt heerlijk. Het weer was heerlijk, de sfeer was super en ook onze dochter heeft zich prima vermaakt. Veel met andere kindjes gespeeld en lekker gezwommen in de zee en ook gewoon thuis gespeeld en uitgeslapen. Echt genieten.

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Ummie, welkom terug van je vakantie! Fijn dat het een heerlijke vakantie was. En nu op naar 4 november.

@Lavendel, wat een verhaal! Hopelijk kan je het komende week wel vinden!

@Mamatien, ik duim dat je de gyn mag afbellen!

@all, hier volg ik mijn lijf allang niet meer.. na een paar dagen ongi (aangegeven met spotting in FF want ik wou geen nieuwe cyclus laten beginnen) nu weer licht bruinverlies. Nog 2.5 week voordat we naar de gyn mogen, ik ben benieuwd of ik dan een ei gehad heb of niet?!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ummie: fijn dat jullie zo genoten hebben!

Jessie: hmm je gaat toch echt denken dat het van die pillen komt he? Fijn dat je binnenkort naar de gyn moet kan die het mooi even bekijken allemaal. Kan me voorstellen hoe vervelend het moet zijn.

15. Lientjelove

@ Jessie.. ik heb ergens gelezen/gehoord (weet het niet meer precies) dat je met die pillen aan het begin van een nieuwe maand moet beginnen.. Ik weet het niet helemaal zeker, maar heb je de bijsluiter goed gelezen??
    Balen, tja mijn cyclus is ook nog steeds niet ideaal, maar het begint wel steeds beter te gaan... ik hoop dat het bij jou ook beter zal gaan... ik duim voor je meid!!

@ Ummie.. fijn om te horen dat je lekker even hebt kunnen ontspannen.. succes met werken morgen (de rest ook)..

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jessie heel vreemd... gelukkig mag je al bijna naar de gyn...

truus babykamer al bijna af... ik mag op gaan schieten met mijn dochters kamer. Ik moet nog veel doen. Behangen en meubeltjes schilderen is nu prio 1...

ummie veel succes bij de gyn!

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier trouwens nog mijn laatste buikfoto

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Jessie: Jeetje dat is wel heeeel irritant :S:S Gebruik je nog steeds die pillen?
    @ Ummie: Welkom terug :)
    @ Debbie: Woww.. mooie buik :)
    '
    Hier gaat alles z n gangetje, vandaag lekker vrij.. Hele weekend rustig aan gedaan, zal ik vandaag ook maar weer doen! :)

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Goeiemorgen,

Zo volgens mij ben ik mijn leven aan het beteren! Stond om kwart over 8 al naast mijn bed. Hmm het zal wel komen van de klok verzetten, heb daar altijd een paar dagen last van. Ben dan een beetje uit mijn doen.

@Debby, zo je buik is flink gegroeit zeg, mooi hoor!

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Juffie, en hoe was je eerste start? heel goed dat je in je vakantie niet naar school bent gegaan! Zo hoort het ook.;)

@ Truus, leuk dat je al zover bent met het kamertje! Ben erg benieuwd

@ Ummie, welkom terug. Dus je hebt wel genoten in verweggistan? Moet je wennen omdat het weer hier wat kouder is of....? Donderdag al het gesprek, spannend!

@ Lientje, zomaar uit eten of had je wat te vieren?

@ Jessie, deze week gaat de cursus niet door, dus volgende week nieuwe poging!
    Wat vervelend zeg dat je cyclus nu zo is, gelukkig mag je bijna naar de gyn. Ik weet het daar heb je niets aan dat ik dat zeg, maar ik weet het ook niet.

@ Deb, mooie buikfoto!:)

@ All, vandaag laatste daggie vrij, morgen weer aan de gang. Kreeg net te horen dat kennis is opgenomen in het ziekenhuis, is net 32 weken zwanger en vliezen zijn gebroken. Morgen gaan ze het kindje
    halen. Hoop dat alles goed mag gaan!

Deel Deze Pagina