Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Truus: balen van de nog weinige ontsluiting. hoop dat het snel vordert nu.. Zet hem op, nog maals.

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Zo even een foto van Matthijs spammen..

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Even een update van mij, vk is om 12 uur weer geweest, helaas slecht nieuws. De weeen hebben helemaal niks gedaan, terwijl ik toen volgens haar toch al wel zeker 2 a 3 centimer ontsluiting zou moeten hebben.

Vervolgens heeft ze mij met 2 paracetamols in een warm bad gezet maar de weeen zijn er eigenlijk niet erger of minder op geworden. Ze komen nu om de 3 a 4 minuten maar lijken wel in duur wat afgenomen te zijn.

Pff wat een hel dit zeg, al vanaf vanacht 4 uur weeen zonder eigenlijk enig resultaat.. Als het goed is komt ze tussen 3 en 4 weer langs, mag toch hopen dat ze dan beter nieuws heeft..

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Knap ventje!

5. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juffie, wat een schatje!!

Truus, zet hem op, hopelijk gaat het nu wat harder met de ontsluiting!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Truus: oh wat naar meid.. Had dat bij de bevalling van Nathan ook.. Zo frustrerend, weeen maar geen ontsluiting. Aangeven als je het neit trekt hoor! Dan kun je misschien naar het zk om iets tegen de pijn te krijgen.

7. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Truus: Zet hem op meid!!
    Succes!!!

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Vk is weer geweest, nog steeds niet meer dan een vingertopje ontsluiting.. Is balen dat het niet een beetje meer is want dan kon ze mijn vliezen breken en is de kans groot dat het wel doorzet.

Straks voordat ze haar dienst overdraagt neemt ze nog even contact met mij op om te kijken hoe het er voor staat maar waarschijnlijk word het een nachtje ziekenhuis met slaapmedicatie.

9. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    balen truus, succes meid!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o wat erg truus... dat je zo lang wacht voor niks... ik hoop echt dat het snel heel erg doorzet voor je!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    balen truus. Hopenlijk kun je in het ziekenhuis even bijslapen zodat je snel uitgerust aan je bevalling kan beginnen..

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Truus.. jeetje.. shit zeg dat het niet opschiet.. ik wens je veel geluk meid en hoop dat jullie je ventje toch vandaag nog mogen bewonderen!!

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Volgens mij wel.. af nou ja.. niet gemeten dacht ik.. wel bekeken. De vorige ronde was het dag voor eisprong 9 mm, dus dat was prima! Ik ga het wel aankaarten bij de gyn, hoe deze cyclus verlopen is. Ik heb zelf nu het idee dat ik wel even zwanger ben geweest, maar dat het in een heel vroeg stadium mis is gegaan. Dat gebeurt natuurlijk heel vaak, dus ik maak me ook niet gelijk zorgen.. wellicht dat ze wel ook een keer na mijn ei bloed kunnen prikken? Of alles aan die kant van de cyclus in orde is?

14. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

@ truus veel sterkte toegewenst en hopelijk mag je snel je kleintje in je armen houden....

15. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hallo meiden,
    Hoe gaat het hier?

@ Truus: Ben je al bevallen? Ik hoop het zo voor je meid!!

16. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Truus, ik hoop het ook voor je hoor ... of iig dat je vannacht een beetje heb kunnen slapen en vandaag jou kleintje in je armen krijgt.

All ... hier helemaal happy!!!!! Gisterenavond had ik een posi ovutest in handen op CD12 :D De wonderen zijn de wereld toch nog niet uit.

17. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Wat een liefie juffie!! Echt een schatje.

18. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ummie en Jessie, ik zie dat jullie ongi zijn geworden! :(
    Dikke knuf hoor meiden!

19. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Truus, sterkte meid. ik hoop dat je snel zult bevallen (of misschien al bevallen bent...).

Mirtjuh, super van je posi test!!! Het lijkt wel alsof je cyclus nu mooi stabiel gaat worden. Helemaal goed.

Jessie, ik zou het idd ook even aankaarten bij de gyn. Ik zou me ook niet gelijk zorgen maken, maar het kan geen kwaad om het te noemen. en je hoort wel eens dat clomid invloed heeft op het bms, vandaar dat ik het vroeg. wanneer ga je weer naar de gyn? en hoe gaat het nu verder met je?

Mamatien, hoe gaat het met jou? Lukt het weer een beetje op je werk?

20. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ummie, ja het lijkt erop heh ... als het goed is heb ik deze ronde gewoon een cyclus van 28 dagen. Heb ik echt nog nooit gehad. Ik slik al meer dan 10 jaar geen pil e.d. en heb zulke korte cyclussen echt nog nooit meegemaakt hoor.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik uit wanhoop weer aan de multi zwanger worden pillen van etos zit. Ik had ze al eens gebruikt (1 ronde), maar toen deden ze niks. Nu is dit mijn derde ronde met deze pillen.

Mamatien, sterkte op het werk!

Deel Deze Pagina