@truus: ik zeg foto!!! Wordt ineens heel echie he.. als je t kamertje bijna af heb?! LAvendel, heb jij t ook al bijna af? Hierr gaat alles goed! Weet niet zo goed wat ik moet denken van deze cyclus.. voel me niet anders als anders dus ik wacht het gewoon af. Tot nu goed gaat dat goed Morgen is dpo 14, maar denk dat ik pas di of woe ongi moet worden (want word meestal pas op dpo 15 ongi en ik weet niet zeker of mn ei nou maandag of dinsdag was..)
@ Juffie: Ik zat net even je foto's op hyves te kijken, ,maar wat een mooi buikje heb je! Andere zwangere meiden, ik vind het weer tijd voor een update van julliie buikjes.. dus... FOTO!!
mamatien: vind het wel weer spannend voor je hoor! Hoop echt dat jullie ook snel een +test mogen hebben.
Mamatien, en de rest trouwens ook, foto's van het kamertje heb ik in mijn fotoalbum gezet, dus kunnen jullie daar spieken! Foto van mijn buik kan hier wel even:
@ Truus: Mooie buik! Kametje kijk ik laterr even! Pfff ik hou het niet meer haha! Heb vanochtend getemd, 37.2!!!!! Ik hoop zooo dat het raak is! Maar ik wacht nog braaf 2 daagjes! en deze 37.2 zegt ook nog weinig.. als het echt dpo 14 is is die onwijs hoog, maar als ik vandaag op dpo 13 zit, is het niet onwijs hoog.. Maar ik ga er toch wel btje van uit dat ik op dpo 14 zit..
Oja, Heb vannacht gedroomd dat ik moest thuisbevallen en dat mijn hele woonkamer vol lag met matrasjes en slaapzakken omdat alle vrienden van de voetbal van mijn vriend als 1e het kindje wilde zien en dus bij ons sliepen... pff dacht dat ik gek werd haha!
Dank je Mamatien! Enne spannend zeg! Hoge temp is altijd goed! Grappig van die droom zeg, wil je geen valse hoop geven maar van die rare dromen heb ik sinds ik zwanger ben.. Dus ga keihard voor je duimen dat je zwanger bent!
pff.. nu kan ik het moeilijk loslaten haha.. En vandaag heb ik het vrij rustig op werk en ik zit alleen.. dus afleiding heb ik weinig..
Oh jee had ik beter mijn mond kunnen houden Maar ik zat naar je tempkaartje te kijken en normaal op 14DPO is jou temp altijd al aan het zakken, en nu niet dus dit moet een goed teken zijn!
Ja op dpo 14 is die altijd gezakt.. Maarja.. het KAN zijn dat vandaag pas dpo 13 is... dan is 37.2 ook wel hoog, maar dpo 13 is bij mij nog nooit gezakt.. pfff wat duren deze dagen lang zeg haha! Maar ik heb nu wel meer hoop door die hoge temp...
DANK JE WEL! ik kan het nog steeds niet geloven... Zo bizar! Volgende week heb ik intake bij de gyn, die kan ik afzeggen