@Lavendel, nou ja, die werkgever van jou is echt een Zak Hooi (met hoofdletters)!! Dus niet schuldig voelen! @Truus, brr.. nare bijwerkingen.. goed contact met HA houden en niet zomaar op eigen houtje stoppen hoor! Sterkte! @Hier, morgen FM.. ikke is zeer benieuwd! Heb het idee dat er wel wat groeit, dus zou mooi zijn als dat bevestigd wordt!
Mmh.. ik zie dat Mirtjuh 10 mei wel online is geweest.. waarschijnlijk om banner te veranderen, maar laatste bericht is van 12 april.. Als je dit leest, dikke knuffel meid!
Jessie, spannend morgen de FM, succes! Hoop dat er al wat te zien is. Ik zag het ook dat Mirtjuh nog wel online was geweest, gok dat ze nog wel meeleest af en toe.
ummie gefeliciteerd met je goede echo. lavendel wanneer is het hemelvaart? Je gaat dus nog wel dit schooljaar werken? Wat een botte l*l is jouw werkgever zeg... jessie succes morgen!
ok het ligt dus niet aan mijn gevoeligheid...jullie denken dus hetzelfde over mijn werkgever...thanks! hij heeft nog niet gereageerd op mijn mail, maar ik denk dat hij morgen gaat bellen want ik weet dat hij dat vandaag niet kon wegens andere werkzaamheden... @ hemelvaart is 2 juni @ ummie, gefeliciteerd met je goede echo...lekker van genieten! Heeft je dochter al namen verzonnen? @ Mirtjuh, knuf voor jou. @ Truus, hoeveel is je HB dan? ken je floradix? kun je bij kruidvat of andere drogist halen, schijnt ook goed te helpen. bij mij alleen wat minder, maar mijn hb was echt heel laag. en wat de anderen ook al zeiden, goed contact houden met ha en jezelf in de gaten houden. bijwerkingen horen er wel bij maar he tmoet niet te worden @ jessie hoe laat moet je er morgen zijn? bij cb was alles goed, gewicht/lengte/hoofdomtrek boven het gemiddelde...alleen die prikjes zijn zo naar
hoi meiden, Ummie: wat fijn zeg weer een goede echo. Zit je al op je roze wolk?? Heerlijk van dat ieniemieniemensje in je buik genieten. Truus: pff meis wat heftig zeg die bijwerkingen. Hoop dat je goede begeleiding krijgt want dit klinkt echt heel naar Kan zo weinig doen voor je he?? Zou je graag willen helpen! Kan me helemaal niet voorstellen hoe je je moet voelen maar vind het zo naar voor je. Dikke knuf! Lavendel: Ik vind het ook een nare actie van je directeur hoor. Het ligt echt niet aan jou! Jessie: morgen weer een spannende dag dus. mirtjuh: weer ongesteld geworden begrijp ik?? Wat ontzettend balen zeg Debby: hoi Hier alles prima.
lavendel wanneer is het bij jullie zomervakantie? Als dat na een week of 4 alweer is als je weer gaat werken is het dan wel de moeite? Je klinkt nog helemaal niet klaar om weer te gaan werken...
Vooral dat laatste zinnetje, dat vraag ik mij dus ook af Lavendel. Lavendel, hoe laag mijn HB op dit moment is weet ik niet. Na de bevalling was ie 6.1, 6 weken na de bevalling 7.9 en nu dus bij het bloedprikken bij de HA weer te laag. Ze zei niet hoeveel dat ie was maar wou wel gelijk staaltabletten voorschrijven maar ze vond het ook goed toen ik zei dat ik die niet wou en dat ik het zelf op wou krikken, dat is mij de vorige keer ook gelukt dus nu ook vast weer. Floradix ken ik inderdaad. Ja ik hou mezelf goed in de gaten en mijn man ook. We gaan morgen in ieder geval even overleggen met de psych over hoe en wat. Fijn dat alles goed was met Sara! Hoe lang was ze nu en hoe zwaar was ze? Die prikjes zijn inderdaad naar.. Juffie, dank je wel meid. Ben al lang blij dat ik hier lekker van mij af kan typen en dat jullie naar mijn gezeur luisteren Was het werken weer goed gegaan en ging het drinken van Matthijs beter vandaag?
Truus: Matthijs had nu 3 x 90 ml gedronken. Niet te vergelijken met de hoeveelheden van fleskindjes natuurlijk maar ik was heel tevreden. Matthijs drinkt ook nog 7 x per dag dus hoeft ook wat minder te drinken.
Juffie, oh dat is al een stuk beter als gisteren dus! Ja bij Sem vergeleken is dat erg weinig inderdaad maar goed die drinkt maar 5 keer per dag.
Truus wat lief van je, maar is helemaal niet erg hoor! Ik hoop gewoon dat jij je snel weer een beetje beter voelt, want dit is allemaal niks zoals het nu met jou gaat... Lavendel, ik snap je reactie ri. je werkgever helemaal hoor! Gewoon voet bij stuk houden, je hebt echt je tijd nodig om weer op te knappen. Ik snap zijn reactie ook niet. Hebben ze een tekort aan leraren bij jullie op school ofzo? Fijn dat alles goed was bij het cb met Sara! En ja, die prikjes zijn idd niet leuk... Onze dochter is idd al namen aan het verzinnen. De meest afgrijselijke namen hebben wij haar al uit het hoofd kunnen praten gelukkig . Juffie, die roze wolk begint nu wel steeds meer te komen. Het is zo'n geweldig idee dat er een klein wondertje in je buik zit. Ik ben ook echt blij dat tot nu toe alles voorspoedig gaat. Mirtjuh, mocht je dit lezen, ook nog een dikke knuf van mij!! Jessie, succes morgen. Ik hoop op goed nieuws voor jou! Hoe laat mag je? Debby, gaat alles bij jou ook goed?
ik heb laat zomervakantie, rond 23 juli ofzo. En ik heb opzich wel zin om aan het werk te gaan hoor, kriebelt al wel een beetje. Denk dat het ook wel goed is, dan kan ik beetje ervaren hoe het is om weer aan het werk te gaan. Als mijn werkgever het goed vind dat ik na hemelvaart ga werken, dan heb ik na een weekje al een weekje pinkstervakantie (kan ik mooi bijkomen) en daarna moet ik nog 5 weken.
Lavendel, kun je niet langzaam weer opstarten? Eerst 1 dagje of misschien een paar halve dagen? Geen idee of dat mogelijk is in het onderwijs hoor?
@ Truus, ik snap je best hoor met die tabletten. Als je het zelf kan opkrikken zou ik daar ook voor gaan. Maar dat werkte bij mij niet, ik moest dus wel. Eerst wilden ze het ook niet voorschrijven omdat ik met die chronische darmziekte zit. Maar tot nu toe valt het mij niets tegen hoor die tabletten. Gaat je man morgen mee? Ik hoop zo dat jullie wijzer worden en goed geholpen gaan worden. Truus vreselijke zeur dat je bent hoe vaak moet dat nog gezegd worden? Je bent geen zeur!!! @ Sara weegt nu 6 kg en is 60 cm lang die prikjes zijn echt naar ja, gelukkig slaapt ze nu lekker. Straks nog de laatste voeding en dan hopelijk kan ze een lekkere nacht maken. @ Ummie, hahaha nee ze hebben geen tekort aan leraren. En de invaller van mij kan zo lang blijven als ze wil en als nodig is. Maar misschien mist hij mij wel heeeel erg?! Hebben jullie al namen in je hoofd of moet je echt nog namen zoeken? Leuk dat je dochter er zo mee bezig is.
dat idee had ik een paar weken geleden ook, heb met go al afgesproken dat ze vanaf volgende week elke week een dagdeel, hele dag, 1,5 dagen daarnaar toe gaat. Ik ga mij dan thuis alvast voorbereiden op werk, en misschien dat ik ook wel een keer naar het werk ga omdaar wat dingen te doen. Die mogelijkheid om langzaam op te bouwen zal er heus wel zijn, maar moet daar nu niet zo aandenken. wil de dagen voor hemelvaart wel naar school terwijl invaller er nog is, dat ik dan gewoon rustig aan begin.
Haha. Nou het gaat natuurlijk steeds beter met je maar denk je zelf niet dat het niet wat veel is om gelijk 3 volledige dagen weer te gaan werken? Zou je niet eerst op therapeutische basis beginnen? Je red jezelf net een poosje met Sara alleen thuis en je bent nog best snel vermoeid enzo, daarom vraag ik mij dat af Ummie, dank je wel..
Oh ik zit te typen en ondertussen posten jullie weer van alles, dat schiet op. Is mijn voorgaande reactie ook een beetje mosterd na de maaltijd Lavendel Lavendel, fijn dat die tabletten geen nare uitwerkingen hebben op je darmen. Wat voor ziekte heb je dan, die van Crohn? Ja mijn man gaat morgen mee en ik hoop dat we wat wijzer worden inderdaad. Heb net weer zo'n klote pil ingenomen en ik word weer zo bang ineens, net of mijn keel dicht geknepen word. Ik durf Sem nog niet eens meer uit zijn bedje te halen of vast te houden
@ Truus nee hoor het is geen mosterd na de maaltijd ik snap je opmerking ook wel.......en lekker hoor je brengt mij weer helemaal aan het twijfelen ik denk dat ik het over een paar weekjes wel aankan, het zal even wennen zijn, wanneer ik ook aan het werk zal gaan. Ik heb mij wel voorgenomen om niet meer dan nodig voor school te gaan doen, die inzet komt volgend jaar wel weer. @ Truus zet um op vandaag he, fijn dat je man meegaat. @ Jessie, ik duim voor je, heel veel succes en ik wil vanmiddag goed nieuws lezen. oh de wasmachine roept mij...tot later
Jessie, hoe wat de FM? Lavendel, goed erover denken hoor, niet te snel aan het werk gaan! Wat zegt je HA er trouwens van? Gesprek gehad bij de psychiater, (ik dacht psycholoog, maar goed) erg heftig.. Krijg nu wanneer ik wil gesprekken aan huis met een psychiatrisch verpleegkundige en wat ook super is; Ik krijg hulp in de huishouding!