Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel, nee heb verder nog niet van mij afgeschreven, behalve dat ik hier dus schrijf. Merk dat dat mij ook erg goed doet.

Jessie, fijn dat je verder niet echt last hebt van bijwerkingen. Logisch dat je emotioneler bent, het is ook allemaal niet niks..

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

En hoe gaat het met de Ummie?

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    fijn Truus dat het schrijven hier ook helpt...en doen he, zoveel als je wilt;)

hier even zwaai zwaai
    had gister mijn dag niet dus ga hard aant werk in huis moet de schade inhalen;)

mamatien....ummie.....deb.....juffie....hoest daar??

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dank je Lavendel :)

Succes met je huishouden doen, hier al 2 dagen niks gedaan en het ziet er naar uit dat ik vandaag ook niks ga doen, ben zo vreselijk moe. Werd vanacht geterroriseerd door kiespijn..

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

Haai meiden,
    Wil even laten weten dat ik wel meelees en meeleef met jullie, maar weinig puf heb om te reageren..

Merk dat ik werken in combi met hoogzwanger zijn psychisch erg pittig vind.. Daardoor in weinig dingen zin en als ik iets gelezen heb weet ik vervolgens niet meer wat ik wilde reageren..

ben nu ruim 31 weken, moet na vandaag nog 15 dagen werken, = nog 3,5week. Ik ben echt aan het aftellen. Gewoon geen zin meer. Wil gewoon thuis zijn en lekker relaxen...

Dus excuses dat ik zo ego ben en weinig reageer! Denk wel aan jullie hoor!!

knufff!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mamatien begrijpelijk hoor! Als je het niet trekt moet je gewoon minder gaan werken hoor! Of halve dagen ofzo. Zwanger zijn wordt zoooo onderschat...

truus kiespijn au! Meid ik weet hoe erg dat is... gauw tandarts bellen!

hier alles ok. Wat relatietroubels, maar hopelijk komen we daar ook weer overheen.
    Emma is vanochtend heel hard van de trap gevallen. Ze kan heel goed traplopen dus denk dat ze mis stapte ofzo :(
    Ik stond net met sam op het aankleedkussen en kon hem niet alleen laten maar heb gegild naar reno en die wist niet hoe snel hij er naartoe moest. Gelukkig heeft ze alleen wat blauwe plekken maar ik was echt zo geschrokken! Moest nog harder huilen dan zij...

7. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hierbij ook even kort een berichtje van mij. Ik leef nog, maar ben hartstikke moe. Deze week werk ik wat extra, omdat ik volgende week vrij ben... Ik ben nu nog op mijn werk, maar ik ga zo naar huis en dan duik ik lekker mijn bed in...

Ik reageer later even op jullie berichtjes.

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mamatien, ai wat balen dat die combi je een beetje te veel word op het moment. Is het niet een optie om wat minder te werken tot aan je verlof, ondanks dat het nog maar 3 en halve week is?

Debby, tandarts heb ik gebeld, kan morgen terecht. Wat schrikken dat Emma gevallen is, hoe is het nu met haar?

Ummie, lekker geslapen vanmiddag? Wat lekker dat je volgende week vrij bent!

9. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hier alles ok, beetje moe want heb vandaag veel (teveel) gedaan, morgen voor het eerst wennen bij gastouder...ben benieuwd

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wat spannend Lavendel! Ga jij morgen dan ook al wat voor school doen of dat nog niet?

11. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, hier ben ik ook weer.

Truus, ik heb heerlijk geslapen gistermiddag en ook vannacht weer :). Ik heb de laatste tijd wel veel last van nachtmerries, dat is een stuk minder...

Lavendel, spannend vandaag voor het eerst naar de gastouder. Het gaat vast hartstikke goed. Zij is ook een bekende van jullie toch?

Mamatien, dikke knuf en succes met de laatste loodjes. Maar als het echt niet wil, moet je dat wel aangeven op je werk hoor.

Truus, hoe gaat het nu met jou? En krijg je al hulp in de huishouding? Succes bij de tandarts vandaag!

Debby, oh wat zielig dat Emma gevallen is. Gelukkig was je man ook thuis! En ik herken het wel hoor, ik huil soms ook nog harder dan mijn dochter ha, ha. Succes met jullie relatietroubles, komt hopelijk ook gewoon goed. Het is ook een drukke tijd met veel veranderingen en hormonen enzo...

Jessie, succes met spuiten en dan weer wachten... Spannend!!!

Juffie, hoe gaat het met jou? Met werk en met je kids? Weer helemaal in het ritme?

12. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even een snel berichtje van mij. Ik heb net weer een echo gehad en alles was goed!!! Ik ben zo blij. Ik heb steeds minder last van kwaaltjes, dus dan begin ik toch weer te twijfelen, maar gelukkig dus weer een mooie echo.

13. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Joehoe Ummie, super! :D

Fijn dat je gistermiddag even lekker geslapen hebt! En dat dromen/nachtmerries volgens mij heeft dat gewoon met de hormonen te maken want toen ik zwanger was had ik ook de meest vreemde dromen en nu nergens geen last meer van.

14. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Truus :). Hoe gaat het met jou? Had je geen therapie vandaag?

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    super dat alles goed was ummie!

truus het gaat goed met emma hoor. Alleen vannacht is van half 12 tot 3 wakker geweest :( geen idee waarom, dat gebeurd nooit.
    Hoe was het bij de tandarts?

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ummie, nee had geen therapie vandaag. Als je bedoelt voor mijn bekken dat was gisteren en als je bedoelt van de psych dat moest ik ivm de tandarts verzetten dus dat is morgen.

Debby, oh dat is minder zeg.. Wel fijn dat verder alles goed met haar is! Misschien toch met de val te maken dat ze daarom heeft lopen spoken?

Bij de tandarts ben ik niks wijzer geworden. Ik heb in ieder geval geen gaatje of een ontsteking dus nu denken ze dat mijn verstandskies aan het vervelen is en door wil komen.

Lavendel, hoe heeft Sara het gedaan bij de gastouder?

17. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh sorry Truus, dat is wel 1 van mijn zwangerschapsklachten, ik begin alles door mekaar te halen en te vergeten... Dus mocht het weer gebeuren dan weet je waar het van komt ;).
    Balen van de tandarts. Fijn dat er niets is natuurlijk, maar nu weet je nog niet waar het van komt.

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha, hoort erbij he ;)

Inderdaad balen van de tandarts.. Maar ja, nu maar hopen dat het snel over gaat en tot die tijd, lang leve de paracetamols.

19. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jippie, ik ben nu lekker een weekje vrij! Dus mochten jullie mij missen de komende week, ik ben lekker op vakantie ;):).

Hoe gaat het met iedereen??

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Bofkont, Ummie! Hier stapelt het werk zich op.. ik ben benieuwd hoeveel vakantie ik dit jaar ga nemen.. Verder gaat het goed hoor, pregnyl heeft helaas wel blauwe plek achtergelaten, maar de hele week keurig om de dag geklust, dus er ligt wel een voorraadje klaar. Vanavond nog (vanavond/vannacht eisprong) en dan maar weer bibberen op het wachtbankje :) Dit weekend nog lekker druk met Helden van Amstel Live en familiedag van schoonvaders kant.. gezellig!

Deel Deze Pagina