Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ummie, lekker vakantie, geniet ervan! Gingen jullie nog weg?

Jessie, klinkt als dat jullie erg goed geklust hebben! Ik ga weer duimen. Fijn weekend, klinkt erg gezellig!

2. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessie, spannend hoor! Ga je ook tempen of niet? Fijn weekend!

Truus, wij gaan morgen naar Luxemburg. Ik heb er echt superveel zin in.

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik heb de afgelopen week wel weer redelijk trouw getempt.. ik denk dat ik het de komende weken ook wel ga doen, zeker de laatste week voorspelt het wel veel.. ik vind het fijn dat lage temp ongi aankondigt, word ik niet zo overvallen!

Veel plezier in Luxemburg!

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ummie, leuk zeg! Veel plezier!

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ummie veel plezier!

jessie om de dag geklust dat is ideaal! Nou maar weer hopen en duimen 2 weken lang :(

6. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden, gaat zeker goed komen :).

Liefs Ummie

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ummie: een hele fijne vakantie!

Jessie: oh wat spannend zeg weer op het wachtbankje.. Aan het klussen kan het in iedergeval neit liggen. ]

Verder hallo allemaal! Lees wel steeds mee maar soms geen puf om te reageren. Het gaat heir nog steeds allemaal prima.Eigenlijk weinig bijzonders te melden;) Matthijs doet het prima. Is echt een heel tevreden mannetje. Nathan is nog steeds aan het peuterpuberen maar dat zal ngo wel een tijdje zo blijven denk ik;)

Prettig weekend allemaal!

xxx

8. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ben druk en moe geweest dus niet gekletst hier. Verder wel alles ok hoor!
    Donderdag eerste keer go ging goed! Ik ben naar het werk gegaan, was wel vermoeiend hoor. was ’s avonds kapot, en dan gaat thuis alles mis (onderspugen van het bedje, lekkage in de keuken etc)
    Vrijdagavond feest gehad en gister overdag bezoek, ’s avonds weg. Nu thuis en bijkomen en even uurtje hopelijk voor mezelf.

@Mamatien, begrijpelijk. En als het te zwaar wordt, gewoon minder werken. Denk aan jezelf en die kleine!
    @ Deb, zo das schrikken, Emma niets overgehouden van de val? Nog met je man kunnen praten?
    @ Truus, ik ben inderdaad een aantal uren naar school geweest. Gewoon even gekletst met collega’s, in de klas geweest enzo. Pffff wat zijn kinderen druk zeg!! Nooit geweten J
    Vervelend van je verstandskies, hoest nu dan? En hoe gaat het verder met je? Minder last van bijwerkingen?
    @ Ummie, go is inderdaad een bekende. Vervelend van die nachtmerries, maar herkenbaar. Had ik ook. Fijn dat echo goed was! Veel plezier in Luxemburg.
    @ Jessie, sterkte nu je op wachtbankje zit. Heb je het wel gezellig gehad met het feesten dit weekend? Wel even lekkere afleiding zo of niet?! Ben alweer begonnen met duimen!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lavendel fijn dat het goed ging bij de gastouder...

sam is zoooo aan het huilen s avonds ik word er knettergek van. en dat maakt de situatie tussen mij en mijn man er ook niet beter op. Ik wil graag een avondje samen weg maar de laatste 2 avondjes uit konden we direct weer terug omdat mijn ouders het niet redde met een hem.
    Morgen gaan we weer een poging wagen maar ben er bang voor...

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Juffie, fijn dat bij jullie alles goed gaat! Hoe gaat het met werken en die 2 mannetjes, gaat dat goed?

Lavendel, fijn dat het goed gegaan is bij de gastouder! Hoe beviel het om weer even terug te zijn op je werk?
    Nog steeds last van mij verstandskies(?) alhoewel ik niet weet of dat het wel is. Voel af en toe ook iets raars in mijn oor dus vraag mij af of er daar iets mee is wat doorstraalt naar mijn mond.. Antidepressiva werkt nog steeds niet en de bijwerkingen zijn ook nog niet echt minder. De psych. verpleegkundige gaat met de psychiater nu overleggen hoe en wat. Vermoed dat hij dit niet de juiste antidepressiva vind dus denk dat de kans aanwezig is dat we wat anders gaan proberen.

Debby, wat vervelend dat de avonden met Sam nog steeds niet lekker gaan. Ik kan mij voorstellen dat je daar gek van word.. Moet zeggen dat Sem ook niet super slaapt s' avonds tussen zijn 2 flessen in maar het is niet zo dat ie continue aan het huilen is.

Hier, Sem is zo'n slaapkop he.. Ik krijg echt met moeite maar die 5 flessen erin gepropt bij hem. CB wil nog niet dat we overgaan op 4 flessen omdat ie nog te jong is maar ik moet hem echt constant wakker maken als ie lekker ligt te slapen. En dan erbij, omdat ie s' ochtends zo uitslaapt moet ik hem overdag om de 3 uur eten geven. Vind dat erg kort op elkaar.. Vraag mij af of dat ik eigenwijs moet gaan doen of toch maar hun advies moet blijven volgen.. Iemand raad?

11. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Deb, ik ga voor je duimen dat het morgenavond beter gaat en dat jullie even lekker tijd hebben met z’n 2en. Was het zo erg met het huilen van Sam dat je ouders er niet meer tegen konden? Je ouders zullen vast niet snel opgeven, vervelend voor jullie allemaal. Herken je dit ook van Emma?
    @ Truus, ja vond het wel leuk om er weer te zijn. Vond alleen dat de kids zo druk waren. Maar daar zal ik wel weer aan moeten wennen. Sowieso gezellig om weer lekker te kletsen met collega’s.
    Wat vervelend dat je nog steeds last hebt van je verstandskies. Wanneer gaan ze overleggen? Hopelijk snel!
    @ Truus, ik herken dat. Hier ook vaker om de 3/3,5 uur de fles omdat ze gewoon lange nachten maakt. Ik doe daar echt niet moeilijk om hoor. heb zoiets van als ze maar die 5 flessen krijgt. Maar binnenkort zal er wat meer tijd tussen zitten als ik aan het werk ga. Dan staan we ook vroeger op.
    Vanmorgen werd ik om 9uur wakker, ze kreeg om 09.15 uur de fles. En 3 uur later weer, ik twijfelde eerst ook hoor. maar ze dronk die fles leeg alsof ze dagen niet had gedronken. Gewoon doen, je gevoel achterna gaan, als die goed is dan is het toch ok.
    En anders misschien ’s ochtends toch wakker maken zodat ie eerder de fles krijgt? Ik zou zelf de 5e fles er nog niet afhalen. Merk dat ik zelf ook makkelijker begin te worden, ze kan heel goed aangeven of ze genoeg heeft. Als ze keer minder drinkt dat is het maar zo.

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel, ik heb gebeld met het CB en in overleg toch besloten dat we 4 flessen gaan proberen. Hij groeit goed en hij is nu bijna 3 maanden dus ze vond toch dat het wel kon. Sem is gewoon een dikke slaapkop en ik krijg hem s' ochtends gewoon bijna niet wakker, ik vind het zo zielig. Dus ik ga hem nu gewoon s' ochtends zelf laten komen en dan zie ik wel hoe ik de dag verder in plan maar kan ik in ieder geval om de 4 uur weer gaan voeden.

Moet morgenochtend al bij de psychiater komen om mijn antidepressiva te laten controleren dus ben benieuwd.

Werd ook net gebeld door de nieuwe fysiotherapeut, daar kan ik volgende week dinsdag terecht. Eens zien of hun er wel wat mee kunnen.

13. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    nou als het cb dat zegt en jij staat erachter, gewoon doen!
    succes morgenochtend he! en duim voor je dat de fysio je volg week ook kan helpen!

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou het is gisteren super gegaan met Sem zijn 4 flessen! Ik was nog even bang dat ie misschien vanacht zou komen maar de kleine slaapkop heeft gewoon tot 9 uur geslapen vanochtend!

Verder heb ik zo net andere medicijnen gekregen van de psychiater maar mag er pas over een week mee beginnen omdat deze die ik nu slik maar heel langzaam uit je lichaam gaan. Dus nu hopen op geen afkickverschijnselen en dat de medicijnen waar ik volgende week mee begin niet van die vervelende bijwerkingen hebben.

Hoe gaat het voor de rest met iedereen?

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wow truus wat goed van Sem zeg! Hoop voor je dat de nieuwe medicijnen goed gaan werken zonder bijwerkingen!

Hier een ziek mannetje. Nathan heeft koorts en klaagtt over een zeer oor. Straks even naar de ha om er naar te laten kijken.
    Matthijs heeft vanmorgen weer prikken gehad. Hoop dat die er neit te veellast van krijgt. Tot nu toe slaapt hij gewoon lekker..

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Juffie, wat zielig voor Nathan, beterschap! Hoe was het bij de HA? Hopelijk krijgt Matthijs geen last van zijn prikjes. Heeft ie daar de vorige keer last van gehad?

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Nathan heeft lichte oorontsteking. Goed neussprayen en paracetemol indien nodig. Was nog geen buitenoorontsteking gelukkig dus druppelen had dan neit zo veel zin zei de ha..

Oh Matthijs is wakker. Ga even voeden.

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Vervelend Juffie, hopelijk is het snel over!

19. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    @ Truus, wat goed van Sem zeg! Vandaag weer 4 flessen? Ik duim voor je dat er geen afkickverschinselen zijn.
    @ Juffie beterschap voor N.

@ All, hier gaat het best, heb alleen sinds gisteravond hoofdpijn die niet over gaat. Man is nog niet thuis dus ik zal straks zelf late voeding moeten doen, zit al wel in pyjama want ben ook wel moe…maarja kan nog niet slapen.

20. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel, wat vervelend van je hoofdpijn! Is erg vervelend als het maar niet over wil gaan.. Misschien dat een nachtje slapen goed doet. Hoe laat krijgt Sara haar late voeding? Kan je die anders niet ietsje vroeger geven dat je wat eerder naar bed kunt?

Sem vandaag weer 4 flessen inderdaad. Gaat weer goed tot nu toe dus denk dat we er erg goed aan gedaan hebben om die 5de fles er niet meer in te proppen :)

Deel Deze Pagina