Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer.
    Vorige week hebben wij een heerlijke vakantie gehad in Luxemburg. Het was supermooi weer en de omgeving is echt prachtig. Wij hebben echt genoten!
    Nu ben ik al weer 2 daagjes aan het werk en ik ben echt kapot :(, gewoon niet leuk meer. Maandag en dinsdag ben ik om 8 uur naar bed gegaan en ik ben nu nog steeds moe... Ik ben blij dat nu hemelvaart voor de deur staat dan heb ik weer een paar daagjes vrij.

Mamatien, spannend hoor de laatste loodjes. Heel veel succes nog op je werk en dan afwachten...

Debby, fijn dat het nu goed gaat met de voeding voor Sam. Dat zal jou ook wel een beetje meer rust geven misschien.

Jessie, spannend, spannend, spannend! Je tempkaartje ziet er tot nu toe mooi uit, ben benieuwd wat je temp van vandaag is.

Truus, hoe gaat het nu met jou? Hoe gaat het met de medicijnen en de therapie? En heb je nu hulp thuis gekregen?

Juffie, hoe gaat het met werk en je gezin? Nu weer lekker een paar extra daagjes vrij voor jou met hemelvaart.

2. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, nog een vraagje. Met hoeveel weken hebben jullie de kraamzorg geregeld??

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Ummie: dat moet je nu doen!

4. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt mamatien, elke keer denk ik, nog even wachten tot de volgende echo etcetera, maar ik zal zo gelijk even bellen. Ik moet ook nog wat andere administratieve zaakjes doen waar ik eigenlijk geen zin in heb :)

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Ummie: ik had het ook rond week 12 gedaan ofzo, ik heb aanvullend pakket met extra kraamzorg, krijg ik later een brief dat je alleen recht op die extra uren heb als je het voor de 3 of 4 maanden opgeeft.. Volgens mij was ik net op tijd maar wel achtelijk, want dat wist ik helemaal niet!

6. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamatien, dat is ook wel een beetje flauw hoor, dat moet je ook maar net weten (en zeker bij je eerste!). Anyway, hier is de kraamzorg nu geregeld!

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hee Ummie, welkom back! Fijn dat jullie lekker genoten hebben van het weekje Luxemburg! Wat jammer dat het werken je zo uitput. Hoe lang moet je nog, want je contract werd niet verlengt toch? Oh ja, en kraamzorg moet je echt wel nu regelen hoor!

Met mij gaat het niet zo lekker, beetje met ups en downs en die downs zijn af en toe behoorlijk heftig. Verder gaan de bekken onwijs slecht dus dat vreet ook de nodige energie. Therapie is wel fijn om te hebben, het is goed om mijn hart te kunnen luchten dus in dat opzicht is het wel fijn. Met de medicijnen was ik gestopt ivm de bijwerkingen iom de psychiater en ik ben toevallig net vandaag begonnen met nieuwe. Dus nu maar hopen dat deze wat mildere bijwerkingen heeft :)

Mamatien, zie verhaal hierboven ;) Lekker zeg, nog maar een weekje werken! Daarna lekker genieten van je rust nog eventjes! Succes straks bij de VK! Enne, ik vind het onderhand wel weer tijd worden voor een buikfoto :)

Debby, fijn dat het voeden nu beter lijkt te gaan met Sam!

8. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessie, hoe gaat het? Je temp gisteren was nog mooi zie ik. Succes!!!

Truus, wat ontzettend vervelend van je downs. Ik hoop voor je dat de nieuwe medicijnen helpen en dat je minder last hebt van de bijwerkingen. Hoe lang zou het moeten duren voordat je wat effect merkt van de medicijnen?

Kraamzorg is nu geregeld hoor! De verloskundige vroeg er gister ook al naar. Zij zei ook dat je dat iig wel voor je 16e week geregeld moet hebben. Verder was alles goed bij de vk. Ze heeft heel veel vragen gesteld en we hebben ook nog weer even gekeken naar de kleine. Zo schattig :). Kortom, ik ben weer happy.

Liefs

9. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, Truus mijn contract wordt idd niet verlengd. Dus vanaf 1 juli ben ik vrij!!!!! Ik ben daar zo blij mee. Ik vond het werken altijd al wel veel, maar om het dan zelf op te zeggen dat doe je ook niet zo snel en nu komt het helemaal goed uit.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ummie vind je het niet vervelend dat het contract van hun uit niet verlengd werd?

jessie hoe is het met je?

truus balen dat het nog steeds niet zo lekker met je gaat :(

11. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik weet wat de reden is (niet genoeg werk en ik ben de laatste met een tijdelijk contract), dus ik kan daar echt niet wakker van liggen. Ik zag het ook al een hele tijd aan komen... Het gebeurt nu zoveel in het notariaat. Er zijn heel veel mensen van wie het contract niet wordt verlengd, dus ik ben geen uitzondering.

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ummie, goed zo dat je de kraamzorg geregeld hebt! Fijn dat alles goed was bij de VK en dat jullie weer even hebben mogen spieken :) Willen jullie trouwens weten wat het word of laten jullie het een verassing?

Lekker dat je nog maar zo kort hoeft te werken! Kan mij helemaal voorstellen dat je daar lekker naar uit kijkt. En dan na de bevalling ga je weer op zoek naar werk?

Volgens mij zou ik iets van de nieuwe antidepressiva kunnen gaan merken na een week of 2. Maar het kan ook rustig 4 tot 6 weken duren heb ik begrepen dus het is echt afwachten.

Jessie, hoe is je temp vandaag?

13. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen niet weten wat het wordt. Wij gaan dus voor de verrassing. Vanaf welke week kun je eigenlijk zien wat het wordt?

Ik blijf wel uitkijken naar werk (zal ook wel moeten voor m'n uitkering), maar ik verwacht niet dat ik snel word aangenomen met m'n zwangere buik en de markt in het notariaat is sowieso slecht. Van collegaatjes hoor ik dat zij toch gemiddeld zo'n half jaar werkloos zijn voordat zij een nieuwe baan hebben gevonden. Na de bevalling kijk ik wel verder wat ik echt graag wil.

Truus, ik hoop voor je dat die medicijnen snel hun werk gaan doen! Dikke knuf!!

Jessie, ik ben wel benieuwd hoe het bij jou gaat.

14. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessie, ik zie een positieve test in je tempkaartje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Haha.. je kan ook niet snel genoeg hier zijn.. maar wel super dat jullie me zo volgen!!
    Maar inderdaad! Vanochtend kon ik me niet meer inhouden..
    Bekijk bijlage 155850

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Heel anders dan een paar maanden terug toen ik een paar dagen later ongi werd.. (zie bericht 2081 in dit topic).

17. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Jessie, wat goed zeg, je testen zien er echt mooi uit. Van harte meid. Het is je zo gegund!!!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wow jessie! wat een duidelijke testen! Gefeliciteerd!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    all: zwaai! Morgen gaan we een weekendje naar centerparcs. Laptop gaat wel mee denk ik dus plaats vast wel even een berichtje.

Daag..

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik zei al tegen manlief.. het zijn er twee.. :$
    Vast niet.. maar ik heb altijd het idee gehad dat ik een IVF-meisjes-tweeling zou krijgen..

Deel Deze Pagina