Ha, ha, Jessie, een meisjestweeling, lijkt me leuk . Maar wel superfijn dat je testen zo mooi duidelijk zijn! Juffie, veel plezier dit weekend.
Dankjewel lieverd!! Ik neem trouwens aan dat jullie begrijpen dat dit nog even geheim moet blijven. Zelfs zuslief, die ook op zp zit, is nog niet op de hoogte (vandaar dat ik onderschrift ook nog niet heb aangepast!)..
Nee.. dat hebben we toen afgesproken toen zij mij per ongeluk een keer tegen was gekomen.. ik zoek niet op haar.. en zij niet op mij. En ik neem aan dat ze zich daaraan houdt, is ook niet leuk om het op zp te lezen natuurlijk. Scheelt dat ze het waarschijnlijk wel binnen een week weet (als het aan mij ligt morgen, maar dan moet ik manlief nog even overtuigen..) dus ik hoop dat het goed gaat! Ik hoorde van haar 2e zwangerschap ook met 5 weken, persoonlijk en niet via zp gelukkig
Wow Jessie, meid! Heb er helemaal kippevel van! Gefeleliciteerd meid!!! Wat geweldig!! Op welke dag zit je nu? Het is echt duidelijke test Zou wel gaaf zijn zeg, een meisjes tweeling hihi!
Nu 14dpo, dus gister 13dpo. Heb vandaag niet getest.. morgen denk ik weer en dan maandag eindelijk die digitale eens uit de verpakking halen!!
Super leuk hoor Jessie! En spannend, alhoewel ik hier een heel goed gevoel over heb!!!! Eindelijk is het zover
JESSIE!!! yeah!! wat een supermooie testen, gefeliciteerd!!!! een hele dikke knuf van een superblije lavendel die nu met tranen over haar wangen achter de pc zit
tjeee...ben helemaal stil zeg, ik wou van alles zeggen maar ben nu even de kluts kwijt hier alles ok, afgelopen woensdag 1e dagje gewerkt, ging best goed, gister hele dag naar mijn ouders, waren pas 11uur 's avonds thuis, en ben nu moe, maar dat mag wel he... probeer later vandaag nog wel even meer te reageren maar ga nu even rustig zitten want ben al weer druk geweest en mijn kop duizelt
lavendel doe je een beetje rustig aan? Wel fijn dat het goed ging. Ik heb gehoord dat op mijn afdeling eind 2012 de helft van alle mensen weg moeten. Niet erg leuk nieuws dus... maar goed krijg nu voorrang bij intern solliciteren en ik kan me er nu wel druk om maken maar het is nog anderhalf jaar... Verder hier eindelijk een nieuwe koelkast. Vorige was net na de garantietermijn kapot en we kregen er nu een voor de helft van de prijs maar hij past niet goed dus nu zijn ze de kastjes op maat aan het maken. Manlief is motorrijden en straks gaan de kids naar opa en oma. Ik zou met mijn man uit eten gaan maar we hebben besloten om zelf te koken. Gaan een 4 gangenmenu doen, deden we vroeger echt heel vaak, maar dat komt er nu niet meer van. En is wel zo gezellig. Daarna gaan we naar de stad want er is een evenement in de stad. Morgen de kids weer ophalen en dan s avonds weer brengen want we staan morgen op een rommelmarkt. Heb echt veel dingen die weg moeten en dat leek me wel leuk om te doen. En de kids meenemen leek me niks... alleen moet ik dan in de auto kolven, lijkt me heel raar... Ik hoop dat het zondag overdag nog even lekker weer is. Jullie nog plannen van het weekend? oja en willen jullie nog even naar het vetgedrukte in mijn handtekening kijken?
Jessie, ik heb hier ook een goed gevoel over! Morgen krijg je gewoon een knaltest en maandag een supermooie digitale uitslag. Ga je het nog wat mensen vertellen vandaag of morgen? Geniet ervan meid!! Lavendel, fijn dat je eerste dagje werken goed ging. Wel aan jezelf blijven denken hoor. Volgende week ga je echt weer helemaal beginnen toch? Debby, veel plezier met jullie etentje! Klinkt heel gezellig.
Jessie, wat knap dat je vandaag niet getest hebt. Ben benieuwd naar je test morgen! Lavendel, fijn dat het werken goed ging! Debby, ik heb op Sam gestemd hoor. Fijne avond!
@Lavendel, dankjewel voor lieve reactie! En wat fijn dat het werken goed ging. Voel je je inmiddels weer wat fitter dan gisteren? @Debby, super vervelend dat er zoveel mensen weg moeten. Maar ook dat het nog anderhalf jaar duurt.. pff.. lang om zo in onzekerheid te zitten!
Vanochtend was temp minder mooi, maar het testje was gelukkig wel super! Dus ik ga thermometer maar in de badkamer leggen en proberen me geen zorgen te maken..