jeah mamatien!!! Van harte gefeliciteerd meid!!! Het werd toch tijd dat er weer wat zwangeren aankwamen... ik zou zeggen de rest van de nog-niet-zwangeren ook deze maand!!! truus mooi kamertje en mooie buik!!! o en een buikfoto had ik vorige week al geplaatst, is nog niet heel ver veranderd hoor
@ Deb: ja i know... pfff ik zag zoo tegen die gyn op... heeft de natuur toch uit zichzelf zn werk gedaan Nu maar hopen dat t blijft zitten...
Mamatien, raar idee he dat er een kindje in je groeit? Zelfs ik vind het na 25 weken nog steeds zo onwerkelijk! Echt super dat je je afspraak bij de gyn af kan zeggen! Dank je wel! Vind je je buik niet veel veranderen op het moment? Hier heb ik het idee dat ie echt mega hard groeit ineens.
Hoi meiden, @mamatien..........GEFELICITEERD!!! @all. bedankt voor jullie tips.Had mijn vraag ook aan de verloskundigen gesteld en die begrepen het ook niet en vonde de HA ook een goed idee. Ik heb vandaag de HA gebelt, was er helaas niet, dus morgen nog een poging. Ben wel blij om jullie verhalen te lezen. Vooral dat het met een lange cyclus, gewoon lukt om natuurlijk zwanger te worden. Inmiddels is hier alles nog hetzelfde. Geen +ovu's meer maar nog steeds een zwaar gevoel onder de navel en af en toe steken. Ongi is ook nog in geen velden of wegen te bekennen, al krijg ik sinds vandaag wel weer wat vermoeide benen en onderrug.... Groetjes Arwe
En het geeft ook hoop aan degenen die al lang bezig zijn. Ook na een jaar proberen kan het nog gewoon op de natuurlijke manier. Hopelijk volgen er snel meer.
Mamatien wat heerlijk meid!!!!!!! Gefeliciteerd!!!! Hoe reageerde je man?! Wauw meid...geniet ervan!!
Mamatien, hoe voel je je nu? Ik bedoel ben je misselijk enzo of voel je iets anders? Ik ben altijd zo benieuwd of je het ook zou moeten kunnen voelen of je zwanger bent of niet...
Jaa zelfs na een jaar kan het op de natuurlijke manier!! Hoe mn vent reageerde.. Nou ik had hem vanochtend al gebeld over die temperatuur. En vanaf dat moment kon ik het niet meer uit mn kop krijgen, dus paar keer aan de tel gehad en of ik begon er over of hij.. hij was er net zo mee bezig als ik We kwamen tegelijkertijd thuis na werk, toen kon ik me niet meer inhouden, dus heb getest. Was zoooo leuk!! Alleen was sensitest en heb wel eens gehoord dat die vals kunnen zijn, dus toen ben ik als een speer naar de kruidvat gereden. Daar rmet een big-smile die test gekocht, en toen thuis gedaan en weer duidelijk positief Manlief ging net op deze site kijken haha.. hij weet niet zo goed wat ie nu moet doen, hij vraagt elke keer 'wat moeten we nu doen dan' haha. Maarja.. ik weet t zelf eigenlijk ook niet haha!
de kattenbak stinkt nu, blegh net een kat op gepoept! Maar mn vriend is tennissen... en ik mag de bak niet meer aanraken...
@ Ummie, nou eigenlijk voelde ik deze x vrij weinig haha! Heb paarr dagen gehad dat ik heel erg moest plassen en heb afgelopen week veel buikpijn gehad, heb nu ook buikpijn. Maar verder helemaal niets. Ohja, had ook pijn in mijn rug, maar heb deze week ook vrij intensief gesport, dus is dan weer lastig inschatten waar het van komt..
Hier alles prima. Nog maar 5 weekjes en dan komt de kleine alweer. Mijn buik is echt enorm, schrik er zelf elke keer van en de baby is nog niet ingedaald dus heb wel ademtekort, Maar verder dus alles goed. Gisteren is mijn zoontje 2 jaar geworden. Twee jaar alweer! Wat vliegt de tijd!
jawel hij groeit wel maar denk niet dat je dat in 1 week op de foto ziet... mijn buik is echt wel mega vergeleken met mijn dochter trouwens. dit is mijn buik met 27 weken met mijn dochter.
mamatien geweldig gevoel he wat je nu moet doen? Zal ik je even gek maken? *vk bellen voor een afspraak. *gyn afbellen *moeders voor moeders bellen als je dat wilt *je opgeven voor kraamzorg *je opgeven bij een kinderdagverblijf (afhankelijk van waar je woont maar hier ben je al te laat als je je opgeeft als je net zwanger bent...) succes
Chebu, nog gefeliciteerd met je zoontje! Leuke dag gehad? Debby, woow wat een verschil zeg! Je buik is echt al veel groter! Mamatien, dat lijstje van Debby klopt zo ongeveer wel maar wat je ook niet moet vergeten is genieten Hier, vandaag weer tante geworden! Mijn schoonzusje moest vanochtend om kwart voor 8 in het ziekenhuis zijn want ze zou ingeleid worden en om kwart voor 12 was het ventje er al. Hij heet Finn en is echt een scheetje, ben helemaal verliefd!