Nog meer meiden hier met een lange cyclus? Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Lavendel, fijn dat alles goed was met Sara op het CB. Altijd vervelend die prikjes maar nu is ze er voorlopig vanaf toch? Sem moet ik Juli nog en dan is het ook even afgelopen. Ik heb opzich wel mensen om mij heen die zouden/willen kunnen helpen maar ik wil dat zelf niet. Ik kan niet zo goed andere mensen om mij heen verdragen op het moment dus ben het liefste gewoon alleen.. Hoe mijn man eronder is, tja.. Hij doet ontzettend zijn best voor mij maar voor hem is het gewoon ook erg zwaar allemaal, dus hij heeft het ook wel moeilijk.

Juffie, wat heerlijk dat Matthijs aan het doorslapen is gegaan! Wel jammer dat hij door de KV nu krampjes krijgt, maar misschien is het maar van korte duur omdat zijn darmpjes er gewoon even aan moeten wennen?

Ummie, haha ja die schoentjes bedoelde ik, haha. Prachtig! Snap wel dat je hebt gezegd dat ze ze alleen thuis mag dragen ;) Helaas weer slecht geslapen vanacht dus nog maar even aankijken met deze slaaptabletten en anders maar wat anders verzinnen..

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

haha ik ging net even mn oude spijkerbroek passen, om te kijken of ik, naast mn buik, nog veel ben aangekomen. Bij mn benen zit de broek nog goed, maar mn billen zijn wel iets dikker denk hihi... Hier de foto:

3. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha, ha, mamatien, je doet het nog netjes volgens mij hoor!

Debby, hoe was de verjaardag vandaag? Zijn jullie nog naar de apenheul geweest?

4. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, hoe gaat het met iedereen? Het is weer lekker weekend!! Alleen hier regent het al bijna de hele dag :(.

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    #3005 Jessie80, 18 jun 2011
    Laatst bewerkt: 18 jun 2011
    @Mamatien, gewoon vergeten dat ik zwanger ben.. :x .............. ;)
    Geniet maar heerlijk van je verlof, voor je het weet is het gedaan met de rust! En wat een supermooie buik!

@Truus, jeetje wat k*t dat het nog steeds zo slecht met je gaat.. hoe gaat slapen nu? En merk je al wat van ophoging AD?

@Ummie, middagdutje.. klinkt heerlijk! Ga er maar lekker van genieten.. Ik ben alleen even vergeten hoe het ook alweer precies zit.. wil je na bevalling weer gaan solliciteren? Of heb je nu al andere baan? Of blijf je lekker thuis? Sorry... :)
    Lachen om lelijke prinsessenslippers :)

@Lavendel, fijn dat op CB alles goed was.. kleine meid is niet ziek geworden van de prikjes?

Hier: superdrukke week gehad, dus weinig zp.. ben nu weer zo'n beetje bij, al is het in het feb 2012 topic niet te doen hoor! Vanavond feestje en dan morgen beetje uitslapen.. om half 12 brunch bij de buren (= schoonouders)! Had wel een mooie MvM test afgelopen woensdag, dus ben nu lekker in de blauwe bussen aan het plassen..

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meiden sorry dat ik jullie verwaarloos.
    Het is zo druk rondom Emma dr verjaardag. Gisteren naar de apenheul en pannenkoekenboerderij geweest.
    Vandaag hele huis gesopt en morgen is het feestje. Na het weekend kom ik weer eens buurten hier...

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mamatien, mooie buik! :) Grappig dat je je normale broek nog past, ik kon dat op die termijn niet meer, kreeg hem echt niet over mijn heupen heen. Nu gelukkig wel weer ;)

Ummie, wij hebben hier nu regen. Rest van de dag is het gelukkig redelijk droog geweest.

Jessie, slapen gaat nog steeds erg slecht. Had slaapmedicatie gekregen maar na 2 dagen niet meer ingenomen omdat ik er nog steeds niet van doorsliep en omdat ik zo suf was overdag dat ik helemaal niet meer kon functioneren en steeds in slaap viel. Volgens mij begint de antidepressiva ietsje aan te slaan. Vanmiddag had ik een momentje dat ik even zin had om iets te gaan doen en dat gevoel heb ik al heel lang niet meer gehad. Dus hopen dat dit soort momentjes nu vaker gaan komen :)

Wat fijn dat je een mooie MvM test had woensdag! Lekker in die vieze stink bussen plassen nu dus, haha.

Debby, gefeliciteerd nog met Emma! Fijne dag morgen.

8. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessie, gefeliciteerd met je mooie mvm test!! en donderdag de echo al, spannend hoor. heb je het inmiddels nog meer mensen verteld of blijft het eerst bij je naaste familie?

Ik heb nog geen andere baan. Ik ga wel rondkijken voor ander werk, maar ik heb er ook heel veel zin in om thuis te zijn. Dus wat het uiteindelijk wordt, is nog een verrassing. Ik ga er iig vanuit dat als ik weer ga werken dat dat pas na mijn bevalling zal zijn. Solliciteren met een dikke buik lijkt mij niet echt handig. En ik wil dan sowieso minder gaan werken. We zien wel wat het wordt...

Truus, wat fijn dat je gisteren even een goed moment had!! Hopelijk worden dat er steeds meer en meer.

Meiden, waar hebben jullie je geboortekaartje vandaan gehaald? Ik zit al op verschillende sites te kijken, maar ik kan nog niet echt iets vinden. Hebben jullie tips?

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo ben ik ook weer eens. Lees wel trouw mee hoor!

Mamatien: wat een mooie buik! Enne vind het knap hoor hoe ver je broek nog komt. Zo ver komen de meeste van mijn broeken nu nog niet:)

Jessie: fijn een goede mvm test!

Truus: hopenlijk komen er meer van zulke momenten! Wat een prachtige foto van jullie op hyves trouwens. ZIen jullie er gelukkig uit met zijn drietjes!

Ummie: hoe gaat het emt de vermoeidheid. Oh en wat betreft kaartjes. Lastig he. Ik heb gewoon wat boeken gehaald en daar hebben we er eentje uitgekozen. We waren eigenlijk best snel klaar.

Debby: hoe was het feest vandaag?? Genoot Emma van alle aandacht??

All: hier alles prima. Na een een flink aantal nachten geen nachtvoeding helaas vannacht wel weer. Hopenlijk was het eenmalig.;)

Matthijs begint te piepen. dus even aandacht geven.

xxx

10. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Ha meiden, vorige week had ik vakantie. Lekker hoor na mijn eerste werkweek, maar ik was meteen geveld voor verkoudheid enzo. Leek ook wel of het niet doorzette, maar nu sinds 2 dagen gaat het beter. Keelpijn is weg, en verstopte neus ook …. En dat mag van mij wegblijven! J

@ Ummie, ja die prikjes zijn niet leuk! Maar volgens mij nu pas weer met 11 maanden, dus dat duurt even. Nou je bent niet gek hoor, het moet inderdaad niet kunnen dat er vakken niet of nauwelijks zijn gegeven. Maar blijkbaar toch gebeurd…helaas.
    Haha, ik ben ook benieuwd of mijn dochter er zo bij loopt als een prinses. Maar denk het niet…ben zelf helemaal niet zo’n type. Vind het al heel wat dat ik jurkjes uit mezelf koop voor haar!!
    @ Truus, je moet ook alleen mensen om je heen hebben als je dat zelf wil/kunt. Wel fijn om te weten dat als het echt nodig is ze er wel zijn. Fijn dat je het gevoel hebt dat de medicijnen aanslaan,
    @ Jessie, nee ze is niet ziek geworden van de prikjes. Zelfs geen verhoging of koorts, wel wat meer slapen. En de eerste 2 dagen was ze heel rustig, normaal is ze erg beweeglijk en kletserig in de box, maar dat doet ze pas sinds gister weer.
    Heerlijk die blauwe bussen, ik kon die geur niet uitstaan! Hoop dat jij het beter doet! Nog 3 dagen en dan de echo!!!
    @ Ummie, wij zijn gewoon naar de drukker gegaan. Ik heb daar boeken gehaald met voorbeelden, vond het toch wel fijn om ze te zien ipv via foto van internet. Ook zijn er veel kaartjes van internet die in de boeken staan.
    @ Mamatien, grappig dat je die broek nog aan kunt! Ik kreeg ze op een gegeven moment niet meer zo hoog als jij hoor.
    @ juffie, houd jij het nog vol op school. Moet jij ook nog 5 weken?

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lavendel: ja moet ook nog 5 wk. Daarvan zijn er 3 weken met maar 2 werkdagen omdat ik nog adv dagen had. Verder nog een dag mijn verjaardag vieren en laatste schoolweek stelt ook nooit zo veel voor. Die laatste weken vliegen voorbij dnek ik. Nog wel veel doen trouwens, rapporten , handelingsplannen gesprekken enz.

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ummie, wij hebben het geboortekaartje besteld op kaartje2go.nl vond het erg makkelijk omdat je daar ook de optie kon nemen dat hun ze gelijk verstuurde na de geboorte en je dus geen enveloppen enzo hoefde te schrijven.

Juffie, dank je wel :) vond het wel weer eens tijd worden voor een foto van ons 3tjes, de laatste was van net na de geboorte ;) Fijn te lezen dat het bij jullie goed gaat en dat Matthijs aan het doorslapen is gegaan! Was het eenmalig dat ie kwam s'nachts of heeft ie er weer een gewoonte van gemaakt? ;)

Lavendel, altijd leuk in je vakantie ziek zijn, grr.. Maar fijn dat het nu weer beter gaat!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    juffie lekker doorslapen! hier opeens niet meer :(
    nog 5 weekjes en dan lekker vakantie!

Hoe is het verder met iedereen?
    Ik heb het zo druk gehad rondom Emma dr verjaardag. Ben ook niet helemaal bij maar ik probeer wat regelmatiger te komen lezen nu!
    Ik zal hier ook ff de fotos van Emma dr verjaardag posten :)

Hoe is bij de bevallen meiden de cyclus na de bevalling?
    Hier is echt apart. In het begin was ie 2 keer iets van 24 dagen en nu zit ik al weer op dag 38. Ik wil een mirena spiraal laten plaatsen maar dat moet tijdens je menstruatie. Geen idee wanneer dat is dus...

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deb: slik cerazette dus heb helemaal geen cyclus;) Vind het al heel wat dat je ongesteld word tijdens de bv. Bij Nathan werd ik pas met 6 mnd ongesteld terwijl ik met 3,5 mnd gestopt was met de bv.

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dat is wel een van de dingen die ik eens moet vragen.. of het kwaad kan voor PCO eierstokken om de pil weer te gaan slikken na de bevalling of dat het niets uitmaakt.. want waarschijnlijk willen we heel graag een tweede maar wel met meer dan 10 maanden verschil ;) en ik vond het ook gewoon heel naar dat ik nooit wist wanneer ik mijn ongi kon verwachten (want ik was niet van plan meteen weer te gaan tempen..)!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat een rust hier.

Jessie: hoe was de echo??

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    GOED!! :)
    Een heel mooi boontje van 9.7mm en een kloppend hartje!
    Precies 6w6d, model kind ;)
    Daarna schoonzus en zwager op de hoogte gebracht en heerlijk uit eten geweest.. en nu vroeg naar bed want ben moe na niet zo'n lange nacht en toch wel spannende dag!

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jessie super goed nieuws! Hoe reageerde je schoonzus en zwager?
    o en volgens mij raadde ze met pco juist de pil aan, waarom weet ik niet. Maar of je dan weer lang moet ontpillen weet ik eigelijk niet...
    maar weet niet of je borstvoeding wil geven? Want dan blijft je cyclus zowieso wat langer weg.
    Ben je druk met de voorbereidingen nu? Kraamzorg regelen/moeders voor moeders aanmelden (als je wilt)/kinderdagverblijf uitzoeken?

truus hoe gaat het met jou?

Het wordt volgende week mooi weer! Heb er zin in, ga lekker met de kids op stap...

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Schoonzus en zwager waren ook erg blij voor ons!
    En ik heb het nagevraagd, maar inderdaad was pil geen enkel probleem.. ik wil wel gaan voor borstvoeding maar hoor van genoeg meiden dat eerste ongi dan toch na week of 6-8 komt.. en het geven van bv is nou eenmaal niet de beste manier van anticonceptie (al denk ik nu dat we gewoon nooit meer seks gaan hebben, en na de bevalling al helemaal niet ;))..
    Voorbereiden: we hebben al zitten brainstormen over namen en kamertje, MvM doe ik al ruim een week aan mee, kdv zal ik volgende week eens gaan bellen om te kijken, maandag vk bellen voor afspraak.. leuk!!

20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    hallo meiden, even puf maar was al paar dagen niet geweest dus dacht even gluren.

jessie lekker he om al die dingen te regelen, geniet er van!

ik ben ongi aan het worden, was het nog steeds niet geworden, en ben een maand geleden maar aan de pil gegaan...en ja hoor ik heb weer giga last van mijn rug, buik etc. Mwah,dit had ik echt niet gemist!
    nu snap ik ook waarom ik van de week zo zin had in lekkere dingen :)

vanvond komen vrienden op bezoek die ook een grote kinderwens hebben, ze krijgen vandaag te horen welke behandeling en of het kan. Heb zo'n gevoel dat het ivf gaat geworden, ben benieuwd. heel spannend voor ze.

verder alles goed met jullie?

deb, wat zag je dochter er weer mooi uit!

fijn weekend alvast

Deel Deze Pagina