Inderdaad echt heel erg rustig hier! Vervelend van je ongi Lavendel.. en dan vooral dat je er zoveel last van hebt! Hoe was het met je vrienden, kunnen ze wel een beetje blij zijn voor jullie?
goed dat je meedoet aan mvm jessie! kan je de pregnyl weer teruggeven die je hebt gebruikt lavendel ongesteld zijn is nooit leuk maar ik zit er nu echt op te wachten. Ik zit op dag 41 nu en het moet nu wel gaan komen hoor... we hebben het 1 keer onveilig gedaan deze maand en als ik nu zwanger zou zijn zou het echt bizar zijn. Ik denk het niet hoor maar zal wel blij zijn als ik ongesteld ben. Als ik zwanger zou zijn denk ik dat ik een echtscheiding heb en daar heb ik dus geen zin in. succes voor je vrienden!
hey meiden, had het vrijdag al gelezen maar nog niet eens gereageerd op je Jessie. Zat te kolven op school toen ik het las Super zeg een kloppend hartje! Ben blij voor je! Lavendel: bah vervelend zeg dat je zo'n last hebt van je ongesteldheid. Door de cerazette die ik slik word ik niet ongesteld. Dat is wel fijn. Deb: oei spannend. Maar aan de andere kant je geeft bv dus zo gek is het niet dat je niet ongesteld wordt. Kans op zwangerschap is erg klein hoor! Hier alles prima. Ben alleen erg moe. En heb weer eens mijn hele mond vol met aften Echt mijn zwakke plek is dat maar super vervelend en pijnlijk.
Hoi meiden, Hier ben ik ook weer. Sorry dat ik jullie een beetje heb verwaarloost de afgelopen week. Het was een erg drukke week en ik was (ben) ook erg moe. Jessie, wat super van je mooie echo! Gefeliciteerd! En idd leuk al die dingetjes regelen. Ga je nu over naar een 'gewone' vk? Debby, als je er echt over inzit misschien een keertje tempen? dan weet je in elk geval of je voor of na je ei zit, maar zoals juffie zegt, de kans lijkt mij erg klein. mooie foto's trouwens van je dochter! ze ziet er zo schattig uit! Lavendel, wat spannend voor je vrienden! ik hoop voor ze dat het snel zal gaan lukken. vinden ze het niet moeilijk om jullie kleine te zien? ondanks dat ze het jullie natuurlijk vast enorm gunnen. Juffie, is cerazette een bepaald merk pil ofzo? Ik weet nog niet wat ik ga doen na de bevalling. Ik ga in elk geval nooit meer aan de pil!!! Voor mijn gevoel is de pil echt de oorzaak geweest van mijn gekke cyclussen in het begin en de trage opbouw van bms. Pas na ongeveer 1,5 jaar begon alles er beter uit te zien! Ik wil graag nog een kindje en 'op mijn leeftijd' (ha, ha, wat klinkt dat oud) heb ik echt geen zin in 1,5 jaar vertraging. Nog even over nadenken dus hoe wij dat gaan aanpakken. Truus, hoe gaat het nu met jou en met de medicijnen en alles? Mamatien, hoe gaat het met jou en met de laatste loodjes??
Waar is iedereen??? Aan het genieten van het mooie weer. Vandaag ben ik vrij en morgen nog 1 dagje werken, joehoe!!! Debby, wat goed trouwens, alweer 8 kilo eraf! Dat noem ik niet langzaam afvallen hoor. Hoe doe je dat?
Ha meiden, Sorry ff ego bericht. Tot nu toe ging t echt allemaal super goed.. Maar vannacht was echt HEL! Ik had zo'n extreme buikpijn, wist echt niet wat ik met mezelf aan moest.. Het vervelende was dat die buikpijn continu was. Dan zijn het geen (voor)weeen toch? Dus tijdens die pijn had ik ook elke keer het idee 'deze pijn is voor niets', want weeen leveren iets op haha.. Heb 2 uur lang door t huis gebanjerd, gestaan,, gezeten gelegen, gehangen.. Wist me echt geen raad. Zelfs overgegven... Uiteindelikj 2 paracetamol op en op de 1 of andere manier op de bank in slaap gevallen (bed was helemaal geen doen). Vriendlief kwam rond 5en mij zoeken, (had m niet wakker gemaakt nl) toen ben k naar bed gegaan en ging t opzich zel weer.. Nu nog steeds pijn, alleen is het beter te behappen... Lig nu lekker op mn balkon en als het gaat ga ik vanmiddag ff naar t zwembad, anders blijf ik gewoon hier de hele dag liggen... ** einde geklaag**
ummie: cerazette is inderdaad een pil. De enige die volgens mij met bv kan. Deb: wow inderdaad zeg. 8 kg. Wat knap zeg! Mamatien: zou je niet even de vk bellen?? Lijkt me toch niet normaal zulke heftige buikpijn. Ja als het weeen zijn wel natuurlijk. Maar wel even bellen hoor!
@ Jessie, ja hoor vrienden zijn heel blij voor ons. Ze komen ook regelmatig even langs om te knuffelen, of als mijn vriendin zin heeft om mijn dochtertje de fles te geven kan ze ook ineens op de stoep staan. Na de zomervakantie starten ze met behandelingen, geen ivf zoals ik dacht, maar icsi. @ Deb, mwah das minder dat je aant wachten bent. @ Juffie, lekker dat je nog geen last hebt van ongi! En wat vervelend van die aften, sterkte ermee.Lijkt mij erg pijnlijk. Heb je er wat voor? @ Ummie, dat kan ik mij voorstellen dat je niet meer aan de pil wil. Ik twijfel ook wel over de pilgebruik, heb nu een lichte pil, voorheen altijd een zware gehad. Merk alleen wel weer dat ik soms momenten heb dat ik niet gezellig ben, en nog al kan snauwen op mijn man. Hij zei vant weekend, als het zo doorgaat dan gaat die pil het huis uit!! Hij was echt laaiend en ik bedoel het niet zo. Maar dan moezijn en weer ongi en die hormonen twas even niet gezellig hiero. @ mamatien, als ik jou was zouik ook even bellen. @ Truus, hoe gaat het bij jou? ik ga weer verder met de was, want ook al is het warm de was gaat gewoon door!
@Lavendel, fijn dat je vrienden wel echt blij voor jullie kunnen zijn! En vervelend dat je zo'n hormo(o)nster wordt van de pil.. @Ummie, ja, nu naar de vk, vandaag gebeld, volgende week echo en week erop intake Ik heb het nog nagevraagd aan gyn en voor PCO maakt pil niets uit.. maar ja, dat was bij jou natuurlijk niet het geval. @Mamatien, hoe gaat het nu? Kan wel voorwerk zijn met 37 weken natuurlijk.. Hier vooral bezig geweest (in mijn hoofd) met zusje die met ruim 32 weken in het ziekenhuis is opgenomen, bloedverlies en weeën. Pff.. spannend of ze de komende 48 uur doorkomt zonder bevalling, want dan kunnen de medicijnen voor longrijping hun werk doen!
Jessie, wat fijn van de goeie echo, gefeliciteerd!! Wat spannend van je zus, hoe gaat het nu? Heeft de bevalling doorgezet? Juffie, wat vervelend dat je last hebt van aften, gaat het alweer wat beter nu? Mamatien, wat vervelend van je buikpijn, hoe is het nu? Lavendel, wat vervelend dat je zo'n last hebt van de pil. Is anders een spiraaltje geen optie? En hoe gaat het met onze Ummie? Wij zijn afgelopen weekend een weekendje weggeweest naar Duitsland met mijn ouders en broertje en zijn vriendin. We zaten midden in de bergen, niet zo handig met BI haha. Maar goed, pijnstillers gehad van de HA en mijn onderrug is door de fysio ingetaped dus het ging allemaal net. Nu nog druk aan het bijkomen want het vraagt lichamelijk en geestelijk een hoop van mij..
Truus: zag al super leuke foto's van jullie weekendje weg! Genoten dus. Nu maar even rustig aan doen. Aften heb ik helaas nog steeds
Rust dan maar goed uit nu, Truus. Wel knap dat je toch bent meegegaan! Hoe deed Sem het? Hier inmiddels weer tante geworden. De bevalling zette dus toch door (toen de eerste doses remmers was uitgewerkt waarschijnlijk) en om 04.15 is ons neefje geboren. Hij woog 1990gr, huilde meteen, een Agpar van 9 en 10, dus ondanks dat het veel te vroeg is een goede start! @Juffie, bah echt zo vervelend aften..
Jeee gefeliciteerd tante Jessie! Wat een kleintje zeg maar fijn dat ie zo'n goeie start heeft gehad Sem deed het super! Het is echt zo'n makkelijk kind, daar hebben we het echt mee getroffen Juffie, wat vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt van de aften..
Jessie, gefeliciteerd met je neefje! Fijn dat alles er goed uitziet ondanks zijn vroege komst. Leuk hoor volgende week alweer een echo! Kun je nu al echt genieten van je zwangerschap of moet je toch nog een beetje wennen... Truus, wat goed dat je mee bent gegaan. Lekker er even tussenuit. Fijn dat Sem zo'n lief kindje is. Mamatien, hoe gaat het nu met je? Ik heb gisteren mijn laatste werkdagje gehad. Was superleuk. Lekker geluncht met collega's en nog leuke cadeautjes en mooie bloemen gekregen. Ik was gisteravond wel weer doodop, maar goed, nu lekker genieten! Vanochtend ben ik ook weer naar de vk geweest. Ik heb een echo gehad van (ik overdrijf niet) een paar seconden. Ik kon nog net zien dat het hartje klopt en daar gaat het natuurlijk om! De placenta ligt wel voor, dus vandaar dat ik de kleine nog niet heel goed voel. Nu wachten op de 20 weken echo over een paar weekjes...
Ummie, wat lekker dat je laatste werkdag erop zit! Nu lekker gaan genieten en lekker uitrusten Pff leuk zeg, zo'n echo van een paar seconden.. Zouden die mensen nou zelf niet snappen dat dat niet leuk is? Gelukkig nam mijn vk altijd uitgebreid de tijd, ondanks de vele echo's die ik heb gehad. Wel fijn dat je toch nog het hartje hebt zien kloppen!
Echt leuk was het idd niet... Ze had een probleem met haar computer, volgens mij was ze daar meer mee bezig, ze wachtte op een telefoontje van de helpdesk ofzo, maar goed, ik heb het hartje weer gezien en daar gaat het om! Kijken jullie trouwens ook babyboom? Ik zit altijd helemaal mee te leven...
@afvallen: ja kan er niks aan doen... ik let gewoon een beetje op maar door de borstvoeding gaat het 2x zo snel. Misschien zelfs iets te snel, maar ja, ik wil 37 kilo dus een snel begin komt wel goed uit... @mamatien: een wee komt en gaat echt. En hoewel ik me steeds afvroeg of het begonnen was wist ik het toen het echt zover was zeker. Hoewel die ctg geen weeen registreerde zei ik tegen die vrouw : geloof mij maar, ik heb weeen! En ja hoor, dat ding deed het niet @truus fijn dat het weekendje weg toch ging! @jessie 1990 gram... dat woog mijn dochter met bijna 35 weken dus dat is hardstikke goed! Mag ze in het streekziekenhuis blijven? Succes met de zware weken die gaan komen... O en gefeliciteerd natuurlijk! @ummie een echo van een paar seconde... pffff nou ja gelukkig klopt het hartje hier alles ok. Nog niet ongie maar ga er maar vanuit dat het door de bv komt... bv gaat super trouwens. Kolven is helemaal ingeburgerd maar s ochtends heb ik hem nu standaard aan de borst, lekker nog even liggen saampjes. Verder niet zo veel te melden...
hoi meiden, hoe gaat het met iedereen? Hier gaat alles z'n gangetje. Mijn eerste echte dagje vrij vandaag (op wo en do ben ik wel vaker vrij, maar op vr niet!). Vanochtend zijn wij wezen kijken naar een andere school voor onze dochter. Op haar huidige school gaan zij veel veranderen en bevalt ons toch nog niet helemaal... Even afwachten wat het gaat worden dus! Debby, ik vind het toch knap hoor 8 kilo! En fijn toch als je er voor je gevoel niet heel veel voor hoeft te doen. Tot wanneer ben jij ook al weer vrij? Tot en met augustus? Mamatien, hoe gaat het met jou? Ik zag gisteravond nog een reportage over jeugdzorg in rotterdam, toen moest ik ook weer aan je denken. Jij zit ook in die sector toch? Verder groetjes en een dikke knuf voor iedereen.
Hallo! Gisteren mijn neefje voor het eerst gezien.. wat een klein ventje, maar wat doet hij het goed!! Hij heeft al een paar keer uit een flesje gedronken en vindt het heerlijk om een 2 keer per dag bij papa of mama te liggen. Hij mag idd in het streekziekenhuis blijven en mijn zus gaat waarschijnlijk dinsdag weer naar huis, voor hun oudste zoontje ook wel fijn natuurlijk! Hier gaat het verder prima, moe en wel wat meer misselijk, maar eigenlijk mag het geen naam hebben.. moet gewoon 's ochtends wat eten voordat ik onder een hete douche ga staan