hallo meiden, ik leef nog hoor. Ben alleen erg druk, en mijn man is al 3 weken amper thuis (behalve om te slapen) Op mijn werk is het ook lekker druk, daarbij zijn er een paar dingen aan de hand die niet zo leuk zijn...al met al kost het mij energie, en dan moet ik ook nog alleen voor onze meid zorgen. En heb daardoor weinig puf om nog de pc aan te doen. Maar verder gaat alles goed hoor. en bij jullie? Jessie hoe voel je je? Truus hoe gaat het met jou? Juffie nog 3 weken he? Mamatien houd jij het nog vol? Ummie, ik dacht toch dat ik alles wel geod gelezen had maar volgens mij heb ik toch iets gemist. Heb jij je werk opgezegd?
Ummie, ik volg ook babyboom Vergeet meestal op de woensdagavond te kijken dus dan doe ik het altijd maar via uitzending gemist. En zijn jullie er ondertussen al uit wat jullie doen met jullie docht wat betreft haar school? Debby, fijn dat het afvallen zo goed gaat en dat je er alleen maar een beetje voor hoeft op te leten. Jessie, fijn dat het goed gaat en dat je over het algemeen erg weinig last hebt van kwaaltjes! Super dat je neefje het goed doet! Lavendel, poeh dat klinkt inderdaad als of je het behoorlijk druk hebt. Denk je wel een beetje om jezelf? Mamatien, hoe gaat het bij jou meid? Bijna 38 weken, spannend! Duurt niet lang meer nu Hier sinds vandaag begonnen met een fruithapje voor Sem. Hij vind het heerlijk! Waren bij schoonzus en zij was watermeloen met banaan aan het mixen voor haar zoontje van bijna 8 maanden en we hadden zoiets van, kijken hoe Sem er op reageerd maar hij kon er geen genoeg van krijgen. Morgen maar eens een saai potje peer geven, wil nog niet gelijk met dubbele smaken beginnen. Zijn jullie al begonnen met bijvoeden?
Jessie, fijn dat het goed met je gaat! deze week al weer een echo toch? spannend! willen jullie straks weten of het een jongetje of een meisje wordt of hebben jullie daar nog niet over nagedacht. Lavendel, dikke knuf voor meer energie! is je man de komende tijd wel weer wat meer thuis of blijft het voorlopig zo. Vervelend ook van die niet zo leuke dingen, hopelijk kan dat worden opgelost. Klopt idd, sinds afgelopen vrijdag heb ik officieel geen werk meer. Ik was aan het einde van mijn tijdelijke contracten en een vast contract zat er niet in. Ik ben nu dus ook 1 van de velen in het notariaat zonder werk, maar (waarschijnlijk in tegenstelling tot de rest) ik vind het helemaal niet erg. Eerst lekker genieten van de zwangerschap en dan zie ik wel verder. Truus, hoe gaat het met jou? En mamatien, kun je nog een beetje genieten van je verlof, oftewel gaat alles goed?
Ha Truus, zie nu net je berichtje pas . Wat leuk dat je aan het proberen bent met fruit voor Sem. Onze dochter vond het toen ook superlekker. Ik heb haar ook al vrij snel meerdere varianten gegeven, maar is idd beter om het eerst 1 voor 1 te proberen. Succes! Nee, wij zijn er nog niet helemaal uit wat wij gaan doen met school voor onze dochter. Wij hebben wel een hele leuke school gezien, maar die is niet bij ons in de buurt, dus dan moet ik haar elke dag met de auto brengen en halen. Dat heb ik er zelf wel voor over, maar we denken er nog even over na...
ik wou even uitgebreid kletsen, maar kreeg net een verdrietig bericht, kan me nu niet concentreren. probeer morgen wel even te komen.
sterkte lavendel! Babyboom: kijk ik ook. Zit elke aflevering met tranen in mijn ogen truus: matthijs krijgt sinds een weekje ofzo ook fruit en gisteren voor het eerst groente geprobeerd. Hij vindt het ook heerlijk. eet nu al een half potje en huilt dan als het op is Van het weekend heeft hij potjes gehad maar van de week maar flink wat vers maken en dan in de vriezer. Net zo lekker. Oh heb net voor het eerst in ruim een jaar weer een roseetje gedronken. Heerlijk maar voel hem wel zitten zeg Ben de bv aan het afbouwen dus kan weer. Extra genieten dan.
Juffie, gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een leuke dag hebt! Dus Matthijs ook gek op fruit, haha. Ik wil het inderdaad ook vers gaan maken, heb in totaal ook maar 2 potjes gekocht om het even te proberen. Maar kan je alles invriezen dan, of niet? Is wel net zo makkelijk natuurlijk. Ummie, oei dat is wel lastig wat betreft de school. En nu je bij huis bent is het natuurlijk niet zo erg om haar te halen en brengen maar is dat straks ook wel praktisch als je evt. weer aan het werk gaat? Lavendel, wat vervelend meid, sterkte..
Juffie, ook gefeliciteerd met je verjaardag! Truus, brengen en halen moet wel lukken hoor, ook straks, mocht ik weer gaan werken. Ik heb net de onderwijsinspecties van de verschillende scholen nog even bekeken en dat versterkt toch wel mijn gevoel om over te stappen...
Goedemorgen meiden, Juffie nogbgefeliciteerd!! Aangeschoten van 1 roseetje hihi Truus hoe is t nu met jou?? Heb je t gevoel dat er al (positieve)verandering id of gaat t traag!! Ik hoop dat je je wat beter voelt.. Lavendel.. Knuf meid, lees dat je t vrij zwaar hebt.. hoezo is je man zoveel weg? Jessie fijn dat t zo goed gaat!!!!! Ummie, jij nu dus ook lekker vrij hoe voel je je verder? Babyboom kijk ik hier ook, soms zoo zielig.. Fruit groentehapje.. Ik heb van mn collegad geleerd dat dat pas met 6mnden is?!?!?! Hier gaat alles goed.. Iets te goed al zeg ik t zelf want geen voortekenen van mogelijke bevalling.. Wel 3nachten extreme buikpijn gehad, maar is nu ook weer over. Verder kan ik de warmte goed handele,slaap ik goed.. Heb aalleen wel nare dromen(bevallebn van een kwal op de wc, ruzie mey vk). Begin me langzaamaan wel btje te vervelen.. Tot nu toe elke dag wrl doorgekomen maar soms is t echt zoeken naar vertier.. Zrkr omdat mn vriendinnen gewoon werken..dus van mij mag ze komen!!!!
babyboom kijk ik altijd met mijn man samen. Die is allang blij dat ik een keer tv wil kijken... vind het ook heel zielig... maar ja nog maar 2 afleveringen ummie moet je niet onwijs bezuinigen nu je werkloos bent? of je krijgt natuurlijk ww of neem je dat niet? juffie ik drink al best regelmatig weer alcohol hoor... hou gewoon 3 uur tussen het drankje en kolven/voeden. Mocht sam eerder komen dan krijgt ie gewoon een flesje gekolfte melk. En ik ben ook al eens uit geweest en heb de dag erna gewoon gekolft en dan weggegooid (slik...) o nog gefeliciteerd met je verjaardag! truus super dat sem het fruit zo lekker vind! Ik ben ook heel benieuwd wat sam er van gaat vinden. Wij gaan met 6 maanden beginnen. mamatien wat erg zijn die laatste dagen he? Je weet gewoon niet waar je aan toe bent... ik telde op het gegeven moment echt bijna de uren af. Als ik s morgens wakker werd dacht ik aaaah nog maar max zoveel dagen! hier deze week opeens weer onwijs last van mijn bekken. Geen idee waar dat vandaag komt... truus heb jij ook last van urineverlies? Ik heb dat soms en denk dat het van mijn bekken komt... heel irritant! verder heb ik sam sinds 3 dagen weer aan de borst. Ik had geen zin meer om te kolven en hij combineert borst en fles nu goed. Ben benieuwd of ie ook goed gaat groeien maar dat zal wel. Ik vind het zo heerlijk dat ik niet meer de hele tijd hoef te kolven... echt een hele hernieuwde vrijheid. Sam komt wel iets vaker maar ik hou het eigelijk niet zo bij. Als ie huilt even snel 10 minuutjes aan de borst en klaar... niet meer rekening houden met tijden als ik wegga en als ie huilt gestresst een flesje in de warmer en honderdduizend flesjes op het aanrecht die ik weer moet sterriliseren. Zo houdt ik het wel nog even vol. Alleen jammer dat sam nog steeds niet doorslaapt
Mamatien, fijn dat het goed met je gaat! Maar idd die laatste weken, dan zit je echt te wachten he. Ik hoop voor je dat het niet te lang meer gaat duren. Hoe vaak heb je nu controle bij de vk? En waar wil je ook al weer bevallen, thuis of in het zkh? Debby, wat goed dat je weer de borst geeft. Lijkt me ook rustiger, fijn dat Sam het nu ook goed doet met borst en fles. Bezuinigen, ja dat moeten wij wel, maar wij hadden ook al niet zo'n heel heftig uitgavenpatroon, dus ik probeer nu vooral op te letten met boodschappen doen enzo. Voorheen spaarden wij gewoon heel veel per maand en dat wordt nu dus wel een stuk minder. Ik vraag wel een uitkering aan. Ik voel mij er wel een beetje schuldig over, omdat ik niet heel actief op zoek ben, maar ik kijk wel hoe het gaat. Straks mag ik ook met verlof van de ww en dan kan ik een wazo uitkering aanvragen volgens mij. Maar wij proberen nu al wel een beetje zo te leven alsof ik geen uitkering heb. Ook om te kijken of dat gaat lukken straks. Ik voel mij wel een stuk beter nu ik thuis ben. Nu kun je veel meer je eigen ritme bepalen. Als ik moe ben dan ga ik even liggen en voor de rest ben ik best actief. Het is zo zeker wel beter vol te houden. Ik heb alleen heel veel last van mijn voeten. Heel gek. Ik kan niet lang stilstaan, dan doen mijn voeten onwijs zeer. Babyboom, ik vind het ook jammer dat het nog maar 2 afleveringen is. Je leeft zo mee met die stelletjes...
ummie ik zou me niet zo schuldig voelen. Geen een bedrijf neemt je nu aan met 18 weken zwanger en ach je hebt er ook voor gewerkt toch, je hebt er niet om gevraagd om in de ww te raken. Ik heb ook kans om begin 2013 mijn baan kwijt te raken. Er moeten er een hoop uit hebben we gehoord.
Ja, dat zegt mijn man ook idd, je hebt er toch voor gewerkt en de kans dat ik word aangenomen lijkt mij ook niet heel groot... Vervelend dat ze bij jou op werk aan het bezuinigen/reorganiseren zijn. Is er al wat meer duidelijkheid over jouw functie? Begin 2013 is nog wel heel ver weg hoor. Wanneer ga je trouwens weer beginnen met werken en hoeveel dagen ga je dan werken?
Mamatien, fijn dat alles goed gaat bij jou! Jammer dat er nog geen tekenen zijn van een naderende bevalling, begin nu toch wel erg benieuwd te worden naar je beeb en hoe ze gaat heten enzo Haha en die dromen, geweldig! Dat was ook echt een zwangerschapskwaaltje bij mij. Debby, echt veel last van urineverlies heb ik niet, alleen met hoesten en niezen af en toe. Dat heeft met je bekkenbodemspier te maken, dan moet je die gaan trainen. Moet je maar even google wat voor oefeningen je daarvoor kunt doen. Wel vervelend dat je weer zo'n last hebt van je bekken. Misschien komt je ongi eraan? Dan is het bij mij ook altijd extra pijnlijk. Ummie, wat raar dat je zo'n last hebt van je voeten. Succes met het maken van een keuze voor de school van je dochter maar als ik je zo hoor ben je er al wel aardig uit Gewoon doen wat je goed lijkt.
Truus, ja die voeten is echt gek. Vooral als ik stilsta, als ik loop dan gaat het wel... Nou ja, we zien wel. Komt vast ook wel goed. En de school zijn wij idd overuit. Wij hebben besloten dat zij naar een andere school gaat. Spannend!!! Hoe gaat het nu met jou en met de medicijnen en therapie enzo? Jessie, vandaag echo toch? Ik ben benieuwd hoe het gaat! Het is altijd leuk om je ukkie weer even te zien.
ik ga 31 augustus weer werken, voor 3 dagen. 50% van mijn functie moet er uit maar ik kan nog intern solliciteren.Maar eerlijk gezegd denk ik er nu nog te weinig over na. truus ja misschien moet ik ongesteld worden... zit al weer op dag 53 heb ik net uitgerekend... ach ja ik zal het zien. spannend ummie een andere school! emma gaat vanaf 12 september naar een psz... zo spannend!
debby, lekker nog 2 maandjes vrij! ik kan me voorstellen dat je er nu nog niet over nadenkt. dat komt straks wel als je weer aan het werk bent. zie je het wel zitten om weer aan de slag te gaan? oh wat leuk, de psz! dat zal emma vast heel leuk vinden! mamatien, spannend, spannend, ik hoop voor je dat het doorzet!!!
Oooh Mamatien wat spannend!!! Duim duim duim!!! Zit er al regelmaat of iets in? Ummie, wat fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt en dat jullie dochter naar een andere school gaat! Met mij gaat het nog steeds niet zo goed. De medicijnen doen nog niet helemaal wat ze zouden moeten doen na de ophoging dus we kijken het nu geloof ik nog een week of 2 a 3 aan en als de psychiater dan vind dat het nog te weinig effect heeft gaan we waarschijnlijk switchen op wat anders. Therapie is erg fijn, net 2 weken geleden een nieuwe psychiater gekregen en dat is echt een topwijf! Die ik hiervoor had had ik niet zo'n klik mee. Debby, wat spannend dat Emma binnenkort naar de psz gaat! Kleine meisjes worden groot, haha. Jessie, veel plezier en succes straks met de echo, spannend!